Sekite naujienas

Laisvalaikis

Nuo mados žurnalų žvaigždės iki vyriausiojo peliautojo: Vilniuje vyksta žymiausių pasaulio kačių istorijų paroda

L

Paskelbta

-

40 proc. lietuvių savo namuose augina kates. Jų šeimininkus ir mylėtojus aukštos kokybės kačių maisto prekės ženklas „Gourmet“ kviečia į unikalią parodą. Balandžio 14 – gegužės 4 dienomis sostinės prekybos centras „Panorama“ virs žymiausių pasaulio kačių nuotraukų ir istorijų galerija.

Reklama

Parodos „Gourmet GOLD“ organizatorė ir „Gourmet“ prekės ženklo vadovė Asta Tomaševičienė sako, kad šios parodos tikslas – ne tik supažindinti su pasaulinio garso katėmis, bet ir priminti, kad namuose mūsų laukia maži murkiantys gurmanai. Šunų ir kačių maistas – viena iš sparčiausiai pastaraisiais metais augančių rinkų

„Renginio lankytojai galės gauti specialistų patarimų, kaip geriau pasirūpinti mūsų pūkuotais draugais, kad jie būtų laimingesni ir sveikesni. Taip pat dovanosime „Gourmet“ produkcijos. Kas žino – gal vieną dieną ir jūsų katė taps pasauline žvaigžde“, – sako A. Tomaševičienė.

Nuo dizainerio Karlo Lagerfeldo katės Choupette, puošusios garsiausių mados žurnalų viršelius, Jungtinės Karalystės Vyriausybės „vyriausiojo peliautojo“ Larry, Antrojo pasaulinio karo mūšiuose dalyvavusio Oscaro iki „Gourmet“ katino – gurmaniško kačių maisto reklaminio veido. Tai – tik dalis unikalių istorijų, su kuriomis galės susipažinti renginio svečiai. Parodoje lankytojai išvys 15 bene žymiausių pasaulio kačių portretų bei jų istorijų. Klientų patirties gerinimui pasitelkė naujovę

Paroda veiks visą prekybos centro darbo laiką, tačiau norintys gauti patarimų ir dovanų kviečiami apsilankyti darbo dienomis nuo 16 iki 20 val., o savaitgaliais – nuo 12 iki 17 val. To dar nebuvo! Atsiveskite katę į prekybos centrą „Europa“ ir gaukite žaidimą dovanų!

Galiausiai po Vilniaus paroda keliaus ir į kitus Lietuvos miestus:

Gegužės 5 – birželio 4 d. Kaune, prekybos centre „Mega“
Birželio 5–30 d. Šiauliuose, prekybos centre „Saulės miestas“
Rugpjūčio 1–31 d. Klaipėdoje, prekybos centre „Akropolis“
Rugsėjo 1–30 d. Panevėžyje, prekybos centre „RYO“

Reklama

Pokyčiai statybų sektoriuje

Reklama

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Verslas21 val prieš

„Vanagas Group“ viešoje emisijoje sėkmingai išplatino 8 mln. Eur vertės obligacijų

Įmonių grupės „Vanagas Group“ investicinis subholdingas UAB „Vanagas Asset Management“ trimis atkarpomis per „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržą išplatino viešą obligacijų emisiją ir pritraukė 8 mln. Eur, skaičiuojant nominalia verte. Pirmosios emisijos atkarpos pritraukta suma...

Verslas23 val prieš

Kodėl „Blockbuster“ žlugo ir kaip „Netflix“ pakeitė pramogų pasaulį?

Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...

Verslas1 d. prieš

Kodėl prieššventiniu laikotarpiu el. paštas tampa stipriausiu pardavimų kanalu?

Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...

Namams1 d. prieš

Keli tūkstančiai eurų virtuvės atnaujinimui? Gyventojai mano, kad to pakanka

Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...

Verslas2 d. prieš

Tikroji Coca-Cola gimimo istorija: kaip gimė gėrimas, kurio niekas neplanavo kurti?

Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |