Paskelbta
8 mėnesiai prieš-
Norint stilingai atrodyti nebūtina išlaidauti, įsitikinusi atlikėja Irūna Puzaraitė-Čepononienė. Pasak jos, dėvimi drabužiai turi galią ne tik pakelti nuotaiką, bet ir didinti pasitikėjimą savimi, atskleisti charakterį ir moteriškumą. Šiame interviu žinoma moteris atskleidžia savo požiūrį į stilių bei aprangą ir pabrėžia, kaip svarbu jaustis savimi.
Irūna, kaip apibūdintum savo stilių? Ar tavo įvaizdis kasdien panašus, ar mėgsti jį keisti?
Mano drabužių pasirinkimai labai priklauso nuo nuotaikos ir dienotvarkės. Jeigu žinau, kad didžiąją dienos dalį praleisiu namie su šeima, renkuosi patogius laisvalaikio drabužius. Jeigu noriu, kad ne tik diena būtų ypatinga, bet ir pati taip jausčiausi, renkuosi elegantiškesnį įvaizdį. Savo įvaizdį keičiu kasdien, o jį kuriu pagal savo taisykles. Šią mintį atspindi ir naujoji „Pepco“ kampanija, lydima šūkio „Naujas žvilgsnis į madą: taip, kaip noriu aš“. Mėgstu, kai apranga atspindi mano charakterį ir tos dienos nuotaiką. Atlikėja Irūna Puzaraitė apie naujųjų metų tikslus ir sveiką gyvenseną
Neslėpsiu, buvau tikrai nustebinta šio prekių ženklo naująja moteriškų drabužių kolekcija – nesitikėjau, kad joje rasiu derinių visiems gyvenimo atvejams. Manau, kad kiekvienas čia atras ką nors stilingo sau už žemą kainą. Bet kuriuo atveju man svarbiausia patogumas ir tai, kad su pasirinkta apranga jausčiausi savimi. Žinoma, visuomet atkreipiu dėmesį ir į kainas, nes esu įsitikinusi, kad galima atrodyti stilingai neišlaidaujant. Nesu linkusi pirkti brangių drabužių, nors ir patinka stilingai rengtis. Todėl labai džiaugiuosi, kai pavyksta atrasti puikių derinių už prieinamą kainą.
O kokių spalvų tavo garderobe daugiausia? Ar laikaisi tam tikros spalvinės gamos, ar mėgsti eksperimentuoti?
Labai mėgstu eksperimentuoti. Mano spintoje gausu tiek šviesių, pastelinių spalvų drabužių, tiek tamsių, taip pat labai mėgstu įvairius raštus. Ypač raštuotas, gėlių motyvų sukneles. Su jomis jaučiuosi labai moteriška ir jau dabar laukiu vasaros, kai vėl galėsiu jas vilkėti. Siekiant sukurti originalų stilių
Į ką labiausiai atkreipi dėmesį rinkdamasi drabužius?
Kaip ir minėjau, man svarbiausia kainos ir kokybės santykis, stilius ir komfortas. Pastaruoju metu „Pepco“ vis labiau stebina drabužių pasirinkimu – randu vis daugiau patinkančių drabužių ne tik vaikams, bet ir sau. O svarbiausia, kad vienoje vietoje randu viską, ko reikia – nuo drabužių iki namų interjero detalių. Labai nemėgstu ilgai vaikščioti po parduotuves, be to, nelabai turiu tam laiko, tad galimybė apsipirkti vienoje vietoje man tikrai daug reiškia.
Patinka ir tai, kad visi šios kolekcijos drabužiai lengvai derinami tarpusavyje. Jau laukiu šiltesnių orų, nes pavasariui su šiuo prekių ženklu susikūriau kelis puikius derinius, o mano mėgstamiausias – elegantiškos kelnės, šviesi palaidinė su megztuku, patogūs sportiniai bateliai ir pintas krepšys. Šiuolaikiški drabužiai ir aksesuarai – tinkamas jų suderinamumas
Kaip manai, ar tinkami drabužiai suteikia moterims daugiau pasitikėjimo?
Be abejonės! Kiekvienai moteriai pasitikėjimo savimi įkvepia skirtingi įvaizdžiai. Man asmeniškai svarbu, kad apranga padėtų atskleisti mano moteriškumą, net jeigu tai yra laisvalaikio drabužiai. Ir kad būtų patogu. Būtent todėl man labai artima žinutė: „Taip, kaip noriu aš.“ Juk svarbiausia gerai jaustis pačiai, o ne taikytis prie kitų lūkesčių. Moteriški laikrodžiai
Kokiais stiliaus patarimais pasidalintum su kitomis moterimis?
Patarčiau neriboti savęs kuriant asmeninį stilių ir kurti jį taip, kaip norite jūs. Jeigu vieną dieną norisi žingsniuoti gatve plazdančia suknele ir bateliais, o kitą dieną autis grubius aulinius batus ir vilktis kelnes – kodėl gi ne. Stilius yra žaidimas ir jaustis moteriškomis galime nebūtinai vilkėdamos sukneles. Manau, reikia nebijoti eksperimentuoti, jeigu su pasirinkta apranga jaučiatės gerai – pirmyn! Svarbiausia – nesijauskite varžomi aplinkinių nuomonės.

Įmonių grupės „Vanagas Group“ investicinis subholdingas UAB „Vanagas Asset Management“ trimis atkarpomis per „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržą išplatino viešą obligacijų emisiją ir pritraukė 8 mln. Eur, skaičiuojant nominalia verte. Pirmosios emisijos atkarpos pritraukta suma...
Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...
Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...
Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...
Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...
Ar kada nors teko pastebėti, kad jūsų šuo, anksčiau energingai mojuodavęs uodega, pastaruoju metu vis dažniau renkasi tylą ir poilsį?...
Šiandien technologijos už mus ne tik tvarko namus, reguliuoja šildymą ir apšvietimą, bet net apsiperka. Inovacijomis ir dirbtiniu intelektu „pagardinami“...
Ekspertai skatina atkreipia dėmesį – sukčiai jau dabar siekia išnaudoti kitų metų sausio 1 d. įsigaliosiančią II pakopos pensijų reformą. Lietuvos...
Gavę pasiūlymą „čia ir dabar“ gauti 1000 eurų, didesnė dalis žmonių be ilgų svarstymų jį priimtų – net jei tai...
„Mes visi turim 24 valandas, septynias dienas per savaitę. Neturim teisės sakyti, kad neturiu laiko. Mes galime sakyti tik tai,...