Sekite naujienas

Gyvenimas

Rugpjūtis atlikėjos Irūnos Puzaraitės-Čepononienės šeimoje – pasiruošimo ir nusiteikimo naujiems mokslo metams laikas

L

Paskelbta

-

Atlikėjai Irūnai Puzaraitei-Čepononienei ši vasara buvo ypač darbinga – koncertai, kelionės iš vieno miesto į kitą ir repeticijos užpildė beveik kiekvieną dieną. Dabar ji su nekantrumu laukia rudens sezono ir dalijasi, kaip ruošiasi ne tik jam, bet ir su juo ateinantiems naujiems mokslo metams. 

Reklama

I. Puzaraitė pasakoja, kad jau daug metų vasarą gyvena itin įtemptu ritmu: „Mėgstu sakyti, kad vasarą lekiu kaip užsukta. Namie buvau retas svečias, tačiau mano šeima žino, kad vasara nėra vien tik apie atostogų režimą. Dažnai vežuosi savo mažuosius kartu, ir visas laikas iki mano koncertų yra skirtas tik jiems. Žinote, praleisdama tiek daug laiko pajūryje, jūros taip ir nepamačiau“, – atvirauja ji.

Vis dėlto, atslūgus darbų maratonui, ji su džiaugsmu laukia rudens, kai atsiranda daugiau laiko sau, namams ir naujiems planams: „Mano namuose visuomet jaučiamas sezoniškumas – ruduo man patinka dėl dekoratyvinių akcentų, žvakių, minkštų pledų. Ypač smagu, kad su „Pepco“ sezoninėmis kolekcijomis tą jaukumą galima susikurti neišlaidaujant. Interjero detalės ar buityje naudojamos priemonės visuomet pasiteisina ir lieka ne vieną sezoną“, – sako atlikėja. 

Mokslo metams ruošiasi iš anksto 

Šiemet I. Puzaraitės sūnus Toras žengs į antrą, o dukra Glorija – į paruošiamąją klasę, tad paskutinis vasaros mėnuo žinomos moters šeimoje yra pasiruošimo ir nusiteikimo naujiems mokslo metams laikas. Ji pripažįsta, kad mėgsta pasiruošti kaip įmanoma iš anksto, nes nauji mokslo metai ir taip atneša lengvo streso tiek vaikams, tiek tėvams.  

„Rugpjūtį stengiamės grįžti į tinkamą miego režimą, tvarkome spintas ir stalčius, sudarome turimų ir reikiamų priemonių sąrašą, kad neprisipirktume to, ko nereikia. Pasirūpinus baziniais dalykais – kuprine, pieštukine, flomasteriais, spalvotais pieštukais, rašikliais ir sąsiuviniais, – lieka įsigyti mokyklinę uniformą, sportinę aprangą bei avalynę. Dalis priemonių lieka iš praėjusių metų, o kuprinė dažnai tarnauja ne vienus metus. Neskubame pirkti tik tam, kad pirktume“, – pripažįsta ji. Kaip nebijoti atvirų pokalbių apie pinigus šeimoje?

Atlikėjos nuomone, apsipirkimas su vaiku tik labiau sužadina naujų mokslo metų laukimą, tad vaikus visuomet pasiima kartu ir leidžia patiems rinktis, bet tik tai, kas sąraše ir kas bus tikrai naudinga. 

„Praėjusiais metais didžiausią dėmesį skyrėme pirmoko kuprinei. Ta diena buvo lyg savotiška pramoga. Sūnus matavosi tikrai ne vieną, leidome išsirinkti jam patogiausią ir gražiausią. Viską, ko reikia mokyklai, radome vienoje vietoje – „Pepco“ parduotuvėje, o ir mokyklinuko krepšelis nekainavo daug. Džiaugiausi galėdama laisvai leisti vaikui pačiam rinktis priemones ir nebijoti, kad sąskaita bus didelė. Man labai svarbu, kad kaina būtų adekvati, o čia visuomet surandame gerą kainos ir kokybės santykį“, – tikina ji. Išvenkite šventinio pasiruošimo karštligės ir Kalėdų laukite džiaugsmingai

Reklama

Daugelis tėvų baiminasi išlaidų, ruošdami vaiką į mokyklą. Pasak I. Puzaraitės, svarbiausia – žinoti, kur apsipirkti: „Manau, kad „Pepco“ yra tikras atradimas mamoms. Kolekcijos nuolat atnaujinamos, drabužėliai stilingi, o kainos kartais, palyginti su kitomis parduotuvėmis, net šypseną kelia. Atrodo neįtikėtina, kai kiti tėveliai sako, kad auginti vaikus brangu. Mes esame ištikimi šio tinklo klientai ir gerbėjai. Pati visuomet sau randu „perliukų“ sportui. Niekada neišeinu iš parduotuvės be kokios nors namų interjero detalės ar mielos smulkmenos namų jaukumui sukurti.“ 

Svarbiausia – teigiamas nusiteikimas 

Išlydint vaiką į pirmą klasę gali užplūsti įvairios emocijos – pasididžiavimas, susimaišęs su jauduliu, šiek tiek nerimo ir truputį liūdesio. Toks mišrus jausmų kokteilis, kuris pažįstamas daugeliui mamų. Anot I. Puzaraitės, svarbiausia į viską žiūrėti pozityviai, priimti tai kaip natūralų vaiko adaptacijos etapą ir pasimėgauti kiekviena diena, praleista mokykloje. Į Vingio parką sugrįžta šventė „Jaunas kaip Vilnius“

„Vaikas kasdien išmoksta ką nors naujo, tuo ir reikia džiaugtis kartu su juo. Glorija šiais metais bus paruošiamukė. Laukia nauja mokytoja, daug naujų žinių ir užduočių, bet esu tikra, kad viskas bus gerai, nes mažoji nusiteikusi puikiai. Svarbiausia neprisipirkti ko nereikia, nepermokėti ir būti su savo būsimu mokyklinuku nuo pat pasiruošimo iki pirmojo žingsnio į klasę. Visko bus, bet svarbiausia gerai nusiteikti!“ – pataria ji. „Jaunas kaip Vilnius“ scena jau paruošta

Išvenkite šventinio pasiruošimo karštligės

Reklama

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Verslas21 val prieš

„Vanagas Group“ viešoje emisijoje sėkmingai išplatino 8 mln. Eur vertės obligacijų

Įmonių grupės „Vanagas Group“ investicinis subholdingas UAB „Vanagas Asset Management“ trimis atkarpomis per „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržą išplatino viešą obligacijų emisiją ir pritraukė 8 mln. Eur, skaičiuojant nominalia verte. Pirmosios emisijos atkarpos pritraukta suma...

Verslas22 val prieš

Kodėl „Blockbuster“ žlugo ir kaip „Netflix“ pakeitė pramogų pasaulį?

Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...

Verslas1 d. prieš

Kodėl prieššventiniu laikotarpiu el. paštas tampa stipriausiu pardavimų kanalu?

Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...

Namams1 d. prieš

Keli tūkstančiai eurų virtuvės atnaujinimui? Gyventojai mano, kad to pakanka

Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...

Verslas2 d. prieš

Tikroji Coca-Cola gimimo istorija: kaip gimė gėrimas, kurio niekas neplanavo kurti?

Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |