Paskelbta
12 mėnesių prieš-
By
Raminta V.
Kas slypi už sėkmingo verslininko ir sporto koučerio gyvenimo istorijos? Tai – ne tik finansiniai pasiekimai ar išoriniai įvertinimai, bet ir vidinis kelias, kupinas iššūkių, pamokų ir nuolatinio tobulėjimo. Šiame interviu verslo ir sporto koučeris Karolis Stasiūnas dalijasi įžvalgomis apie savo kelią, verslo pradžios pamatus, dažniausiai pasitaikančias klaidas ir patarimus tiems, kurie nori eiti šiuo keliu.
„Mano kelias į verslą prasidėjo nuo vidinio noro jaustis vertingu ir naudingu visuomenės nariu. Iš pradžių tai buvo bandymas užpildyti vidines spragas ir pabėgti nuo jausmo, kad nesu pakankamas vien dėl to, kad esu,“ – pasakoja Karolis Stasiūnas.

Karolis Stasiūnas
Svarbiausius gyvenimo pokyčius jis išgyveno per asmeninę transformaciją. „Aš atsakiau sau į esminius klausimus: kodėl aš darau tai, ką darau? Kas slypi už mano poreikio veikti? Kokį didesnį tikslą noriu pasiekti?“ – prisimena jis.
Vaikystėje susidūręs su daugybe iššūkių, pašnekovas suprato, kad tikras verslas kyla iš vidinės jėgos ir įsitikinimų. Pradėjęs nuo asmeninio trenerio darbo ir papildų prekybos, jis perėjo prie „Sporto Ložės“ projekto. „Tai buvo daugiau nei verslas – tai buvo misija, kuri iš pradžių netgi nebuvo pelninga. Galiausiai tai tapo mano profesinės karjeros pagrindu,“ – sako jis.
Per savo karjerą K. Stasiūnas sukūrė daugybę verslų – nuo papildų prekybos ir rūbų linijų iki baldų ir paslaugų prekybos. „Dauguma jų nebuvo sėkmingi. Tačiau kiekviena nesėkmė tapo vertinga pamoka. Vertinkite mane ne už pasiekimus, o už pakilimus iš ten, kur dauguma nepakyla,“ – teigia jis.
Pašnekovas pabrėžia, kad tikrosios stiprybės slypi vidinėje pusiausvyroje ir tikėjime savo vertybėmis. „Verslas nėra vien tik apie pinigus ar išorinius pasiekimus. Tai – gebėjimas prisitaikyti, augti ir siekti tikrojo potencialo. Net kai verslas neseka, svarbu išlikti ištikimam savo tikslams ir vertybėms.“
Šiandien Karolis dirba ne tik su verslininkais, bet ir su sportininkais. Jis tiki, kad šios sritys yra tiesiogiai susijusios. „Sportas moko mus disciplinos, strateginio mąstymo ir gebėjimo įveikti iššūkius. Tas pats vyksta versle. Norėdamas būti sėkmingas, turi mokėti prisitaikyti prie besikeičiančių aplinkybių ir drąsiai spręsti problemas,“ – teigia jis.
Koučeris padeda savo klientams suvokti emocijų kilmę, stiprinti atsparumą ir siekti ne tik išorinių, bet ir vidinių rezultatų. „Aš ir esu verslas. Mano veiklos yra mano asmenybės atspindys,“ – sako jis.
Koučeris įvardija tris pagrindines klaidas, kurias daro pradedantieji verslininkai:
Siekiant įveikti šias klaidas, Karolis Stasiūnas savo veikloje taiko „mini-konglomerato“ modelį. Tai reiškia, kad skirtingi jo įgūdžiai ir veiklos yra tarpusavyje susiję ir papildo viena kitą. „Tai leidžia efektyviai paskirstyti resursus ir išlaikyti tvarumą,“ – paaiškina jis.
„Svarbiausia – aiškus tikslas ir vidinė motyvacija,“ – sako koučeris. Prieš pradedant verslą, reikia atsakyti į klausimus: kas man yra svarbiausia? Kodėl noriu tai daryti?
„Verslas turi tarnauti ne tik jums, bet ir teikti naudą kitiems. Mokykitės iš kiekvienos klaidos ir supraskite, kad tai – augimo dalis. Kai jūsų veikla atitinka jūsų vertybes, sėkmė tampa ne tik galimybe, bet ir neišvengiama pasekme,“ – reziumuoja pašnekovas.
Ši istorija – priminimas, kad tikrasis verslas yra ne tik apie pinigus ar rezultatus, bet apie žmogaus norą tobulėti, augti ir prisidėti prie kitų gyvenimo gerovės.

Įmonių grupės „Vanagas Group“ investicinis subholdingas UAB „Vanagas Asset Management“ trimis atkarpomis per „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržą išplatino viešą obligacijų emisiją ir pritraukė 8 mln. Eur, skaičiuojant nominalia verte. Pirmosios emisijos atkarpos pritraukta suma...
Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...
Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...
Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...
Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...
Ar kada nors teko pastebėti, kad jūsų šuo, anksčiau energingai mojuodavęs uodega, pastaruoju metu vis dažniau renkasi tylą ir poilsį?...
Šiandien technologijos už mus ne tik tvarko namus, reguliuoja šildymą ir apšvietimą, bet net apsiperka. Inovacijomis ir dirbtiniu intelektu „pagardinami“...
Ekspertai skatina atkreipia dėmesį – sukčiai jau dabar siekia išnaudoti kitų metų sausio 1 d. įsigaliosiančią II pakopos pensijų reformą. Lietuvos...
Gavę pasiūlymą „čia ir dabar“ gauti 1000 eurų, didesnė dalis žmonių be ilgų svarstymų jį priimtų – net jei tai...
„Mes visi turim 24 valandas, septynias dienas per savaitę. Neturim teisės sakyti, kad neturiu laiko. Mes galime sakyti tik tai,...