Sekite naujienas

Dirbtinis intelektas

„Citadele“ banko klientus aptarnauti padės dirbtinis intelektas

Paskelbta

-

Siekdamas greičiau ir efektyviau konsultuoti klientus, „Citadele“ bankas Lietuvoje pristato naują paslaugą – generatyvinio dirbtinio intelekto („GenAI“) pagrindu veikiančią pokalbių konsultantę Adelę. Jos pagalbą gyventojai galės gauti banko interneto svetainėje visą parą.

Reklama

Adelė nuo šių metų balandžio mėnesio pradėjo veikti Latvijoje, o dabar startuoja ir Lietuvoje bei Estijoje. Banko atstovų teigimu, ji geba tinkamai atsakyti į 8 iš 10 klausimų kasdienės bankininkystės temomis. Šis pokalbių robotas padeda klientams atsakymus į ganėtinai standartinius klausimus, kurių klientų aptarnavimo specialistai ir sulaukia dažniausiai, gauti greičiau.

„Gen AI“ yra bene svarbiausia pastarojo laikotarpio technologinė inovacija, iš pagrindų sudrebinusi nusistovėjusius procesus. Mums tai – natūralus žingsnis, plėtojant skaitmenines paslaugas ir konsultuojant klientus. Latvijoje jau beveik pusmetį veikianti Adelė įrodė savo vertę: stipriai padėjo sumažinti klientus aptarnaujančių specialistų krūvį ir leido jiems susitelkti į sudėtingesnių situacijų sprendimą. Todėl nekantraujame dar labiau pagerinti klientų aptarnavimo kokybę ir Lietuvoje“, – teigia „Citadele“ banko Baltijos šalių lėšų valdymo ir prekybos finansavimo tarnybos vadovas Romas Čereška.

Nuo ankstesnio banko interaktyvaus konsultanto, veikusio pagal iš anksto paruoštą algoritmą, Adelė skiriasi tuo, kad veikia „GenAI“ principu ir gali reaguoti į įvairesnius scenarijus, jos neriboja duomenų kiekis ir kokybė. Adelė išlaiko nuoseklią ir logišką pokalbio tėkmę, ji geba prisitaikyti prie konkretaus vartotojo kalbos stiliaus.

„Svarbiausia, kad Adelė mokosi: jei klientai įvertins jos atsakymus, pagal tai, ar suteikta informacija jiems buvo naudinga, robotas galės greičiau tobulėti ir ateityje pateikti dar tikslesnius atsakymus. Tikimės, kad per metus Adelė galės atsakyti į 90 proc. klientų klausimų“, – teigia Romas Čereška.

Su Adele galima susisiekti „Citadele“ banko svetainėje, atidarius pokalbių langą. Ji veikia panašiai kaip ir garsioji dirbtinio intelekto programėlė „Chat GPT” – reikia parašyti klausimą ir palaukti kelias sekundes, kol robotas atsakys.

Naujienos

Ekspertai

Ekspertai15 val prieš

Minusas lauke – rūpesčiai statybų aikštelėje: anot ekspertų, yra būdų dirbti efektyviau ir tvariau

Vėstantys orai primena apie kasmetinį iššūkį statybvietėse – be šildymo neįmanoma palaikyti komfortiškų darbo sąlygų ir užtikrinti daugelio vidaus darbų...

Ekspertai20 val prieš

Susidūrimai su laukiniais gyvūnais keliuose: Baltijos šalyse išmokėta 5,8 mln. eurų

Vairuotojai, važiuodami miškingais keliais, turėtų būti itin atsargūs. Draudikai įspėja apie rudens ir žiemos sandūroje padažnėjusius transporto priemonių susidūrimus su...

Ekspertai2 d. prieš

Visuomeniniai pastatai – vis dar nepritaikyti žmonėms su negalia: ekspertai atskleidžia, kokių pokyčių reikia

Gruodžio 3 d. jau daugiau nei tris dešimtmečius minima Tarptautinė žmonių su negalia diena. Nors tądien primenama apie būtinybę užtikrinti...

Ekspertai2 d. prieš

Didieji metų išpardavimai: atskleidė internete apsiperkančių lietuvių, latvių ir estų įpročius bei Baltijos regiono ypatybes Europos kontekste

Paskutinę lapkričio savaitę, prekybininkams viliojant įspūdingomis nuolaidomis ir išskirtiniais pasiūlymais, lietuviai, latviai ir estai gausiai apsipirkinėjo internete. Paaiškėjo, kad lietuvius...

Ekspertai2 d. prieš

Apklausa: kas antras gyventojas maistui išleidžia daugiau, bet nupirkti gali mažiau

Kas antras Baltijos šalių gyventojas jaučia stipriai išaugusias mėnesio išlaidas maistui ir gali sau leisti mažiau, nei anksčiau, rodo „Citadele“...

Visos teisės saugomos.© 2015-2024 | Kopijuoti draudžiama |