Paskelbta
2 metai prieš-
Kovo 10 d. prekybos ir pramogų centre „Akropolis“ Vilniuje duris atveria didžiausia Lietuvoje naujausios koncepcijos „Massimo Dutti“ drabužių, avalynės bei aksesuarų parduotuvė. Naujai atsidaro ir atsinaujina dar 10 naujų ir pirkėjų jau pamėgtų prekių ženklų parduotuvės.
Naujausios koncepcijos, 657 kv. m dydžio patalpose įsikūrusi „Massimo Dutti“ parduotuvė siūlo platų šio prekių ženklo drabužių, avalynės ir aksesuarų pasirinkimą moterims bei vyrams. Pasak prekės ženklo atstovų Lietuvoje, nuo 2011 m. „Akropolyje“ sėkmingai veikusi parduotuvė pribrendo pokyčiams – moderni naujausios koncepcijos parduotuvė įsikūrė naujose didesnio ploto patalpose, joje siūlomas ženkliai platesnis moterims ir vyrams skirtų kolekcijų asortimentas.
„2011 m. „Massimo Dutti“ parduotuvės atidarymas Vilniaus „Akropolyje“ buvo vienas sėkmingiausių prekės ženklo įvedimo į rinką pavyzdžių ir itin greitai tapo vienu mylimiausių tarp pirkėjų. Neabejojame, kad ir naujoji koncepcija bus palankiai įvertinta klientų – ji išsiskiria elegancija, moderniu architektūriniu dizainu bei prabanga“, – komentuoja „Aprangos“ grupės generalinis direktorius Rimantas Perveneckas.
„Aprangos“ grupės valdomų parduotuvių laukia dar daugiau pokyčių – gegužę Vilniaus „Akropolyje“ planuojama atidaryti išplėstą verslo ir „smart casual“ stiliaus drabužių bei aksesuarų parduotuvę „City“, kuri pirkėjams greta prekių ženklų „Marella“, „Betty Barclay“, „Joop“, „Calvin Klein“, „Gerard Darel“, „Coccinelle“, „Furla“, „LiuJo“, „Ted Baker“, „Strellson“ bei „Roy Robson“ pasiūlys ir gerai pasaulyje žinomo prekės ženklo BOSS kolekciją.
„Akropolio“ lankytojų šį pavasarį laukia dar daugiau naujienų: prekybos ir pramogų centre duris atvers vienintelė Lietuvoje prancūziško prekės ženklo „Lacoste“ parduotuvė, naujos koncepcijos avalynės parduotuvė „Salamander“. Sporto ir laisvalaikio aprangos bei avalynės parduotuvių pasirinkimą šiemet papildys gerai pasaulyje žinomas prekės ženklas „JD Sports“, pernai pirmąją parduotuvę Lietuvoje atvėręs Klaipėdos „Akropolyje“. Taip pat planuojamas sporto prekių parduotuvės „4F“ atidarymas. Didesnę parduotuvę atidarys saldumynų ir užkandžių parduotuvė „CandyPOP“. Į naujas patalpas persikelia saldainių fabriko „Rūta“ firminė parduotuvė.
„Nuolat siekiame „Akropolių“ lankytojams užtikrinti geriausią apsipirkimo patirtį ir plačiausią pasirinkimą. Džiaugiamės tuo, kad prekybininkai savo didžiausias ir naujausios koncepcijos parduotuves atidaro būtent „Akropoliuose“, o mes lankytojams galime pasiūlyti tiek naujų prekių ženklų parduotuves, tiek ir atsinaujinusias pirkėjų jau pamėgtas parduotuves“, – sako Dominykas Mertinas, „Akropolis Group“ Rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovas.
Šiemet sostinės „Akropolyje“ jau atsidarė naujausios koncepcijos, tris kartus didesnė „Livin“ parduotuvė, rytietiškus saldumynus siūlanti „Pankera“, vyrų mados prekės ženklo „Pako Lorente“ parduotuvė ir avalynės parduotuvė „Scalini“.
Išduotas statybą leidžiantis dokumentas susisiekimo infrastruktūros gerinimo projektui Gerosios Vilties ir Geležinio Vilko gatvėse, šalia planuojamo daugiafunkcinio komplekso „Akropolis Vingis“ Vilniuje
Planuojamas „Akropolis Group“ žaliųjų obligacijos kotiravimas „Nasdaq Vilnius“ ir „Euronext Dublin“ vertybinių popierių biržose
Nuolaidų savaitgalis „Jamam“ jau šį savaitgalį „Akropoliuose“
„Akropolyje“ – vasaros stovyklų ir užimtumo mugė: kviečia planuoti nepamirštamą vasarą
Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliai“ skelbia, kaip dirbs per Velykas
„Akropolis Group“ 2024 m. rezultatai: nuomininkų apyvarta viršijo 1,2 mlrd. eurų, atidaryta daugiau nei 130 naujų ir atnaujintų parduotuvių, apsilankė per 44 mln. lankytojų, augo grupės pajamos
Šalia Vilniaus „Akropolio“ atnaujinami želdiniai: pasodins per 60 medžių
Besilankantiems „Akropoliuose“ – galimybė kasdien laimėti 1000 eurų
„Akropolis Group“ parengė Žaliojo finansavimo programą ir jai gavo teigiamą įvertinimą
Išmaniųjų verslo boksų vystytojai „Nordspace“ Kaune, Chemijos gatvėje atidarė iki šiol didžiausią išmanių patalpų parką Lietuvoje. Ketvirtadienio popietę į atidarymo...
Lyderiaujanti transporto ir logistikos įmonė Europoje „Girteka“ pasirašė sutartį su didžiausiu vilkikų gamintoju regione „Volvo Trucks“ dėl 2 000 naujų...
Šiltasis sezonas – ne tik poilsio, bet ir intensyvių būsto atnaujinimo darbų metas. Tiesa, ekspertai pastebi, kad entuziastingai imdamiesi remonto...
Prasidedant vasarai, keičiasi ne tik orai, bet ir vartotojų įpročiai. Kava vis dažniau tampa ne tik energijos šaltiniu, bet ir...
Lietuvos gyventojai dažniausiai skolinasi siekdami pagerinti gyvenimo kokybę, rodo „GF banko“ užsakymu atliktas tyrimas. Vartojimo paskolos imamos ne tik būsto...
Atostogų sezonas – vienas aktyviausių laikotarpių ne tik keliautojams, bet ir sukčiams, ieškantiems galimybių pasipelnyti iš žmonių neatidumo. „Artea“ banko...
Būsto įsirengimas – tai ne tik vienas svarbiausių, bet ir sudėtingiausių etapų naujakurių gyvenime. Pradinė mintis dažnai skamba optimistiškai: įsirengsime...