Sekite naujienas

Nekilnojamasis turtas

Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „Galio Group“ gavo statybų leidimą „Remarco“ projektui Markučių mikrorajone

L

Paskelbta

-

Projektas bus įgyvendinamas dviem etapais – pirmuoju numatytas verslo centras su maždaug 12 tūkst. kv. m ploto administracinėmis ir 5 tūkst. kv. m prekybos patalpomis, antruoju – 230 butų gyvenamasis kvartalas.

Reklama

„Remarco“ – viena didžiausių konversijų Vilniuje, įgyvendinama buvusioje „Audėjo“ teritorijoje, adresu Drujos g. 2, atgimstančiuose Markučiuose. 2 ha ploto teritorijoje suplanuotas apie 30 tūkst. kv. m bendro antžeminio ploto projektas reikšmingai prisidės prie Markučių ir gretimo Paupio konversijų tęstinumo bei visos šios miesto dalies išbaigtumo.

„Markučių mikrorajonas jau keletą metų sparčiai auga ir keičiasi – iš pramoninės teritorijos jis virsta šiuolaikišku miesto kvartalu. Ši vieta, esanti visai šalia Senamiesčio, Paupio ir Belmonto, turi didelį nekilnojamojo turto vertės augimo potencialą, čia matome didėjantį gyvenamosios, komercinės ir administracinės paskirties objektų poreikį. „Remarco“ projektas prisidės prie naujai formuojamo miesto rajono, kuriame svarbus tiek patogus gyvenimas, tiek kokybiškos darbo vietos, tiek patrauklios erdvės verslams“, – sako „Galio Group“ generalinis direktorius Nerijus Maknevičius.

Projektas bus įgyvendinamas dviem etapais – pirmuoju etapu numatoma statyti komercinę dalį su administracinėmis ir prekybos patalpomis, antruoju – numatomas 230 butų gyvenamasis kvartalas.

„Remarco“ projekto autoriai – architektų biuras „Aketuri Architektai“. „Galio Group“ Vilniuje pradeda statyti naują mažaaukštės statybos kvartalą

„Verslo centras atitiks „Breeam Excellent“ reikalavimus ir išsiskirs ne tik modernia architektūra, bet ir funkcionalumu, atitinkančiu šiandienos rinkos poreikius. Projektas pasižymės lanksčiu patalpų planavimu, leidžiančiu nuomininkams rinktis biurus nuo 130 kv. m., todėl bus tinkamas tiek mažesnėms įmonėms, tiek didesnio ploto ieškantiems verslams. Ant stogo suprojektuotos privačios terasos su panoraminiais vaizdais į Vilniaus senamiestį ir vidinis kiemelis su poilsio erdvėmis. Pirmame verslo centro aukšte numatytos prekybos, maitinimo ir kitų paslaugų patalpos“, – teigia G. Rapalienė „Galio Group“ nuomos vadovė. Daugiafunkciniam projektui „Akropolis Vingis“ išduotas statybą leidžiantis dokumentas

Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė GALIO GROUP rinkoje sėkmingai veikia beveik 20 metų ir yra įsitvirtinusi komercinio bei gyvenamojo nekilnojamojo turto segmente. Įmonės krepšelyje – įvairūs įgyvendinti projektai Baltijos regione. Šiuo metu įmonė aktyviai vysto „reVINGIO“ bei „Mosso“ gyvenamuosius projektus Vilniuje. Vilniaus Viršuliškių mikrorajone pradedamas statyti naujas gyvenamųjų namų kompleksas

Vilniaus Pilaitėje iškils du nauji A++ energinės klasės gyvenamieji namai

Reklama

Reklama

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Verslas22 val prieš

„Vanagas Group“ viešoje emisijoje sėkmingai išplatino 8 mln. Eur vertės obligacijų

Įmonių grupės „Vanagas Group“ investicinis subholdingas UAB „Vanagas Asset Management“ trimis atkarpomis per „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržą išplatino viešą obligacijų emisiją ir pritraukė 8 mln. Eur, skaičiuojant nominalia verte. Pirmosios emisijos atkarpos pritraukta suma...

Verslas23 val prieš

Kodėl „Blockbuster“ žlugo ir kaip „Netflix“ pakeitė pramogų pasaulį?

Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...

Verslas1 d. prieš

Kodėl prieššventiniu laikotarpiu el. paštas tampa stipriausiu pardavimų kanalu?

Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...

Namams1 d. prieš

Keli tūkstančiai eurų virtuvės atnaujinimui? Gyventojai mano, kad to pakanka

Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...

Verslas2 d. prieš

Tikroji Coca-Cola gimimo istorija: kaip gimė gėrimas, kurio niekas neplanavo kurti?

Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |