Sekite naujienas

Finansai

Kriptovaliutos skatina jungtį tarp tradicinių finansų ir mokėjimo vartų

L

Paskelbta

-

Peter Sumer
„BITmarkets“ generalinis direktorius

Reklama

Nors ir šiek tiek užgožta platesnio susidomėjimo kriptovaliutomis, internetinių mokėjimų rinka auga dar dinamiškiau. Visi ženklai rodo, kad šiemet tęsis šio alternatyvaus mokėjimo būdo bumas, prasidėjęs praėjusiais metais.

2024 m. per mokėjimo vartus praplaukė stulbinanti 18 trilijonų JAV dolerių suma – tai sudaro apie 17 % pasaulio BVP. Greta tokių pripažintų paslaugų tiekėjų kaip „PayPal“ į sceną žengia ir nauji žaidėjai, pavyzdžiui, „Square“ ir „Stripe“. Vien tik pastaroji pernai apdorojo 1,4 trilijono JAV dolerių vertės sandorių, t. y. 38 % daugiau nei pernai.

Tokį mokėjimo vartų naudojimo augimą lemia patogių tiltų tarp dekretinių (angl.– fiat) valiutų ir kriptovaliutų paklausa. Pavyzdžiui, „Stripe“ augimą iš dalies paskatino naujos kriptovaliutų funkcijos, įskaitant stabiliakoinų integraciją ir prekybininkų palaikymą daugiau nei 50 šalių. Tai rodo, kaip mokėjimo vartai prisitaiko prie besikeičiančio finansinio kraštovaizdžio.

„Swipelux“ mokėjimo vartai, kurie orientuojasi į kriptovaliutų sektorių, siūlo lanksčias mokėjimo galimybes – įskaitant fiat pinigų į kriptovaliutų korteles konvertavimą per valdiklius, įterptus į blokų grandinės projektus. Kitas pavyzdys – „Transak“ paslauga, jau integruota į daugiau kaip 350 kriptovaliutų platformų.

Sparti mokėjimo priemonių raida atspindi ne tik technologijų augimą, bet ir naudotojų lūkesčių pokyčius. Tradicinė bankininkystė veikia laikydamasi teisės aktų apribojimų, dėl to kartais gali vėluoti arba būti užlaikytos operacijos – ypač kai klientai nori įsigyti kriptovaliutų. Daugelį kriptovaliutų naudotojų ir prekiautojų skaitmeniniu turtu tai vargina, nes greitis yra viena iš skaitmeninių valiutų rinkai būdingų savybių. Dauguma tiki, kad bitkoino kaina pasieks 200 000 dolerių

Vis tik pati rinka visada randa išeitį, kaip aiškiai rodo mokėjimo vartų plėtra. Nesustabdomą šios evoliucijos pagreitį pradeda pripažinti net didžiųjų šalių, įskaitant ES, reguliavimo institucijos. Tai gera žinia ir pačioms kriptovaliutoms. Tvirtas teisinis pagrindas sustiprins pasitikėjimą visoje finansų ekosistemoje bei pritrauks į rinką net ir konservatyvesnę gyventojų dalį. Įvardijo kriptovaliutas, kurios 2025 m. gali sukrėsti rinką

BITmarkets yra kriptovaliutų keitykla, veikianti 24/7 ir teikianti palaikymą 15 kalbų. Prekiautojams užtikrinama galimybė prekiauti daugiau nei 200 kriptovaliutų, o taip pat ir prieiga prie kasdien atnaujinamų rinkos naujienų ir įvairios mokomosios medžiagos. Daugiau informacijos rasite BITmarkets.com arba biržos sąraše CoinMarketCap.com.

BITmarkets Spot prekybos paslaugas teikia UAB „BITmarkets“, kuri yra įgaliota virtualios valiutos keityklos ir depozitinės virtualios valiutos piniginės operatorė Lietuvoje, veikianti pagal licenciją Nr. 306062346, yra prižiūrima Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos ir veikianti su prekės ženklu BITmarkets. Kaip pasirinkti tinkamą vartų automatikos modelį?

Reklama

DIGITALas – didmeninė prekyba vaizdo stebėjimo sistemomis, telefonspynėmis, GSM valdymo įrenginiai, vartų automatika

Reklama

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Verslas15 val prieš

„Vanagas Group“ viešoje emisijoje sėkmingai išplatino 8 mln. Eur vertės obligacijų

Įmonių grupės „Vanagas Group“ investicinis subholdingas UAB „Vanagas Asset Management“ trimis atkarpomis per „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržą išplatino viešą obligacijų emisiją ir pritraukė 8 mln. Eur, skaičiuojant nominalia verte. Pirmosios emisijos atkarpos pritraukta suma...

Verslas16 val prieš

Kodėl „Blockbuster“ žlugo ir kaip „Netflix“ pakeitė pramogų pasaulį?

Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...

Verslas19 val prieš

Kodėl prieššventiniu laikotarpiu el. paštas tampa stipriausiu pardavimų kanalu?

Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...

Namams1 d. prieš

Keli tūkstančiai eurų virtuvės atnaujinimui? Gyventojai mano, kad to pakanka

Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...

Verslas2 d. prieš

Tikroji Coca-Cola gimimo istorija: kaip gimė gėrimas, kurio niekas neplanavo kurti?

Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |