Sekite naujienas

Nekilnojamasis turtas

MERKO Lietuvoje pirmo pusmečio rezultatai: butų pardavimai išaugo keturis kartus

L

Paskelbta

-

UAB Merko statyba apyvarta iš generalinės rangos sutarčių 2025 metų pirmą pusmetį buvo 46,1 mln. eurų. Per šį laikotarpį parduoti 136 butai.

Reklama

„Pirmą šių metų pusmetį daugiausiai dėmesio skyrėme paties MERKO realizuojamiems gyvenamųjų namų projektams. Markučiuose esančiame gyvenamųjų namų kvartale „Vilnelės skverai“ pradėjome paskutinio, ketvirto, skvero namų statybas. Sostinės Šnipiškių rajone statome ir jau parduodame butus naujame projekte „Šnipiškių Urban“, – komentuoja pagrindinius pirmo pusmečio darbus Saulius Putrimas, MERKO Lietuvoje vadovas.

Pirmą 2025 metų pusmetį UAB Merko statyba pasirašė rangos sutarčių už 35,4 mln. eurų, iš jų kontraktų su išorės užsakovais – už 1,2 mln. eurų, visi kiti – darbai paties MERKO įgyvendinamuose projektuose.

Markučiuose jau kelerius metus MERKO realizuojamame gyvenamųjų namų kvartale „Vilnelės skverai“ pradėti statyti paskutinio, ketvirto etapo namai. Anksčiau pastatytų trijų etapų namuose yra 750 butų, didžioji jų dalis jau parduota.

Intensyvios statybos vyksta sparčiai besikeičiančiame sostinės Šnipiškių rajone. Čia MERKO įgyvendina naują projektą „Šnipiškių Urban“. Buvusiame apleistame sklype jau statomi pirmi pastatai, o per kelerius metus čia iškils šeši aštuonių – šešių aukštų namai. Juose suprojektuoti 229 butai, kurių plotas sieks nuo 30 iki 110 kv. metrų, bus ir nedidelių, ir erdvių 3-4 kambarių butų. Visi jie – su terasomis arba balkonais. Po visu kvartalu bus įrengta dviejų aukštų požeminė automobilių stovėjimo aikštelė, patalpos dviračių saugykloms.

Pirkėjų susidomėjimas šiais projektais pastebimai išaugo: šių metų pirmą pusmetį MERKO pasirašė 136 preliminarias butų pirkimo-pardavimo sutartis. Palyginimui – 2024 m. pirmą pusmetį preliminariomis butų pirkimo-pardavimo sutartimis parduoti 34 butai. „OP Corporate Bank“ skolina 30 mln. Eur naujam MERKO kvartalui Šnipiškėse

„Sumažėjusios bankų palūkanos, daugiau optimizmo rinkoje, galimybė pasiūlyti butų dar viename projekte – manau, tai trys pagrindinės priežastys, lėmusios tokį išaugusį susidomėjimą butais. Kelerius metus galėjome pasiūlyti butų tik Markučiuose statomuose „Vilnelės skverų“ namuose. Dabar juos parduodame dar viename, naujame projekte – „Šnipiškių Urban“. Taigi, galime pasiūlyti butų dviejuose skirtingose, bet populiariose Vilniaus lokacijose – Markučiuose ir Šnipiškėse“, – sakė S. Putrimas. UAB Merko statyba žengia į Latvijos rinką

Pasak pašnekovo, toliau tęsiami darbai kituose projektuose. Jau kelerius pastaruosius metus pagrindinės MERKO rangos darbų kryptys Lietuvoje nesikeičia: be gyvenamojo būsto statybos, tai dar atsinaujinančios energetikos, inžinierinės ir gynybos infrastruktūros projektų plėtra. UAB Merko statyba vėjo jėgainių įrengimo patirtį pritaikys ir Latvijoje. PS „MB.MS“ – jungtinės veiklos įmonė, įsteigta UAB Merko statyba ir SIA Merko Būve (AS Merko Ehitus grupės dukterinių įmonių) bei  SIA WPR 2, – liepą pasirašė rangos sutartį dėl vėjo jėgainių parko statybos Latvijoje, Smiltenės rajone. Sutarties vertė – daugiau kaip 30 mln. eurų. Vilnius keičiasi: MERKO atskleidžia detales apie modernų projektą „Šnipiškių URBAN“

Reklama

Kaip jau minėta, 2025 metais UAB Merko statyba pirmo pusmečio apyvarta iš generalinės rangos sutarčių buvo 46,1mln. eurų, o pernai tuo pačiu laikotarpiu ji siekė 113 mln. eurų.Dėl sumokėtų mokesčių MERKO Lietuvoje yra pirmose vietose tarp kitų NT plėtros ir statybų sektoriaus įmonių. MERKO Lietuvoje devynių mėnesių apyvarta siekė 205 mln. eurų

Reklama

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Verslas22 val prieš

„Vanagas Group“ viešoje emisijoje sėkmingai išplatino 8 mln. Eur vertės obligacijų

Įmonių grupės „Vanagas Group“ investicinis subholdingas UAB „Vanagas Asset Management“ trimis atkarpomis per „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržą išplatino viešą obligacijų emisiją ir pritraukė 8 mln. Eur, skaičiuojant nominalia verte. Pirmosios emisijos atkarpos pritraukta suma...

Verslas23 val prieš

Kodėl „Blockbuster“ žlugo ir kaip „Netflix“ pakeitė pramogų pasaulį?

Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...

Verslas1 d. prieš

Kodėl prieššventiniu laikotarpiu el. paštas tampa stipriausiu pardavimų kanalu?

Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...

Namams1 d. prieš

Keli tūkstančiai eurų virtuvės atnaujinimui? Gyventojai mano, kad to pakanka

Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...

Verslas2 d. prieš

Tikroji Coca-Cola gimimo istorija: kaip gimė gėrimas, kurio niekas neplanavo kurti?

Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |