Paskelbta
8 mėnesiai prieš-
Kiekviena moteris nori atrodyti stilingai ir pasitikėti savimi, tačiau ne visada nori tam išleisti daug pinigų. Pasak stilistės Sigitos Mušauskaitės, stilingus ir kokybiškus įvaizdžius galima susikurti ir be didelių išlaidų. Svarbu suprasti, kurioms detalėms vertėtų išleisti daugiau, o kur galima sutaupyti. Ji pateikia patarimų, kaip susikurti stilingą įvaizdį už prieinamą kainą, taip pat atskleidžia, kokios mados tendencijos dominuos šių metų pavasarį.
Stilistė akcentuoja, kad svarbu rengtis pagal savo norus ir pasirinkti drabužius, kurie leidžia jaustis savimi bei padeda išreikšti tikrąjį „aš“. „Pavasaris – puiki proga nauju žvilgsniu pasižiūrėti į savo spintą ir stilių. Taip pat įsiklausyti į save ir suprasti, kokie drabužiai bei spalvos tinka labiausiai“, – sako ji.
Būtent apie tai yra naujoji „Pepco“ moteriškų drabužių kolekcija. Pasak įmonės operacinės veiklos vadovės Baltijos šalims Erikos Maželienės, ji simbolizuoja svarbų atsinaujinimą ir pokytį, rodantį dar drąsesnį prekių ženklo požiūrį į madą.
„Ši kolekcija, lydima šūkio „Naujas žvilgsnis į madą: taip, kaip noriu aš“, kviečia moteris įgyvendinti savo troškimus ir išreikšti įvairias savęs versijas. Kurdami drabužių asortimentą siekėme suderinti stilių, kokybę ir prieinamą kainą, kad kiekviena galėtų rasti tai, kas atitinka jos poreikius bei individualų įvaizdį. Norime parodyti, kad visos moterys turi teisę kurti savo stiliaus taisykles ir kad mada gali būti prieinama kiekvienai, nepriklausomai nuo biudžeto. Tai – mūsų įsipareigojimas“, – teigia ji.
Kaip susikurti stilingą įvaizdį už prieinamą kainą
Rinkitės bazinius drabužius. S. Mušauskaitė ragina pradėti nuo geros kokybės bazinių drabužių, tokių kaip švarkas, marškiniai, džinsai. Pasak jos, turint gerą bazę, visuomet lengviau kurti stilingus įvaizdžius, įterpiant vieną ar kitą ryškesnę ar tendencingą detalę. Svarbu pabrėžti, kad kokybė nebūtinai reiškia dideles išlaidas – šiandien galima rasti puikios kokybės drabužių už žemą kainą.
Pirkite daugiafunkcius drabužius. Drabužiai, kuriuos galite dėvėti įvairiose situacijose, yra puikus pasirinkimas, kai norite sutaupyti. Pavyzdžiui, suknelės, kurias galima nešioti tiek kasdien, tiek ir vakare,
arba švarkai, kurie tinka tiek darbo dienoms, tiek vakarėliams.
Žinokite, kur verta investuoti, o kur galima sutaupyti. S. Mušauskaitė pataria daugiau dėmesio skirti lauko drabužiams, avalynei bei rankinėms, rinktis ilgiau tarnaujančius bei laikui nepavaldžius siluetus, atkreipti dėmesį į sudėtį. Ji akcentuoja, kad drąsiai galima rinktis pigesnius džinsus, marškinėlius, palaidines ar sukneles, nes galima rasti stilingų alternatyvų už mažesnę kainą.
Tinkami aksesuarai. Aksesuarai – tai puikus būdas pagyvinti įvaizdį, neišleidžiant daug pinigų. Stilingi papuošalai, diržai, akiniai nuo saulės ar ryškios spalvos rankinės gali pakeisti net ir paprastą įvaizdį – suteikti jam modernumo ir išskirtinumo.
Eksperimentuokite. Stilistė pataria nebijoti matuotis skirtingo kirpimo drabužių – taip geriau matysite, kas paryškina gražiausias savybes, o kas pabrėžia trūkumus. „Galiausiai, jeigu nedrąsu eksperimentuoti, visada siūlau rinktis klasiką, žemės spalvas. Tokie siluetai yra aktualūs sezonas po sezono, taip pat nėra vietos suklysti. Svarbiausia rinktis tai, kas tinka ir patinka jums“, – akcentuoja ji.
2025 metų pavasario tendencijos
Stilistė atskleidžia, kad vyraus spalvų įvairovė – nuo pastelinių atspalvių iki ryškių akcentų. „Šių metų spalva yra kakavinė ruda – „Mocha Mousse“, tad dominuos rusvi ir rudi atspalviai, taip pat pastelinės spalvos, ypač pudrinė rožinė, sviesto geltona, mačios žalia, taip pat intensyvi raudona ir mandarinų oranžinė. Vakaro įvaizdžiui siūlau rinktis prigesintą žalią ar slyvų violetinę“, – dalijasi įžvalgomis ji.
Pasak S. Mušauskaitės, siluetuose išsiskirs liemenį pabrėžiantys švarkai ir suknelės, vyriško tipo kostiumai, klostuoti sijonai bei retro įkvėpti sportiniai modeliai. „Subtilūs, perregimi audiniai, tokie kaip šifonas ir tiulis, bus itin madingi, taip pat gyvūnų raštai ir retro dryžiai, pastelinių spalvų romantiški gėlių, išplaukę geometriniai bei abstraktūs raštai. Nauja „Pepco“ kolekcija siūlo platų pasirinkimą įvairių raštų drabužių, kurie puikiai atitinka šias tendencijas, o geriausia tai, kad juos galite įsigyti už prieinamą kainą“, – sako stilistė.
Aksesuarų ir avalynės srityje dominuos versta oda, gyvatės raštas, masyvūs papuošalai ir diržai, pabrėžiantys liemenį. „Vienas svarbiausių šio sezono aksesuarų – rankinė. Rekomenduoju atkreipti dėmesį į verstos odos pailgas stačiakampio formos rankines, taip pat rankines su dirželiais. Kalbant apie avalynę, šiuo metu bus ypač madingi retro sportiniai bateliai plonu padu, loaferai parauktu priekiu ir jūrininko stiliaus batai. Vasarą bus aktualūs pinto audinio bateliai, lygiapadės basutės per pirštą ir avalynė su platforma, bateliai su T formos juostele priekyje“, – teigia stilistė.
100-oji „Pepco“ parduotuvė Klaipėdoje jau laukia lankytojų
Rugpjūtis atlikėjos Irūnos Puzaraitės-Čepononienės šeimoje – pasiruošimo ir nusiteikimo naujiems mokslo metams laikas
Pirmoko kuprinės gidas: ką nupirkti ir kaip išsirinkti?
Pasitikite rugsėjį be streso: 5 patarimai tėvams
Šis mažas žaislas gali pakeisti vaiko gyvenimą – sužinok, kaip
Europietiško drabužių ir namų apyvokos prekių tinklo „Pepco“ plėtra: atidarė 90-ąją parduotuvę Lietuvoje
„Rimi“ tęsia plėtrą Vakarų Lietuvoje: pirmoji tinklo parduotuvė jau atidaryta ir Gargžduose
Atnaujintas Vilniaus „Akropolio“ antras aukštas: pokyčiai įgyvendinti atsižvelgus į lankytojų poreikius
„Pepco“ prisijungė prie „Better Cotton“ iniciatyvos

Įmonių grupės „Vanagas Group“ investicinis subholdingas UAB „Vanagas Asset Management“ trimis atkarpomis per „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržą išplatino viešą obligacijų emisiją ir pritraukė 8 mln. Eur, skaičiuojant nominalia verte. Pirmosios emisijos atkarpos pritraukta suma...
Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...
Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...
Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...
Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...
Ar kada nors teko pastebėti, kad jūsų šuo, anksčiau energingai mojuodavęs uodega, pastaruoju metu vis dažniau renkasi tylą ir poilsį?...
Šiandien technologijos už mus ne tik tvarko namus, reguliuoja šildymą ir apšvietimą, bet net apsiperka. Inovacijomis ir dirbtiniu intelektu „pagardinami“...
Ekspertai skatina atkreipia dėmesį – sukčiai jau dabar siekia išnaudoti kitų metų sausio 1 d. įsigaliosiančią II pakopos pensijų reformą. Lietuvos...
Gavę pasiūlymą „čia ir dabar“ gauti 1000 eurų, didesnė dalis žmonių be ilgų svarstymų jį priimtų – net jei tai...
„Mes visi turim 24 valandas, septynias dienas per savaitę. Neturim teisės sakyti, kad neturiu laiko. Mes galime sakyti tik tai,...