Paskelbta
9 mėnesiai prieš-
By
Roberta
Vilniaus Gedimino technikos universitetas (VGTU) – viena iš lyderiaujančių aukštojo mokslo institucijų Lietuvoje. Dėl nuolatinės inovacijų paieškos ir nuoseklaus švietimo kokybės gerinimo VGTU tapo patraukliu pasirinkimu ne tik studentams, bet ir verslo partneriams. Marketingo strategijos vaidmuo universiteto sėkmingoje veikloje yra itin svarbus. Kuriant ir vykdant veiksmingą marketingą, galima pasiekti geresnių rezultatų pritraukiant būsimus studentus, partnerius ir remiančias organizacijas.
Švietimo sektorius šiandien yra itin konkurencingas. Studentai turi galimybę rinktis ne tik tarp įvairių universitetų Lietuvoje, bet ir tarptautiniu mastu. Siekiant pritraukti geriausius talentus, universitetai privalo būti aktyvūs marketingo srityje. VGTU, kaip ir kiti aukštieji mokslai, pripažįsta marketingo reikšmę ne tik dėl studentų pritraukimo, bet ir dėl geresnės reputacijos kūrimo, mokslinių tyrimų skatinimo bei bendradarbiavimo su verslo sektoriaus atstovais.
VGTU marketingo strategija orientuota į kelis esminius elementus, kurie sudaro universiteto sėkmę:
Skaitmeninis marketingas – šiandien internetu naudojasi beveik visi studentai. Todėl VGTU aktyviai naudojasi socialiniais tinklais, internetiniais įrankiais ir internetinėmis reklamos platformomis, siekdami pasiekti būsimus studentus. Universiteto interneto svetainė yra moderni, lengvai naršoma ir nuolat atnaujinama, kad potencialūs studentai galėtų gauti visą reikalingą informaciją apie studijų programas, priėmimo sąlygas ir naujausias iniciatyvas.
Brandingas ir įvaizdžio kūrimas – VGTU siekia tapti pripažintu lyderiu aukštojo mokslo srityje, todėl didelis dėmesys skiriamas universiteto įvaizdžiui. Tai apima ne tik akademinių pasiekimų pabrėžimą, bet ir inovatyvios aplinkos kūrimą, skatinančią mokslinių tyrimų ir verslo sinergiją. Toks požiūris padeda sukurti įsimintiną ir teigiamą VGTU įvaizdį tarp studentų ir partnerių.
Partnerystės su verslu ir tyrimų kūrimas – VGTU marketingo strategijoje ypatingas dėmesys skiriamas bendradarbiavimui su verslo sektoriaus atstovais ir tarptautinėmis organizacijomis. Tai ne tik padeda didinti universiteto žinomumą, bet ir leidžia studentams gauti praktinės patirties ir žinių, kurios yra reikalingos jų karjerai.
Renginių organizavimas – organizuojant įvairius seminarus, konferencijas ir kitus renginius, VGTU sugeba ne tik pritraukti dėmesį, bet ir aktyviai įtraukti studentus bei akademinį personalą į inovatyvias ir aktualias diskusijas.
VGTU marketingo strategija taip pat apima tikslinės auditorijos apibrėžimą ir šių auditorijų pritraukimo strategijų kūrimą. Pirmiausia, universitetas orientuojasi į ambicingus ir kūrybingus jaunuolius, kurie siekia studijuoti inžinerijos, technologijų ir verslo srityse. Tai reikalauja ne tik aiškių studijų programų pristatymo, bet ir profesionalios komunikacijos bei edukacinės informacijos pateikimo įvairiais kanalais – nuo socialinių tinklų iki tiesioginių susitikimų su būsimais studentais.
Ateityje, marketingo srityje VGTU ketina stiprinti savo tarptautinį matomumą, diegti naujas skaitmenines technologijas ir plėtoti dar glaudesnį bendradarbiavimą su verslu ir kitomis akademinėmis institucijomis. Daugiausiai dėmesio bus skiriama studentų įsitraukimui į tarptautinius projektus ir praktikas, siekiant suteikti jiems daugiau galimybių tobulėti ir prisidėti prie pasaulinio mokslo bei verslo vystymosi.
Marketingas VGTU – tai ne tik būdas pritraukti daugiau studentų, bet ir svarbus įrankis, kuris padeda kurti stiprų universiteto įvaizdį ir prisideda prie akademinių ir verslo pasiekimų. Siekiant išlikti konkurencingam aukštojo mokslo rinkoje, VGTU ir toliau investuos į skaitmeninį marketingą, brandingo kūrimą ir tarptautinį bendradarbiavimą. Tai leis ne tik pritraukti geriausius studentus, bet ir sustiprinti universiteto pozicijas globaliu mastu.

Įmonių grupės „Vanagas Group“ investicinis subholdingas UAB „Vanagas Asset Management“ trimis atkarpomis per „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržą išplatino viešą obligacijų emisiją ir pritraukė 8 mln. Eur, skaičiuojant nominalia verte. Pirmosios emisijos atkarpos pritraukta suma...
Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...
Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...
Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...
Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...
Ar kada nors teko pastebėti, kad jūsų šuo, anksčiau energingai mojuodavęs uodega, pastaruoju metu vis dažniau renkasi tylą ir poilsį?...
Šiandien technologijos už mus ne tik tvarko namus, reguliuoja šildymą ir apšvietimą, bet net apsiperka. Inovacijomis ir dirbtiniu intelektu „pagardinami“...
Ekspertai skatina atkreipia dėmesį – sukčiai jau dabar siekia išnaudoti kitų metų sausio 1 d. įsigaliosiančią II pakopos pensijų reformą. Lietuvos...
Gavę pasiūlymą „čia ir dabar“ gauti 1000 eurų, didesnė dalis žmonių be ilgų svarstymų jį priimtų – net jei tai...
„Mes visi turim 24 valandas, septynias dienas per savaitę. Neturim teisės sakyti, kad neturiu laiko. Mes galime sakyti tik tai,...