Sekite naujienas

Verslas

„Tele2“ grupė sulaukė aukščiausio įvertinimo klimato kaitos mažinimo srityje

L

Paskelbta

-

„Tele2“ grupės lyderystė įmonių skaidrumo ir veiklos klimato kaitos srityje jau antrus metus iš eilės sulaukė aukščiausio įvertinimo. Pasaulinė ne pelno siekianti aplinkosaugos organizacija „CDP“ operatorių įtraukė į „A“ įvertinimą gavusių įmonių sąrašą.

Reklama

„Kiekvienas žingsnis, vedantis mus link tvaresnio ir atsakingesnio gyvenimo, verslo valdymo bei vartojimo, yra labai svarbus. Tvarumą telekomunikacijų sektoriuje užtikrinančius sprendimus diegiame ne vienerius metus – tai rūpi mūsų klientams. Šis tarptautinis įvertinimas įrodo, kad judame teisinga kryptimi“, – sako Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Baltijos šalims.

Kasmet sudaromame „CPD“ reitinge šiemet vertinta daugiau nei 21 tūkst. bendrovių visame pasaulyje. „Tele2“ grupė pateko tarp 346 bendrovių, gavusių aukščiausią „A“ įvertinimą įmonių skaidrumo ir klimato kaitos mažinimo srityje.

„CDP“ metinis aplinkosaugos informavimo ir vertinimo procesas visuotinai pripažįstamas kaip „auksinis“ įmonių aplinkosaugos skaidrumo standartas. 2023 m. organizacijos paslaugomis vertinant verslų aplinkosauginius veiksmus naudojosi per 700 finansinių institucijų.

„Tele2“ nuosekliai planuoja ir įgyvendina su aplinkosauga susijusius veiksmus. Mobiliojo ryšio operatorius užsibrėžė tikslą iki 2025 metų šiltnamio efektą sukeliančių dujų (ŠESD) kiekį visoje veiklos grandinėje sumažinti 90 proc. (lyginant su 2019 m.), o iki 2035 m. pasiekti nulinę emisiją.

Be to, bendrovė imasi ir kitų su aplinkosauga ir tvariu išteklių naudojimu susijusių veiksmų. „Tele2“ ketina iki 2030 m. perdirbti arba sutaisyti pakartotiniam naudojimui 30 proc. savo anksčiau parduotų mobiliųjų telefonų. Sprendimas priimtas atsižvelgiant į sektoriui kylantį globalų iššūkį – sparčiai augantį elektronikos atliekų kiekį.

Lietuvoje „Tele2“ turi daugelio įrangos gamintojų autorizacijas ir gali taisyti iki 85 proc. savo parduodamų telefonų. Nuo 2015 m. veikiančiame autorizuotame įrenginių remonto centre „Smart Master“ kasdien prailginamas šimtų įrenginių gyvavimo laikas, o visos atliekos kruopščiai tvarkomos. Nevertingos detalės, kurių neįmanoma panaudoti dar kartą, atiduodamos perdirbti, o vertingos detalės išsiunčiamos gamintojams, kad būtų panaudotos iš naujo.

carvertical VIN patikra

Savo veikloje „Tele2“ naudoja tik žaliąją energiją iš atsinaujinančių šaltinių, be to, operatorius perėjo prie elektroninių sutarčių su klientais pasirašymo, sumažino popierinių dokumentų naudojimą įmonės viduje, taip pat sumažino automobilių parką ir pasiūlė darbuotojams alternatyvius keliavimo būdus.

Praėjusiais metais operatoriaus pastangos taip pat buvo įvertintos tarptautiniu lygmeniu – „Tele2“ grupė tarp 500 Europos įmonių užėmė pirmąją vietą klimato lyderių 2023 m. reitinge. Šį sąrašą „Financial Times“, kartu su statistikos bendrove „Statista“, sudarė jau trečiąjį kartą.

Naujienos

Startuoliai43 minutės prieš

Lietuvių startuolis „Commody“ pritraukė 0,5 milijono eurų investicijų

Kolekcinių automobilių platforma „Commody“ sulaukė sėkmės – pritraukė 500 tūkst. eurų investicijų. Praėjusiais metais veiklą pradėjusi įmonė – pirmoji automobilių...

Auto7 val prieš

BYD automobilių pristatymo proga „Inchcape Lietuva“ Vilniaus širdyje surengė išskirtinį renginį

Trečiadienio vakarą automobilių prekybos grupė „Inchcape Lietuva“ surengė išskirtinę į Lietuvą žengiančio automobilių gamintojo BYD („Build Your Dreams“) premjerą. Vilniaus...

Startuoliai1 d. prieš

Revoliucinis „Doramed“ sprendimas: kaip lengvai mesti rūkyti 2025-aisiais?

Ar elektromagnetinius impulsus generuojantis prietaisas gali padėti žmonėms, ilgą laiką nesėkmingai bandžiusiems mesti rūkyti? Ar tai gali pavykti tik per...

Verslas1 d. prieš

Telekomunikacijų sektoriaus rizikos – nuo povandeninių kabelių saugumo iki talentų išlaikymo

Telekomunikacijų bendrovėse Lietuvoje ūžiančios permainos atskleidžia, kokia dinamiška ir kompleksiška yra šio sektoriaus aplinka. Įvertinę telekomunikacijų industrijoje pasauliniu mastu vykstančius...

Verslas2 d. prieš

„Camelia“ pristato naują darbdavio įvaizdžio kampaniją, kurios centre – komandos vienybė

Jau beveik tradicija tampa kovo mėnesį pasitikti su nauja vaistinių tinklo „Camelia“ darbdavio įvaizdžio kampanija. Šįkart tęsiama ankstesnių metų kampanijos...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |