Sekite naujienas

Auto

Tyrimas: kokios spalvos automobiliai Lietuvoje parduodami greičiausiai?

Paskelbta

-

Tinkamos spalvos pasirinkimas bene vienas svarbiausių dalykų perkant automobilį. Dauguma vairuotojų į automobilio spalvos pasirinkimą žvelgia gana konservatyviai ir mieliau renkasi monochromatinių spalvų automobilius – juodus, pilkus ar baltus.

Automobilių istorijos patikros platformos „carVertical“ ekspertai surinko duomenis apie naudotus automobilius Lietuvoje ir nustatė, kokią įtaką pardavimo greičiui turi automobilio spalva.

Reklama:

Vasarinės padangos - Pirkitpadangas.lt

Žalios spalvos automobiliai parduodami greičiau už kitus

Įprastų spalvų transporto priemonės paprastai parduodamos per panašų laiką, tačiau žalios spalvos automobiliai parduodami gerokai greičiau už kitus – vidutiniškai per 7 dienas. Antroje vietoje puikuojasi sidabrinė (10,4 d.), o trečioje – juoda spalva (10,8 d.).

Šią statistiką puikiai iliustruoja naudotų 5-osios serijos „BMW“ pardavimai Lietuvoje – žalios spalvos modeliai parduodami greičiau nei kitų spalvų.

„Vertinant automobilio pardavimo greitį, Lietuva išsiskiria dėl išskirtinai greitai parduodamų žalių automobilių. Tokie modeliai vidutiniškai parduodami per savaitę – bent keliomis dienomis greičiau nei kitų spalvų automobiliai. Paprastai, tokius automobilius renkasi jau tvirtai apsisprendę pirkėjai“, – tvirtina „carVertical“ komunikacijos vadovas Matas Buzelis.

Greito pardavimo priežastis gali būti ir mažesnė paklausa – žalios spalvos automobiliai nėra populiarūs. Pardavėjai neretai siūlo žalius automobilius žemesne nei rinkos kaina, o tai pritraukia pigių variantų laukiančius pirkėjus.

Geltoni automobiliai pardavinėjami ilgiausiai

Nors geltona laikoma pačia saugiausia automobilio spalva, tačiau retas nori, kad jo visureigis ar verslo klasės sedanas atrodytų lyg taksi automobilis. Parduoti geltoną automobilį vidutiniškai užtrunka 17,3 d. – apie 2,5 karto ilgiau nei žalios spalvos transporto priemonę.

Geltona spalva dažnai naudojama sportiniuose modeliuose, bet net ir čia populiarumu ji nusileidžia raudonai. Jei juoda ar mėlyna spalva tinka daugumai automobilių, tai geltona tikrai tiks ne kiekvienam.

„Duomenys rodo, kad parduoti geltoną automobilį trunka net kelis kartus ilgiau nei žalią. Geltona apskritai yra viena rečiausių automobilių spalvų – ja paprastai dažomi retesni, sportiški bei išskirtiniai automobiliai, o tokius perkančių gerokai mažiau. Tai daro didelę įtaką pardavimo greičiui“, – pasakoja M. Buzelis.

Grįžtant prie 5-osios serijos „BMW“, ilgiausiai pardavinėjami balti modeliai (14,2 d.) – perpus ilgiau nei žalios spalvos automobiliai. Padengti automobilį balta spalva ganėtinai pigu. Tokių modelių komplektacija neretai būna skurdoka, todėl pirkėjai linkę rinktis aukštesnį komfortą užtikrinančias spalvas.

Lietuvos vairuotojai vengia išskirtinių spalvų

Automobilių patikros platformoje „carVertical“ sugeneruotų transporto priemonių istorijos ataskaitų duomenys rodo, kad populiariausia automobilių spalva Lietuvoje – juoda. Net 30,5% automobilių Lietuvoje nudažyti šia spalva, kas tik patvirtina lietuvių vairuotojų nuosaikumą. Antroje vietoje tvirtai laikosi sidabrinė (26,5%), trečioje – mėlyna (14,2%).

Šios spalvos dominuoja ne tik Lietuvoje, bet ir kitose Europos šalyse. Sidabrinės, juodos ir mėlynos populiarumą išduoda ne tik gatvėmis riedančių automobilių skaičius, bet ir laikas per kurį šiomis spalvomis nudažyti automobiliai suranda pirkėją. Sidabrinės spalvos transporto priemonę užtrunka parduoti vidutiniškai 10,4 d., juodos – 10,8 d., mėlynos – 11,9 d.

Nors automobilių gamintojai į savo modelių gamas kasmet įneša naujų spalvų, tačiau jų populiarumas paprastai šokteli tik trumpam. Vairuotojai skirtingose šalyse ir toliau lieka ištikimi juodai, baltai, sidabrinei ar mėlynai.

Spalvos įtaka automobilio pardavimo laikui:

Geltona – vidutiniškai parduodama per 17,3 d.

Balta – per 14,6 d.

Pilka – per 13,9 d.

Raudona – per 12 d.

Mėlyna – per 11,9 d.

Ruda – per 11,7 d.

Juoda – per 10,8 d.

Sidabro – per 10,4 d.

Žalia – per 7 d.

Naujienos

Verslas4 val prieš

Pirmoji LOGIN diena: pranešėjai iš viso pasaulio, išskirtiniai renginiai ir uždaras vakarėlis dalyviams

Šiemet didžiausiam Baltijos šalyse inovacijų festivaliui LOGIN – aštuoniolika. Ta proga į konferenciją atvyksta rekordinis kiekis pranešėjų, dvi dienas Litexpo...

Ekspertai23 val prieš

Kripto ekspertai piešia verslo ateitį: paprastės NT įsigijimas, o Lietuva pasiūlys savo kriptovaliutą

Finansinių technologijų pažanga pasaulyje padarė didžiulį postūmį teikiant klientams inovatyvias ir patogias paslaugas. Finansų valdymas mobiliąja programėle jau nieko nebestebina....

Verslas23 val prieš

2023 m. „Hostinger“ fiksavo pelną, pajamos augo 57 proc. iki 110,2 mln. Eur

„Hostinger“ įmonių grupės konsoliduotos pardavimo pajamos 2023 m., lyginant su ankstesniais metais, didėjo 57 proc. – iki 110,2 mln. Eur....

Verslas1 d. prieš

„Akropolis Group“ trečius metus iš eilės išlaikė „S&P Global Ratings“ suteiktą BB+ reitingą su stabilia perspektyva

Tarptautinė reitingų agentūra „S&P Global Ratings“ iš naujo įvertino rezultatus ir kitas aplinkybes, kuriomis remiantis prekybos ir pramogų centrų valdymo...

Verslas4 d. prieš

„Planas Chuliganas” tapo „Ignitis” klientų aptarnavimo partneriais

Laimėjęs viešą pirkimą teikti klientų aptarnavimo paslaugas, kontaktų centras „Planas Chuliganas” oficialiai tapo sumanių energetikos sprendimų bendrovės „Ignitis” klientų aptarnavimo...

Verslo Vikingai

Technologijos2 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai2 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas3 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai4 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai4 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |