Sekite naujienas

Knygos

Geriausios knygos apie pardavimus: 10 geriausių knygų pardavimų profesionalams

L

Paskelbta

-

Nesvarbu, ar pradedate naują karjerą pardavimų srityje, ar esate patyręs profesionalas, ieškantis būdų tobulinti savo įgūdžius, vienas geriausių patarimų – mokytis iš tų, kurie turi daugiau patirties.

Reklama

O kai kalbama apie mokymąsi, niekada neprašausite pasirinkę gerą knygą!

Čia sudarėme geriausių visų laikų pardavimų knygų sąrašą jūsų peržiūrai. Nuo psichologijos ir duomenų mokslo iki naujų klientų paieškos ir naujų pardavimų strategijų formavimo – šis sąrašas apima viską.

Geriausios pardavimų knygos

10 geriausių knygų apie pardavimus Šis sąrašas sudarytas iš aukščiausiai įvertintų knygų pagal „Amazon“ ir „Goodreads“, kiekviena jų nagrinėja skirtingą turtingos pardavimų srities dalį.

Šiame geriausių pardavimų knygų sąraše pateikėme trumpas kiekvienos knygos santraukas, kad žinotumėte, ko tikėtis. Knygos apie verslo kūrimą

Galbūt ne kiekviena knyga iš šio sąrašo jums asmeniškai patiks. Vis dėlto tikimės, kad rasite bent vieną puikią knygą šioje geriausių pasaulio pardavimų knygų kolekcijoje.

1. Parduoti yra žmogiška (angl. To Sell Is Human), autorius Daniel H. Pink. Jei ieškote įžvalgių knygų apie pardavimus, su Parduoti yra žmogiška neprašausite.

Pinko praktiniai patarimai padės jums ne tik kaip pardavėjui, bet ir gyvenime – jie padės aiškiau komunikuoti, didinti savo įtaką ir įtikinti kitus priimti jūsų požiūrį.

Reklama

Ši knyga pilna novatoriškų pardavimų sprendimų, kurie netrukus taps neatsiejama jūsų įrankių rinkinio dalimi. Norėdami daugiau sužinoti apie šią būtiną turėti knygą iš paties autoriaus, peržiūrėkite žemiau pateiktą interviu!

2. Pardavimų mokslas (angl. The Science of Selling), autorius David Hoffeld. Kitas puikus įrašas šiame geriausių pardavimų knygų sąraše – Pardavimų mokslas skatina požiūrį į pardavimus, pagrįstą psichologija, elgsenos ekonomika ir kitais mokslais.

Geriausi pardavėjai yra tie, kurie puikiai supranta žmogaus psichiką; jie žino, kaip veikia jų klientai, ir naudoja šias žinias savo naudai.

Su trupučiu Davido Hoffeldo pagalbos galėsite išnaudoti šias žinias, rasti būdų įveikti prieštaravimus, sumažinti konkurenciją ir užtikrinti klientų lojalumą – visa tai remiantis mokslu.

3. Įtaka: įtikinėjimo psichologija (angl. Influence: The Psychology of Persuasion), autorius Dr. Robert B. Cialdini. Įtaka – dar viena knyga, daug dėmesio skirianti psichologijos galiai pardavimuose, tačiau jos pamokos pritaikomos ir kasdieniame gyvenime.

Žinojimas, kaip daryti įtaką žmogui, yra esminė pardavimų dalis.

Savo nacionaliniame bestseleryje Dr. Cialdini išsamiai paaiškina, kaip tai padaryti, pateikdamas išsamų psichologijos poveikio mūsų sprendimų priėmimo procesui aprašymą.

Perskaitę šią knygą jausitės taip, lyg tikrai pažintumėte savo klientus ir būtumėte geriau pasirengę jiems parduoti.

4. Vienintelis pardavimų vadovas, kurio jums kada nors prireiks (angl. The Only Sales Guide You’ll Ever Need), autorius Anthony Iannarino. Joks geriausių pardavimų knygų sąrašas nebūtų pilnaviduriai be Anthony Iannarino Vienintelis pardavimų vadovas, kurio jums kada nors prireiks; pagal daugybę atsiliepimų, šis bestseleris yra būtent tai, ką žada jo pavadinimas!

Iannarino knyga yra išsamus pardavimų pasaulio vadovas, apimantis viską – nuo jūsų ryžto ir atkaklumo didinimo iki pardavimų atradimo proceso valdymo ir dar daugiau.

Turėdamas daugiau nei dviejų dešimtmečių patirtį pardavimuose, Iannarino yra puikus vadovas, todėl jo knyga yra būtinas jūsų knygų lentynos papildymas. Investavimas knyga

5. Pristatyk bet ką: novatoriškas metodas pristatymui, įtikinėjimui ir sandorio laimėjimui (angl. Pitch Anything), autorius Oren Klaff. Pristatymas yra viena svarbiausių pardavimų proceso dalių. Jis suteikia galimybę užmegzti ryšį su klientu ir parodyti, kad jūsų produktas yra būtent tai, ko jiems reikia.

Todėl šis gerų pardavimų knygų sąrašas nebūtų pilnaviduriai be Oreno Klaffo Pristatyk bet ką. Klaffas pateikia mokslinį požiūrį į pardavimų pristatymą, siūlydamas sėkmės formulę.

Perskaitę šią knygą, daugiau niekada nesutriksite pristatydami produktą.

6. Mažoji raudona pardavimų knyga (angl. Little Red Book of Selling), autorius Jeffrey Gitomer. Jei nesate didelis skaitytojas, Jeffrey Gitomero Mažoji raudona pardavimų knyga yra puikus pasirinkimas mūsų geriausių pardavimų knygų sąraše.

Trumpai ir aiškiai, su glaustomis skyrių dalimis ir žaviomis iliustracijomis, ši nuostabi knygelė siūlo gausybę patarimų apie:

  • Skundų tvarkymą;
  • Susitikimų su sprendimų priėmėjais organizavimą;
  • Tinklaveiką;
  • Kūrybiškų pardavimų pristatymų kūrimą.

Mažoji raudona pardavimų knyga yra absoliučiai būtina tiems, kurie ieško greito, bet įžvalgaus skaitinio, padedančio tobulinti pardavimų įgūdžius.

7. Valdyk savo nišą (angl. Own Your Niche), autorė Stephanie Chandler. Savo nišos radimas yra esminė pardavimų dalis. Kai žinote, kas yra jūsų tikslinė auditorija, galite efektyviau reklamuoti save, didindami matomumą ir pritraukdami lojalius klientus.

Bet kaip sukurti savo įmonės prekės ženklą?

Knygoje Valdyk savo nišą Stephanie Chandler atsako į šį klausimą, mokydama, kaip išnaudoti internetinę rinkodarą ir esminius pardavimų metodus.

Ši knyga yra būtina tiems, kurie nori įvaldyti rinkodarą interneto amžiuje. Planuojama mokesčių reforma – didesnės knygų kainos, mažesnis kultūros prieinamumas

8. Širdis ir pardavimai (angl. Heart and Sell), autorė Shari Levitin. Prieštaravimų tvarkymas yra viena sudėtingiausių pardavimų dalių, todėl būtų neatsakinga, jei į šį geriausių pardavimų knygų sąrašą neįtrauktume knygos šia tema.

Knygoje Širdis ir pardavimai Shari Levitin remiasi ilgamete pardavimų patirtimi, parodydama, kaip pardavėjai gali efektyviai tvarkyti prieštaravimus, neprarasdami svarbaus žmogiškojo ryšio.

Levitin sujungia šį požiūrį su galingomis prieštaravimų sprendimo strategijomis, kurios padės jums įveikti beveik bet kokį skundą.

9. Parduok arba būk parduotas: kaip pasiekti savo tikslus versle ir gyvenime (angl. Sell or Be Sold), autorius Grant Cardone neabejotinai yra vienas didžiausių vardų pardavimų versle.

Knygoje Parduok arba būk parduotas jis dalijasi keliomis prekybos gudrybėmis, padėjusiomis jam pasiekti šią poziciją, taip pat parodo, kaip šias technikas pritaikyti platesniame gyvenime.

Iš tiesų, ši knyga ne tik padės jums tapti geresniu pardavėju, bet ir padės tobulėti karjeroje bei netgi pasiekti sėkmę meilėje.

Norite išbandyti Cardone’o išmintį prieš pirkdami knygą? Peržiūrėkite žemiau pateiktą pokalbį. Dirbtinis intelektas knyga

10. Laimėk su duomenimis (angl. Winning with Data), autoriai Tomasz Tunguz ir Frank Bien. Kadangi mūsų technologijos tobulėja, o tokios sritys kaip duomenų mokslas sparčiai auga, nenuostabu, kad pardavimų sfera tampa vis labiau duomenimis pagrįsta – ir su gerais rezultatais.

Paskutiniame mūsų geriausių pardavimų knygų sąrašo įraše, Laimėk su duomenimis, autoriai Tunguz ir Bien supažindina jus su viskuo, ką reikia žinoti, kad sukurtumėte sėkmingą, duomenimis pagrįstą įmonę.

Jų pagalba išmoksite priimti galingus, efektyvius sprendimus, pagrįstus faktais ir statistika.

VILNIAUS KNYGŲ MUGĖ 2023

Turinys priklauso: nasp.com

Reklama

Skaitykite

Naujienos

Verslas22 val prieš

„Vanagas Group“ viešoje emisijoje sėkmingai išplatino 8 mln. Eur vertės obligacijų

Įmonių grupės „Vanagas Group“ investicinis subholdingas UAB „Vanagas Asset Management“ trimis atkarpomis per „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržą išplatino viešą obligacijų emisiją ir pritraukė 8 mln. Eur, skaičiuojant nominalia verte. Pirmosios emisijos atkarpos pritraukta suma...

Verslas23 val prieš

Kodėl „Blockbuster“ žlugo ir kaip „Netflix“ pakeitė pramogų pasaulį?

Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...

Verslas1 d. prieš

Kodėl prieššventiniu laikotarpiu el. paštas tampa stipriausiu pardavimų kanalu?

Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...

Namams1 d. prieš

Keli tūkstančiai eurų virtuvės atnaujinimui? Gyventojai mano, kad to pakanka

Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...

Verslas2 d. prieš

Tikroji Coca-Cola gimimo istorija: kaip gimė gėrimas, kurio niekas neplanavo kurti?

Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |