Paskelbta
4 mėnesiai prieš-
Nusivylęs begaliniu kelionių platformų, krypčių ir kainų lyginimo vargu, patyręs verslininkas Gennie Freenas ėmėsi iniciatyvos.
Siekdamas supaprastinti prieinamų kelionių paieškos ir užsakymo procesą, jis ėmėsi kurti vieno langelio kelionių programėlę, pasitelkdamas dirbtinio intelekto galimybes. Taip atsirado „Genius“ – pirmoji dirbtinio intelekto programėlė, siūlanti pilnus kelionių paketus biudžetą taupantiems vartotojams.
Programėlė leidžia vartotojams lengvai suplanuoti visą kelionę, visada įtraukiant skrydžius ir apgyvendinimą, pagal asmeninius pageidavimus ir biudžetą. Keliautojai tiesiog išsiunčia žinutę arba pradeda pokalbį su „Genius“, dirbtinio intelekto kelionių agentu, kad išreikštų savo kelionės norus.
Programėlė automatiškai sudaro personalizuotą kelionių paketų pasirinkimą už geriausias įmanomas kainas. „Ši funkcija leidžia rasti prieinamiausią ir tinkamiausią kelionę taip pat lengvai, kaip užduoti klausimą „ChatGPT“, – aiškina Freenas. Iššūkiai versle padiktavo idėją sukurti platformą, padedančią surasti nuomojamą būstą darbuotojams visoje Lietuvoje
Be to, „Genius“ naudoja dirbtinį intelektą, kad sudarytų geriausius dienos pasiūlymus įvairiose kainų kategorijose ir tipuose, įskaitant trumpas keliones už mažiau nei 120 eurų asmeniui (įskaitant skrydžius ir apgyvendinimą), savaitgalio išvykas, keliones į populiarias vietas, tokias kaip vakarėlių salos, išvykimus per savaitę ir kasdienį geriausių 10 pasiūlymų sąrašą. Kainų turbulencija energetikoje – ko tikėtis verslui?
Po daugiau nei trejų metų kūrimo ir išsamių beta testavimų programėlė dabar nemokamai prieinama „iOS“ ir „Android“ programėlių parduotuvėse. Kaip Lietuvos viešosios erdvės kuria priklausomybę vietai?
Šis finansavimas, gautas iš anoniminių investuotojų, leidžia bendrovei šiais metais pristatyti programėlę Nyderlanduose, o vėliau plėstis į kitas Europos rinkas. Žingsnis žaliosios energetikos link
„Green Genius“ stiprina valdymą
Turinys priklauso: tech.eu

Įmonių grupės „Vanagas Group“ investicinis subholdingas UAB „Vanagas Asset Management“ trimis atkarpomis per „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržą išplatino viešą obligacijų emisiją ir pritraukė 8 mln. Eur, skaičiuojant nominalia verte. Pirmosios emisijos atkarpos pritraukta suma...
Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...
Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...
Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...
Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...
Šiandien technologijos už mus ne tik tvarko namus, reguliuoja šildymą ir apšvietimą, bet net apsiperka. Inovacijomis ir dirbtiniu intelektu „pagardinami“...
Ekspertai skatina atkreipia dėmesį – sukčiai jau dabar siekia išnaudoti kitų metų sausio 1 d. įsigaliosiančią II pakopos pensijų reformą. Lietuvos...
Gavę pasiūlymą „čia ir dabar“ gauti 1000 eurų, didesnė dalis žmonių be ilgų svarstymų jį priimtų – net jei tai...
„Mes visi turim 24 valandas, septynias dienas per savaitę. Neturim teisės sakyti, kad neturiu laiko. Mes galime sakyti tik tai,...
Per pastaruosius kelerius metus mokymasis gerokai pasikeitė – nuo tradicinių užrašų pereinama prie skaitmeninių priemonių, o žinios įtvirtinamos vis įvairesniais būdais: nuo...