Sekite naujienas

Auto

Automobilių pirkėjai tampa vis išrankesni: aptarnavimų istorijos neturinčių transporto priemonių vengia

L

Paskelbta

-

Nesąžiningi automobilių pardavėjai paskatino bendrą nepasitikėjimą parduodančiais automobilius, tad vis dažniau pirkėjai siekia įsitikinti, ar kalbos apie nepriekaištingą transporto priemonės būklę nėra tik iš piršto laužti paistalai. Kadangi vis dar sunku patikrinti, ar skelbimų portaluose pardavėjų pateikiama informacija yra tiesa, rinkoje pastebima nauja tendencija.

Reklama

Analizuodami vartotojų poreikius, programėlės vairuotojams „carOne“ kūrėjai, pastebėjo, kad vis daugiau automobilių savininkų kaupia informaciją apie transporto priemonės priežiūros ir remonto darbus. Taip jie tikisi išlaikyti aukštesnę automobilio vertę ir ateityje parduoti jį už geresnę kainą.
Nesąžiningi pardavėjai privertė keisti įpročius

Ne paslaptis, kad įsigijus atsainiai prižiūrėtą automobilį jis gali greitai pradėti gesti, o rimtų problemų sukelia įvairiausios priežastys. Laiku nekeista variklio alyva ilgainiui gali tapti įvairių gedimų priežastimi, o kraštutiniais atvejais neprižiūrėtas variklis gali sugesti nepataisomai. Savininkui tai kainuotų tūkstančius eurų, jau nekalbant apie sugaištą laiką. Norint išvengti nenumatytų problemų, itin svarbu prieš pasirašant pirkimo sutartį nuodugniai įvertinti automobilio būklę. Jei vairuotojas tikina tinkamai prižiūrėjęs automobilį, reikėtų paprašyti jo bent kažkokių įrodymų.

„Antrinėje automobilių rinkoje vyrauja didelis nepasitikėjimas, todėl net ir kruopščiai savo transporto priemones prižiūrintys savininkai susiduria su pirkėjų atsargumu. Kadangi retas vairuotojas kaupia visas su automobilio priežiūra susijusias sąskaitas, gali būti sunku įrodyti, kad automobilis tikrai prižiūrėtas“, – sako „carOne“ produkto vystymo vadovas Jurgis Gudauskas.

Dėl šios priežasties tiek automobilį sąžiningai prižiūrėję pardavėjai, tiek ir savo transporto priemone išvis nesirūpinę pardavėjai vertinami taip pat. Negana to, sąžiningam pardavėjui gali tekti sumažinti transporto priemonės kainą, nes jis paprasčiausiai nebus išsaugojęs apsilankymus servise liudijančių sąskaitų.
Tvarkingai prižiūrėtą automobilį parduoti lengviau

Kai pardavėjas gali įrodyti, kad automobilis turi švarią istoriją ir buvo nepriekaištingai prižiūrėtas, jis gali tikėtis parduoti transporto priemonę už didesnę nei vidutinę rinkos kainą. Negana to, tokie automobiliai paprastai daug greičiau suranda pirkėją.

Atsižvelgdami į tai, kad vairuotojai aptarnavimų įrašus kaupia įvairiose skaičiuoklėse, „carOne“ kūrėjai jiems pasiūlė alternatyvą – galimybę visus automobilio remonto ir priežiūros darbus registruoti tiesiog programėlėje, kartu išsaugant ir nufotografuotas sąskaitas-faktūras. Kiekvienas vairuotojas taip gali sukurti atskirą savo automobilio priežiūros registrą, o panorus automobilį parduoti – lengvai įrodyti, kada ir kokie darbai buvo atlikti. Klaipėdoje pradeda veikti nauja parkavimo programėlė „carOne“

„Nėra malonu pardavinėti savo automobilį žinant, kad kiekvienas pirkėjas žiūri į pardavėją kaip į potencialų melagį ir sukčių. Pateikdamas „carOne“ saugomą informaciją apie automobilio remonto faktus, žinau, kad pirkėjas galės ramiai priimti sprendimą – ar jam transporto priemonė tinka, ar ne“, – aiškina J. Gudauskas.

Kaupdami su automobilio priežiūra susijusias sąskaitas ir kitus čekius vairuotojai įspraudžia į kampą automobilių perpardavinėtojus, mat jiems meluoti apie nepriekaištingą automobilio būklę ir jo priežiūrą praeityje tampa vis sunkiau. J. Gudausko teigimu, vartotojų susidomėjimas naująja paslauga pranoko lūkesčius, o tai rodo, jog poreikis automobilio priežiūros dokumentų saugojimui brendo jau kurį laiką. Geros naujienos Panevėžio vairuotojams

Reklama

„carOne“ kūrėjai mato vis labiau ryškėjantį poreikį eksportuoti transporto priemonės remonto istoriją iš senojo savininko naujajam. Kadangi šiuo metu planuojama programėlės plėtra užsienyje, ilgainiui ši paslauga leistų sužinoti, kaip automobiliu buvo rūpinamasi skirtingose šalyse. Vairuotojams – dar daugiau galimybių atsiskaityti už degalus

„carVertical“ pristato naują paslaugą – „carOne“ programėlę visiems vairuotojų poreikiams

Reklama

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Verslas45 minutės prieš

Kodėl „Blockbuster“ žlugo ir kaip „Netflix“ pakeitė pramogų pasaulį?

Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...

Verslas4 val prieš

Kodėl prieššventiniu laikotarpiu el. paštas tampa stipriausiu pardavimų kanalu?

Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...

Namams10 val prieš

Keli tūkstančiai eurų virtuvės atnaujinimui? Gyventojai mano, kad to pakanka

Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...

Verslas1 d. prieš

Tikroji Coca-Cola gimimo istorija: kaip gimė gėrimas, kurio niekas neplanavo kurti?

Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...

Verslas1 d. prieš

Duris oficialiai atvėrė „Hero“: erdvė žmonių gerovei, kūrybai ir idėjoms

Ketvirtadienio vakarą Vilniuje duris oficialiai atvėrė naujausias sostinės verslo centras „Hero“. Į iškilmingą šventinį renginį susirinko daugybė žmonių, tarp kurių...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |