Sekite naujienas

Grožis

Iš žinomos stilistės lūpų – patarimai šventinei šukuosenai: kaip sužibėti vakarėlių sezono metu?

L

Paskelbta

-

Atėjus gruodžiui daugelis oficialiai pradeda didžiųjų metų švenčių laukimą, kurio metu netrūksta smagių susibūrimų. Šventinės draugų vakarienės ar teminiai darbo vakarėliai – šių ypatingų progų metu norime atrodyti įspūdingai ir nepriekaištingai. Žinoma plaukų stilistė, šukuosenų meistrė Anželika Wojc dalijasi karščiausiomis šventinio sezono šukuosenų tendencijomis ir pataria, kaip nesunkiai pasipuošti tiesiog namuose.

Reklama

Nuo „disco“ iki „Pusryčių pas Tifanį“

Šukuosenų meistrė, su plaukų priežiūros priemonėmis „Wella Professionals“ dirbanti A. Wojc pasakoja, kad tai, kaip atrodysime švenčių metu ir į kokias tendencijas kreipsime dėmesį, priklauso nuo vakarėlių temos ir nuotaikos.

„Dauguma merginų eksperimentuoja su įdomiomis šukuosenomis, atsižvelgdamos į šventės nuotaiką. Populiari šį sezoną yra smulkių garbanų šukuosena, kuri dažnai tinka „disco“ stiliaus vakarėliams, itin aktuali išlieka ir šlapių plaukų efekto šukuosena. Taip pat madingi dideli, elegantiški kuodai, įkvėpti klasikos, visai kaip filme „Pusryčiai pas Tifanį“ su žymiąja Audrey Hepburn”, – sako A. Wojc.

Ji taip pat pataria renkantis šukuoseną atsižvelgti į bendrą įvaizdį – aprangą, aksesuarus ir makiažą.

Daugiau blizgesio!

Šį švenčių sezoną A. Wojc rekomenduoja atkreipti dėmesį ir į blizgančius aksesuarus – segtukus, lankelius, kaspinus, plaukų vualius.

„Tokie aksesuarai puikiai papildo tiek minimalistinius, tiek prabangius įvaizdžius. Šviesiaplaukėms rekomenduoju rinktis tamsesnių spalvų kaspinus ar aksesuarus, pavyzdžiui, tamsiai mėlynus, bordo ar juodus, nes jie gražiai išryškina šviesių plaukų spalvą ir sukuria kontrastą. Tamsiaplaukėms geriausiai tinka aukso ar sidabro atspalvių aksesuarai, kurie suteikia elegancijos ir pabrėžia plaukų gilumą bei spindesį”, – pataria A. Wojc.

Reklama

Pasak jos, norint dar didesnio efekto, šukuoseną galima papildyti ir peruku, blizgančia pudra, kuri neleis likti nepastebėtai.

Šventinė šukuosena – ir namuose

Manančius, kad šventine šukuosena galima džiaugtis tik išėjus iš grožio salono, plaukų stilistė A. Wojc skuba nuraminti.

„Norint džiaugtis puikiai atrodančiais plaukais ypatingų progų metu, tikrai nereikia investuoti daug pastangų ir laiko. Klientėms dažnai rekomenduoju išbandyti garbanų, kurias galima sukurti tiesiog su plaukų tiesintuvu, šukuoseną. Taip pat namuose nesunkiai galima pasipuošti ir elegantišku kuodu. Tiesiog surinkite plaukus į žemą uodegą, susukite ją į kuodą, o priekyje palikite kelias laisvas sruogas. Visą įvaizdį užbaikite blizgančiu segtuku ar kaspinu“, – nesunkių šukuosenų variantus vardija A. Wojc.

Tiesa, svarbu nepamiršti, kad prieš darantis šukuoseną plaukus svarbu tinkamai paruošti, o taip pat – palepinti juos po intensyvaus vakarėlių maratono, kai plaukai yra veikiami karščio ir formavimo priemonių.

„Prieš formuojant šukuoseną būtina pasirūpinti, kad plaukai būtų tinkamai paruošti: naudokite apsaugą nuo karščio ir drėkinamąsias priemones. Po intensyvaus šventinio laikotarpio rekomenduoju plaukus atgaivinti naudojant „Wella Professionals” „Ultimate Repair” linijos produktus, kurie drėkina, maitina ir atstato pažeistus plaukus. Be to, po savaitgalio galite pasidaryti maitinamąją kaukę, kad plaukai atgautų žvilgesį ir stiprumą”, – naudingais patarimais dalijasi A. Wojc.

 

Reklama

Skaitykite

Naujienos

Verslas1 val prieš

Kodėl „Blockbuster“ žlugo ir kaip „Netflix“ pakeitė pramogų pasaulį?

Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...

Verslas4 val prieš

Kodėl prieššventiniu laikotarpiu el. paštas tampa stipriausiu pardavimų kanalu?

Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...

Namams10 val prieš

Keli tūkstančiai eurų virtuvės atnaujinimui? Gyventojai mano, kad to pakanka

Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...

Verslas1 d. prieš

Tikroji Coca-Cola gimimo istorija: kaip gimė gėrimas, kurio niekas neplanavo kurti?

Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...

Verslas1 d. prieš

Duris oficialiai atvėrė „Hero“: erdvė žmonių gerovei, kūrybai ir idėjoms

Ketvirtadienio vakarą Vilniuje duris oficialiai atvėrė naujausias sostinės verslo centras „Hero“. Į iškilmingą šventinį renginį susirinko daugybė žmonių, tarp kurių...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |