Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
„Akropolis Group“ valdomame Vilniaus „Akropolyje“ pradedami antro aukšto bendrųjų erdvių atnaujinimo darbai. Reikšmingo bendrųjų erdvių modernizavimo darbai bus organizuojami taip, kad nesukeltų nepatogumų nei lankytojams, nei nuomininkams, tad prekybos ir pramogų centras veiks įprastai. Į interjero atnaujinimą bus investuojama apie 800 tūkst. eurų. Planuojama, kad darbai bus baigti iki vasaros.
1500 kv. metrų ploto bendro naudojimo erdvėse bus atnaujintos grindys ir lubos, įrengti modernūs apšvietimo sprendiniai, taip pat mažosios architektūros elementai dar didesniam prekybos ir pramogų centrų lankytojų patogumui.
„Planuojamas 2-ojo aukšto bendrųjų erdvių atnaujinimas atitinka „Akropolis Group“ strategiją vystyti šiuolaikiškus, patogius ir lankytojams draugiškus prekybos centrus. Po atnaujinimo sostinės „Akropolio“ antrasis aukštas taps jaukesnis ir šviesesnis, džiugins prekybos ir pramogų centro lankytojus naujais patogumais“, – sako „Akropolis Group“ rinkodaros ir komunikacijos vadovas Dominykas Mertinas.
Atnaujinimo darbai bus organizuojami taip, kad prekybos ir pramogų centro lankytojai nepajustų nepatogumų – triukšmingiausi darbai vyks naktimis, o pats „Akropolis“ ir jame veikiančios parduotuvės dirbs įprastu režimu. Planuojama, kad atnaujinimo darbai bus baigti iki vasaros.
Be atnaujinto bendrųjų erdvių interjero sostinės „Akropolio“ lankytojų lauks ir nauja pramogų erdvė – planuojama, kad antrajame prekybos ir pramogų centro aukšte pavasarį duris atvers aktyvaus laisvalaikio ir pramogų parkas „MaryMaris“. Daugiau kaip 2 tūkst. kv. metrų plote įsikursiantis pramogų parkas taps traukos centru šeimoms – čia bus galima rasti ne tik įvairių atrakcijų ir vaikų gimtadienių kambarius, bet ir šeimai skirtą restoraną.
„Plėsdami parduotuvių, paslaugų ir pramogų operatorių asortimentą siekiame ne tik užtikrinti kuo didesnį pasirinkimą, bet ir pateisinti lankytojų lūkesčius. Ypatingą dėmesį skiriame „Akropoliuose“ besilankančioms šeimoms“, – sako D. Mertinas.
2002 metais Vilniuje pradėjęs veikti pramogų ir prekybos centras „Akropolis“ yra reguliariai atnaujinamas. Didžiausias atnaujinimo projektas „Akropolis persirengia“ buvo baigtas 2019 m., kai buvo atnaujinta beveik pusė pastato ploto – 49 tūkst. kv. metrų. Tuomet buvo atnaujintos visos prekybos ir pramogų centro pirmo aukšto bendrosios erdvės ir sanitarinės patalpos, įrengti modernūs vaiko priežiūros kambariai, atidaryta daug naujų ir atnaujintų parduotuvių.
Praėjusių metų pabaigoje buvo baigti ir daugiau nei metus trukę Klaipėdos „Akropolio“ interjero atnaujinimo darbai. Jų metų atnaujinta per 11 tūkst. kv. metrų bendrųjų erdvių, išplėstos ir atnaujintos sanitarinės patalpos, įrengti modernūs vaiko priežiūros kambariai.
„Akropolis Group“ 2024 m. rezultatai: nuomininkų apyvarta viršijo 1,2 mlrd. eurų, atidaryta daugiau nei 130 naujų ir atnaujintų parduotuvių, apsilankė per 44 mln. lankytojų, augo grupės pajamos
Šalia Vilniaus „Akropolio“ atnaujinami želdiniai: pasodins per 60 medžių
Besilankantiems „Akropoliuose“ – galimybė kasdien laimėti 1000 eurų
„Akropolis Group“ parengė Žaliojo finansavimo programą ir jai gavo teigiamą įvertinimą
Nemokamos pramogos moksleiviams! Ką Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliai“ siūlo atostogų metu?
Vilniaus „Akropolyje“ atidaroma nemokama vaikų žaidimo aikštelė: kodėl tėvai privalo atvykti – renginiai, kurie nustebins net pačius mažiausius
Nuo šiol visi „Akropoliai“ Lietuvoje ir Latvijoje turi „BREEAM” „Very Good“ sertifikatus
„Gera dovana“ partnerių savitarnos portale fiksuota ataka: užkardytas „Akropolių“ dovanų kortelių naudojimas
Pirmasis metų savaitgalis taps ypatingas: „Akropoliai“ suburs Sonic gerbėjus
Dirbtinio intelekto (DI) era jau prasidėjo, ir ji neabejotinai pakeis mūsų kasdienį gyvenimą bei visuomenės sandarą. „Accenture” atliktas svarbiausių technologijų...
Tiesioginės personalo paieškos agentūra „Tribes“, kuri specializuojasi vadovų ir nišinių kompetencijų profesionalų paieškoje, per pastaruosius metus fiksuoja spartų augimą –...
2025 metai atneš reikšmingų pokyčių tvaraus nekilnojamojo turto (NT) rinkai – atnaujinamos Lietuvoje populiarios tarptautinės pastatų sertifikavimo sistemos BREEAM ir...
Transporto ir logistikos paslaugų grupė GBY Group pristato naują prekių ženklo vizualinį identitetą. Pokytis žymi ne tik šiemet minimą 30-ąjį...
Naujo būsto pirkimas – jaudinanti ir džiugi patirtis, tačiau už jos slypi ir daugybė praktinių klausimų, į kuriuos reikia atsakyti,...
Lyčių vaidmenų skirtumai mūsų visuomenėje vis dar akivaizdūs ir atsispindi net pasirenkant draudimo paslaugas. Tai patvirtina ir draudikų turimi statistiniai...
Jei navigacijos sezono pradžios rūpesčiai užtemdo plaukiojimo laivu malonumą, jei kartais išplaukiate per vėlai, nes užtrukote ieškodami sprendimo dėl techninių...
Kibernetiniai sukčiai nuolat ieško naujų būdų, kaip išvilioti asmeninius duomenis, o viena iš efektyviausių priemonių nuo to apsisaugoti – dviejų...
Prasidėjus šiltajam sezonui vis daugiau žmonių leidžiasi į trumpas ar ilgesnes išvykas po Lietuvą – nuo poilsio pajūryje iki savaitgalio...