Sekite naujienas

Auto

Motociklininkai rudenišką dieną praskaidrino kilniu pasivažinėjimu: riedėjo ne tik Lietuvoje

Paskelbta

-

Motociklų gamintojo „Royal Enfield“ atstovai, nusprendę lietuvius pakviesti į pasaulinę iniciatyvą, pavadintą „One Ride“ – pasivažinėjimą, kurio centrinė ašis yra aktualiausių globalių ir lokalių problemų priminimas, – liko nustebinti. Rūke paskendusią rudens dieną ant dviejų ratų praleisti nusprendė net kelios dešimtys motociklininkų.

„One Ride“ iniciatyva suvienija ženklo gerbėjus ir motociklininkus visame pasaulyje. Pasitelkę plieninius žirgus tą pačią dieną – rugsėjo 18-ąją – motociklininkai rieda įvairiausiose pasaulio vietose. Lietuvos „Royal Enfield“ motociklų gamintojo atstovybė pakvietė ne tik pasivažinėti, bet ir paremti Rimanto Kaukėno paramos fondą, kuris rūpinasi sunkiai sergančiais vaikais.

Reklama:

Kaip pasakoja Rokas Naskauskas, „Kmoto“, oficialaus „Royal Enfield“ motociklų gamintojo salono Lietuvoje, atstovas, į renginį susirinko beveik keturios dešimtys motociklų vairuotojų, o svečių – dar daugiau. Nors buvo kviečiami įvairiausių „tikėjimų“ plieninių žirgų mėgėjai, daugiau nei pusė važiavusių sėdėjo ant „Royal Enfield“ motociklų.

„Sulaukėm dalyvių iš įvairiausių Lietuvos kampelių. Pavyzdžiui ponas Gintautas į renginį „Himalayan“ motociklu važiavo net 200 kilometrų“, – sako „Royal Enfield“ salono atstovas.

Prieš leisdamiesi į kelią, renginio dalyviai gavo progą išvysti vieną labiau ypatingų „Royal Enfield“ naujienų – vieną iš 60 visoje Europoje esančių „120 Anniversary Twin“ modelių, skirtų ženklo 120-ajam jubiliejui paminėti.

Galiausiai atidengus naujieną, pristačius renginio misiją aukomis prisidėti prie sunkiai sergančių vaikų ir jų šeimų gerovės, motociklininkai leidosi į kelią. Pasak R. Naskausko, į maršrutą, siekusį net Medinininkų pilį, leidęsi renginio dalyviai pasijuto lyg vienos šeimos dalis, o nuotaiką dar labiau praskaidrino iš rūko išnirusi saulė.

„Viso renginio metu važiavo labai vieninga kolona. Net miesto gatves pavyko įveikti nė karto nenutraukus važiavusių drauge eilės“, – pasakoja „Kmoto“ atstovas ir priduria, kad „One Ride“ ne vienam „Royal Enfield“ vairuotojui tapo proga susipažinti su bendraminčiais ir prekės ženklo gerbėjais.

Naujienos

Sekite naujienas

Startuoliai

Verslo vikingai

Verslo idėjos

Visos teisės saugomos.© 2015-2022 | Kopijuoti draudžiama | SEO paslaugos: Bilger.lt