Paskelbta
2 metai prieš-
Prestižiniuose šalių, miestų bei vietovių apdovanojimuose „City Nation Place Awards 2023“ buvo įvertinti du projektai iš Lietuvos. Vilniaus vardas pasaulyje skamba vis garsiau, o tam pasitelkiamas originalias idėjas įvertino ir užsienio ekspertai – jau devintą kartą rengiamuose apdovanojimuose į finalą pateko projektas „Vilnius 700“ ir „Vilnius TechFusion“ partizaninė kampanija „Tave atleido „Meta“ / „Twitter“? Kraustykis į Vilnių“.
Tarp nominantų – du projektai iš Vilniaus
Į Jungtinėje Karalystėje vykstančio prestižinio konkurso finalą skirtingose kategorijose pateko du projektai iš Vilniaus. Geriausios komunikacijos strategijos kategorijoje nominuota kampanija „Tave atleido „Meta“ / „Twitter“? Kraustykis į Vilnių“, o geriausio vietos prekės ženklo kategorijoje nominuota sostinės jubiliejui skirta kampanija „Vilnius 700“.
„Vilnių garsinantys projektai jau ne kartą yra sulaukę tarptautinio pripažinimo. Šie du projektai, patekę į finalą, mums vėl įrodo, kad tarptautiniame kontekste Vilnius savo sprendimais ne tik neatsilieka nuo pažangiausių miestų, bet ir tampa jiems sektinu pavyzdžiu bei prikausto viso pasaulio reklamų entuziastų dėmesį. Taip nuosekliai didiname mūsų šalies sostinės žinomumą ir išskirtinumą“, – sako agentūros „Go Vilnius“ vadovė Inga Romanovskienė.
700 metų jubiliejus girdimas už sostinės ribų
Anot I. Romanovskienės, labai smagu, kad įvertinta sostinės jubiliejui skirta programa, kuri buvo įgyvendinta šūkiu: „Vilnius: 700 metų jaunas“.
„Lietuvos sostinės jubiliejus tapo ypatinga platforma, kuri per trejus metus sujungė valstybines organizacijas, turizmo ekosistemą, renginių industriją ir kultūros sektorių bendram tikslui – sukurti intensyvią bei kokybišką programą Lietuvos gyventojams ir sostinės svečiams. Džiaugiamės, kad konkurso komisija įvertino mūsų strateginį žingsnį išnaudoti Vilniaus 700 metų jubiliejų miesto populiarinimui. Viena žinutė, vienas simbolis, viena šventė – tai pagrindinis šio ko-kūrybinio projekto tikslas. Labai noriu padėkoti visiems, kūrusiems kartu jubiliejinę programą. Šis tarptautinis įvertinimas yra visų mūsų“, – sako I. Romanovskienė.
Drąsūs partizaninės kampanijos veiksmai neliko nepastebėti
Praėjusių metų pabaigoje užsienio žiniasklaidai plačiai aptarinėjant didžiųjų technologijų įmonių darbuotojų atleidimus, „Go Vilnius“ savo socialiniuose tinkluose paskelbė provokuojančią žinutę: „Tave atleido „Meta“ / „Twitter“? Kraustykis į Vilnių“, taip kviesdamas informacinių technologijų specialistus apsvarstyti galimybę darbo vietą perkelti į mūsų šalies sostinę.
Įrašui socialiniuose tinkluose sulaukus vis daugiau dėmesio, kampaniją buvo nuspręsta tęsti ir toliau. Londone, „Kings Cross“ stoties rajone, kuriame įsikūręs „Meta“ biuras, su šia žinute ir QR kodu, vedančiu į „TechFusion“ svetainę, buvo išklijuoti 3 tūkst. plakatų.
Dabar ši reklaminė kampanija varžosi geriausios komunikacijos strategijos kategorijoje, o „Go Vilnius“ vadovė I. Romanovskienė neabejoja, kad ji padėjo aukščiausio lygio specialistams pamatyti Vilnių kaip perspektyvų ir augančią technologijų ekosistemą turintį miestą.
Varžosi su didžiausiais pasaulio miestais
Jau devintą kartą rengiamais „City Nation Place Awards“ apdovanojimais pagerbiami ir įvertinami geriausi strateginio mąstymo, rinkodaros ir vietos dizaino pavyzdžiai – miestai, demonstruojantys geriausius strateginius metodus, kuriais sudomina gyventojus, turistus, talentus ir investuotojus. Konkurse dalyvauja šalys iš Europos, Šiaurės Amerikos, Lotynų Amerikos bei Pietų Ramiojo vandenyno regionų.
Į konkurso finalą kiekvienoje iš aštuonių kategorijų komisija atrinko nuo penkių iki dešimties įkvepiančių kūrybiškumo, naujovių ir efektyvumo pavyzdžių. Projektai buvo vertinami pagal skirtingus rodiklius – duomenų naudojimą, dizaino taikymą, gyventojų įtraukimą, vietovės patrauklumo didinimo rinkodarą turizmo ir ekonominės plėtros tikslais arba bendrą strateginį požiūrį į teigiamos reputacijos valdymą bei kūrimą.
Abu į konkurso finalą patekę „Go Vilnius“ projektai savo kategorijose varžysis su Naujosios Zelandijos, Jungtinių Amerikos Valstijų, Šveicarijos, Kanados, Danijos, Olandijos ir kitų šalių miestų įgyvendintomis iniciatyvomis.
Kurti gyvenimo Lietuvoje lieka tik kas dvidešimtas užsienio studentas: kaip išlaikyti talentus, kuriuos patys ugdome
Maratonas – renginys, miestui atnešantis milijoninę naudą
„Go Vilnius“ pristato atnaujintą vizualinį identitetą: daugiau aiškumo, nuoseklumo ir miesto atpažįstamumo
Ar kada nors bus gera reklama Lietuvai?
„Vilnius Pink Soup Fest“: kitų metų data, atgarsiai užsienyje ir įspūdingi poveikio miesto ekonomikai skaičiai
Milžiniška šaltibarščių vėliava ant Vilniaus TV bokšto oficialiai atidarė rožinės sriubos sezoną
Užsienio talentams – nemokama pagalba kuriant verslą ir planuojant finansus
Naujosios Šiaurės licėjaus mokyklos statybose Didžiojoje Riešėje pasiektas simbolinis etapas
70 šalių aplankęs britų tinklaraštininkas negaili pagyrų Vilniui: sužavėjo tradicijų ir eksperimentų dinamika
Viena lyderiaujančių Lietuvos alternatyvaus finansavimo lizingo bendrovių „Orion Leasing“ keičia savo pavadinimą į „Own Leasing“, o įmonės steigėjas Laimonas Belickas investuoja į akcijų dalies bendrovėje...
Įperkamo elektromobilio vertė Lietuvoje per metus padidėjo beveik 14 procentų – kone septintadaliu. Augantys atlyginimai ir mažėjančios palūkanos šiemet lėmė...
Lietuvos paštas pradeda paštomatų tinklo plėtrą Baltijos regione, siekdamas užtikrinti patogų siuntimą klientams visose trijose šalyse. Nuo rugsėjo vidurio iki...
Greta Ilekytė, „Swedbank“ vyresnioji ekonomistė Išankstiniai Valstybės Duomenų Agentūros duomenys rodo, kad per metus kainų augimas kiek paspartėjo ir siekia...
Darbuotojų įsitraukimas ir gerovė šiandien tampa vienais svarbiausių veiksnių, lemiančių organizacijų sėkmę. Kiekvieno žmogaus patiriama prasmė darbe tiesiogiai veikia jo...
Vos po kelių mėnesių laukia ypač svarbus pokytis – galimybė pasitraukti iš antros pensijų pakopos ir atsiimti pensijų fonduose sukauptas...
Šiandien dauguma kasdien naudojasi išmaniaisiais telefonais, socialiniais tinklais ir kitomis skaitmeninėmis paslaugomis, o jaunesnėms kartoms tai įprasta nuo vaikystės. Tačiau...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...