Paskelbta
2 metai prieš-
By
Raminta V.
Artėjant naujam sezonui, peržiūrime savo spintą ir norime ją pritaikyti pagal vyraujančias madas. Kiekvienais metais ir sezonais jos šiek tiek kinta, todėl ne visi drabužiai, kurie buvo madingi praėjusį rudenį, bus atlaikę laiko išbandymus. Šį kartą aptarsime ryškiausias moterų ir vyrų mados tendencijas – pasitikrinkite, ar Jūsų rūbų kolekcija jas atitinka.
Damoms šį rudenį rekomenduoja atsižvelgti į šias madas:
Tyli prabanga. Galima sakyti, kad tai – subtilumo menas, demonstruojant aukštos kokybės, ilgaamžius drabužius be akį rėžiančių garsiausių dizainerių logotipų. Tai nereiškia, kad tokios aprangos turėtumėte atsisakyti, tačiau prekiniai ženklai neturėtų tapti pagrindinėmis aprangos puošmenomis. Teikite pirmenybę nesenstantiems dizainams, klasikiniams kirpimams ir kokybiškiems audiniams – su tokiomis aprangos detalėmis šį rudenį ir žiemą pataikysite tiesiai į dešimtuką. Be to, tokius drabužius bus lengva suderinti tarpusavyje, tad neturėtų kilti klausimų, ką apsirengti.
Raudoni tonai. Nors rekordus mušantis Barbės filmas išpopuliarino rožinius atspalvius, teigiama, kad tikroji rudens spalva yra sena gera raudona. Tai reiškia, kad nereikės ieškoti įmantrių jos tonų: drąsiai galite rinktis klasikinį raudoną atspalvį ir dėvėti jį nuo galvos iki kojų – tokios spalvos gali būti ir Jūsų batai, ir paltas. Visgi, jeigu mėgstate ne tokį ryškų įvaizdį, galite apsiriboti keliais raudonais akcentais – pavyzdžiui, galbūt įsigysite tokios spalvos rankinę ar pasiryškinsite lūpas.
Gėlių raštai. Nors įprastai gėlėmis papuoštus drabužius norisi išsitraukti pavasarį, šaltąjį sezoną jie taip pat bus itin madingi. Tiesa, šiemet tokie rūbai turi niūrų, paslaptingą prieskonį, kurį suteikia tamsūs audiniai, šiai tendencijai pridedantys gotikinių atspalvių. Dar geriau, jeigu prie jų priderinsite juodos atspalvos aksesuarus: UGG batai, diržai, odinės pirštinės ir kitos panašios detalės sukurs kontrastingą išvaizdą su romantika alsuojančiomis gėlėmis.
Vyrams šį rudenį reikėtų susipažinti su šiomis tendencijomis:
Bomber striukės. Dar kitaip žinomos kaip aviatorių, šios striukės vis dar išgyvena savo atgimimo laikotarpį, tad nieko nuostabaus, kad savo populiarumo jos nepraras ir šį rudenį. Tokie viršutiniai rūbai garsėja universalumu – juos lengvai įtrauksite į bet kokį įvaizdį. Šį sezoną galite išbandyti įvairiausius stilius ir atspalvius, tačiau nesuklysite, jeigu pirmenybę teiksite gaivesniems dizainams. El. parduotuvėje Pigu.lt bomber striukės vyrams pasižymi gausiu asortimentu: čia turėtumėte atrasti patogiausią.
Ryškūs padidinti švarkai. Švarkai ne vieną dešimtmetį buvo populiari vyrų apranga – tiesa, kurį laiką tokie drabužiai buvo pasirenkami ofisui ir svarbioms progoms, tačiau oversized modeliai leidžia juos pritaikyti ir laisvalaikiui. Tokie siluetai yra švelnesni ir kur kas universalesni – būtent jie šiais metais karaliauja tarp populiariausių mados tendencijų. Nesuklysite, jeigu šaltajam sezonui pasirinksite ryškesnės spalvos švarką – jis taps išskirtiniu akcentu tarp visų žiemiškų, pakankamai niūrių spalvų ir padės Jums išsiskirti iš minios.
Burgundiški atspalviai. Sodrus, gilus raudonos spalvos atspalvis senais laikais siejosi su kilmingumu ir karališkumu, tačiau dabar tai – universali, lengvai derinama spalva, kuri ypač populiari atvėsus orams. Drąsiai galite rinktis bet kokius burgundiško atspalvio drabužius, pradedant marškiniais ir baigiant paltais, o dar geriau, jei savo įvaizdį papildysite tokios spalvos batais ar aksesuarais. Nebūtina ją naudoti nuo galvos iki kojų, tačiau privalu pasirūpinti bent keliais akcentais.
Tarp visų šių drabužių turėtumėte surasti bent kelis, kuriuos norėsis įtraukti į savo įvaizdį. Visgi, svarbiausia, kad jie tiktų ir prie Jūsų figūros, ir prie asmenybės – su tokia apranga neabejotinai jausitės geriausiai.

Įmonių grupės „Vanagas Group“ investicinis subholdingas UAB „Vanagas Asset Management“ trimis atkarpomis per „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržą išplatino viešą obligacijų emisiją ir pritraukė 8 mln. Eur, skaičiuojant nominalia verte. Pirmosios emisijos atkarpos pritraukta suma...
Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...
Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...
Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...
Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...
Ar kada nors teko pastebėti, kad jūsų šuo, anksčiau energingai mojuodavęs uodega, pastaruoju metu vis dažniau renkasi tylą ir poilsį?...
Šiandien technologijos už mus ne tik tvarko namus, reguliuoja šildymą ir apšvietimą, bet net apsiperka. Inovacijomis ir dirbtiniu intelektu „pagardinami“...
Ekspertai skatina atkreipia dėmesį – sukčiai jau dabar siekia išnaudoti kitų metų sausio 1 d. įsigaliosiančią II pakopos pensijų reformą. Lietuvos...
Gavę pasiūlymą „čia ir dabar“ gauti 1000 eurų, didesnė dalis žmonių be ilgų svarstymų jį priimtų – net jei tai...
„Mes visi turim 24 valandas, septynias dienas per savaitę. Neturim teisės sakyti, kad neturiu laiko. Mes galime sakyti tik tai,...