Sekite naujienas

Dirbtinis intelektas

„GeniusTravel“ pritraukia 2 mln. eurų, kad iš naujo išrastų biudžetinį kelionių planavimą su dirbtiniu intelektu

L

Paskelbta

-

Nusivylęs begaliniu kelionių platformų, krypčių ir kainų lyginimo vargu, patyręs verslininkas Gennie Freenas ėmėsi iniciatyvos.

Reklama

Siekdamas supaprastinti prieinamų kelionių paieškos ir užsakymo procesą, jis ėmėsi kurti vieno langelio kelionių programėlę, pasitelkdamas dirbtinio intelekto galimybes. Taip atsirado „Genius“ – pirmoji dirbtinio intelekto programėlė, siūlanti pilnus kelionių paketus biudžetą taupantiems vartotojams.

Programėlė leidžia vartotojams lengvai suplanuoti visą kelionę, visada įtraukiant skrydžius ir apgyvendinimą, pagal asmeninius pageidavimus ir biudžetą. Keliautojai tiesiog išsiunčia žinutę arba pradeda pokalbį su „Genius“, dirbtinio intelekto kelionių agentu, kad išreikštų savo kelionės norus.

Programėlė automatiškai sudaro personalizuotą kelionių paketų pasirinkimą už geriausias įmanomas kainas. „Ši funkcija leidžia rasti prieinamiausią ir tinkamiausią kelionę taip pat lengvai, kaip užduoti klausimą „ChatGPT“, – aiškina Freenas. Iššūkiai versle padiktavo idėją sukurti platformą, padedančią surasti nuomojamą būstą darbuotojams visoje Lietuvoje

Be to, „Genius“ naudoja dirbtinį intelektą, kad sudarytų geriausius dienos pasiūlymus įvairiose kainų kategorijose ir tipuose, įskaitant trumpas keliones už mažiau nei 120 eurų asmeniui (įskaitant skrydžius ir apgyvendinimą), savaitgalio išvykas, keliones į populiarias vietas, tokias kaip vakarėlių salos, išvykimus per savaitę ir kasdienį geriausių 10 pasiūlymų sąrašą. Kainų turbulencija energetikoje – ko tikėtis verslui?

Po daugiau nei trejų metų kūrimo ir išsamių beta testavimų programėlė dabar nemokamai prieinama „iOS“ ir „Android“ programėlių parduotuvėse. Kaip Lietuvos viešosios erdvės kuria priklausomybę vietai?

Šis finansavimas, gautas iš anoniminių investuotojų, leidžia bendrovei šiais metais pristatyti programėlę Nyderlanduose, o vėliau plėstis į kitas Europos rinkas. Žingsnis žaliosios energetikos link

„Green Genius“ stiprina valdymą

Turinys priklauso: tech.eu

Reklama

Reklama

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Skaitykite

Naujienos

Verslas16 val prieš

„Vanagas Group“ viešoje emisijoje sėkmingai išplatino 8 mln. Eur vertės obligacijų

Įmonių grupės „Vanagas Group“ investicinis subholdingas UAB „Vanagas Asset Management“ trimis atkarpomis per „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržą išplatino viešą obligacijų emisiją ir pritraukė 8 mln. Eur, skaičiuojant nominalia verte. Pirmosios emisijos atkarpos pritraukta suma...

Verslas17 val prieš

Kodėl „Blockbuster“ žlugo ir kaip „Netflix“ pakeitė pramogų pasaulį?

Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...

Verslas20 val prieš

Kodėl prieššventiniu laikotarpiu el. paštas tampa stipriausiu pardavimų kanalu?

Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...

Namams1 d. prieš

Keli tūkstančiai eurų virtuvės atnaujinimui? Gyventojai mano, kad to pakanka

Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...

Verslas2 d. prieš

Tikroji Coca-Cola gimimo istorija: kaip gimė gėrimas, kurio niekas neplanavo kurti?

Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |