Paskelbta
4 savaitės prieš-
Lietuvoje vairuotojai ištikimi savo pasirinkimams – naujausia analizė rodo, kad ir šiemet naudotų automobilių populiarumo viršūnėje karaliauja tie patys trys prekių ženklai: „Opel“, „Volkswagen“ ir „Volvo“. Šie automobiliai vertinami ne dėl atsitiktinumo – juos dažniausiai renkasi žmonės, kurie ieško balanso tarp patikimumo, ekonomiškumo ir praktiškumo.
Pasak šiuos duomenis pateikusios naudotų automobilių pardavimo bendrovės „Longo LT“ vadovo Pauliaus Valiukėno, visų trijų markių modeliai išsiskiria geru kainos ir kokybės santykiu – jie dažnai yra ekonomiški, patvarūs ir nebrangūs nei įsigyti, nei prižiūrėti. Pirmąįį metų pusmetį automobilių rinka ūgtelėjo
„Dėl ilgametės paklausos rinkoje yra plačiai prieinama šių automobilių techninė priežiūra, atsarginių dalių kainos yra nedidelės, o praktiškai bet kuris servisas geba atlikti būtinus remonto darbus. Šių markių įvaizdis taip pat turi reikšmės – „Volkswagen“ siejamas su vokiška kokybe, „Volvo“ – su saugumu ir ilgaamžiškumu, o „Opel“ dažnai laikomas racionaliu, praktišku pasirinkimu. Galiausiai, pirkėjų sprendimus dažnai lemia įpročiai ir pasitikėjimas prekės ženklu – žmonės renkasi tai, ką jau pažįsta“, – komentuoja jis.
Svarbiausias kriterijus – patikimumas
Tarp pagrindinių priežasčių, kodėl šios markės dominuoja, ekspertas išskiria tris savybes: patikimumą, ekonomiškumą ir praktiškumą.
„Daug žmonių jau yra nusivylę dėl prastos būklės automobilių – patikimumas jiems tampa svarbiausiu kriterijumi. Žinoma, svarbi ir ekonomiškumo faktorius – šiandien viskas kainuoja, tad jeigu galima važiuoti pigiau, kodėl gi ne. Galiausiai, šalies gyventojai – praktiški vairuotojai. Jie nesivaiko įvaizdžio, dažniau renkasi universalo kėbulo modelius, kurie pritaikyti kasdieniams poreikiams“, – teigia P. Valiukėnas.
Pasak jo, dėl šių modelių paklausos pardavėjams taip pat lengviau užtikrinti jų pasiūlą rinkoje.
Populiariausi modeliai
Pirmaujančių markių populiarumą Lietuvoje lemia ne tik bendras prekės ženklo įvaizdis, bet ir konkretūs modeliai, atitinkantys skirtingų pirkėjų poreikius – nuo miesto automobilių iki erdvių šeimos visureigių. Įvardino, kurių markių automobiliai nuvažiuoja daugiausia kilometrų
„Tarp populiariausių „Opel“ modelių išsiskiria „Astra“, vertinama dėl patikimumo, praktiškumo ir nedidelės kainos. „Insignia“ dažnas pasirinkimas norintiems daugiau erdvės, komforto ir prabangos – tai itin tinkamas variantas ilgesnėms kelionėms“, – vardija P. Valiukėnas.
„Passat“ išlieka vienu iš labiausiai perkamų „Volkswagen“ modelių – jis vertinamas dėl komforto ir patikimumo. Tuo metu „Golf“ populiarus tarp jaunesnių vairuotojų, nes yra kompaktiškas, ekonomiškas ir palyginti nebrangus.
„Tarp „Volvo“ modelių išsiskiria „XC60“, vertinamas dėl saugumo, patikimumo ir komforto. Visureigių paklausa apskritai šiuo metu labai išaugusi. „V70“ – dar vienas populiarus modelis, siūlantis itin didelę bagažinę, komfortą ir malonų vairavimą“, – aiškina ekspertas. Kaip žinoti, ar automobilis buvo naudojamas kaip taksi
Jis pažymi, kad „Volvo“ dažniau renkasi šeimos su vaikais ar vyresnio amžiaus vairuotojai. Tai lemia komfortas, gera garso izoliacija ir maloni vairavimo patirtis. Nors šios markės automobiliai ilgą laiką buvo laikomi saugumo etalonu, šiandien ši savybė jau nebėra išskirtinė – kiti gamintojai taip pat stipriai patobulėjo saugumo srityje.
Lenkijoje tarp lyderių – ir kitos markės
P. Valiukėnas taip pat atkreipia dėmesį į pokyčius rinkoje – vis didesnis dėmesys skiriamas miesto visureigiams, todėl šio tipo automobiliai vis labiau populiarėja. „Girteka“ su „Volvo Trucks“ pasirašė didžiausią vilkikų įsigijimo sandorį Europoje
„Tai gali šiek tiek pakeisti naudotų automobilių rinkos struktūrą, tačiau nemanau, kad paveiks populiariausių markių trejetuką“, – komentuoja jis.
Kadangi bendrovė priklauso „Longo Group“, veikiančiai Baltijos šalyse ir Lenkijoje, ji turi galimybę stebėti ir kaimyninių šalių tendencijas.
„Volkswagen“ išlieka viena populiariausių naudotų automobilių markių visame regione dėl patikimumo, prieinamumo ir plataus modelių pasirinkimo. Visgi Lenkijoje šis gamintojas yra tik trečioje vietoje – ten dominuoja „Škoda“ ir „Toyota“, – pastebi P. Valiukėnas. DFDS plečia savo parką elektra varomais vilkikais
„Volkswagen“ prekės ženklui Baltijos šalyse vadovaus Laurynas Žukauskas
„Moller Baltic Import“: 2024 m. „Volkswagen“ dominuoja elektromobilių rinkoje, o „Audi“ užkariavo „premium“ segmentą
Vieninteliai tokie – į kelius išriedėjo didžiausi elektromobiliai Lietuvoje
Įvardino, kurių markių automobiliai nuvažiuoja daugiausia kilometrų: ar jūsų transporto priemonės rida viršija vidutinę?
10 metų senumo Toyota, Honda ir Volkswagen – kas šioje kompanijoje geriausi?
Registruojamų elektromobilių skaičius Lietuvoje per dešimt mėnesių išaugo 60 proc.
Patarė, kaip paruošti automobilį pavasariui – nepakanka vien tik pakeisti padangų
Telefonų gamintojai plečia asortimentą: kada važiuosime „Xiaomi“, „Sony“, „Samsung“ ar „Apple“ elektromobiliais?
2022 m. rugpjūtį Lietuvos naudotų lengvųjų automobilių rinka smuko beveik 11%
Šis pokytis žymi didelį poslinkį, kaip paieškos sistemos – ir visas pasaulis – turės prieigą prie jūsų turinio tokiose platformose...
Lietuvoje veikiančios finansinių technologijų („fintech“) įmonės per pastarąjį dešimtmetį darbuotojų skaičiaus augimu keliasdešimt kartų viršijo Europos vidurkį, o darbo vietų...
Kopenhagoje įsikūrusi bendrovė „GetWhy“, kuri, pasitelkusi generatyvinį dirbtinį intelektą, revoliucionizuoja vartotojų įžvalgas, pritraukė papildomus 20 mln. USD finansavimą. Ši nauja...
Man nereikia dar vieno ekrano mano gyvenime. Bent jau taip sau kartojau metų metus. Anksčiau maniau, kad tai tik asmeninis...
Vis daugiau inovacijas kuriančių Lietuvos įmonių verslo galimybes atranda perspektyviose Azijos rinkose, tokiose kaip Taivanas, Japonija ar Pietų Korėja. Tai...
Šių metų sausio-gegužės mėnesiais dyzelino pardavimai Lietuvoje sumažėjo beveik penktadaliu – tai beveik triskart daugiau, nei buvo prognozavusi Finansų ministerija....
Atostogų sezonu vis daugiau vairuotojų leidžiasi į kelią, o automobilius dažnai palieka neįprastose vietose. Naujasis „If“ tyrimas parodė, kad dauguma...
Hibridinis darbo modelis smarkiai pakeitė tai, kaip dirbame moderniuose biuruose. Dėl juose kintančių darbuotojų srautų dingsta poreikis turėti nuolatines sėdimas...
Henry G. Uriko, „Figure Baltic Advisory“ žmonių analizės, vertinimo ir vadovų ugdymo specialistas. Vasara jau čia, o kartu su ja...
Kai saulė ir geras oras vilioja į lauką, verta nepamiršti pasirūpinti išmaniųjų įrenginių apsauga. Aktyvesnis gyvenimo būdas neišvengiamai paveikia mūsų...