Paskelbta
9 mėnesiai prieš-
By
LukasKalėdinis laikotarpis – vienas gražiausių periodų metuose. Neretai prekės ženklai šiuo metu vykdo jautrias reklamines kampanijas ir stengiasi atliepti žmonių emocinius poreikius. „Bitė Lietuva“ ne išimtis – šiais metais pasirinkta kalbėti apie pamatines žmonių vertybes ir Lietuvos gyventojai tai įvertino labai teigiamai. Reprezentatyvios apklausos duomenimis, 2 iš 5 mačiusiųjų reklamą, jai davė net 9 ar 10 balų.
Reikšmingai daugiau žmonių, nei reklamų rinkos vidurkis, nurodė ir tai, kad reklama patinka labiau, nei kitos panašios reklamos.
„Bitės“ kalėdinis klipas – tai lyg nedidelis detektyvas. Istorijoje rodomas berniukas, kuris yra sukūręs išskirtinį ryšį su projektoriumi, visur su savimi jį nešiojasi. Klipo eigoje žiūrovas mato užuominas ir apie senelį. Galiausiai paaiškėja, kad projektorius berniukui toks brangus todėl, nes tai senelio, kurio jau nebėra, dovana. Kalėdų vakarą berniukas visai šeimai parodo atsiminimus, kurtus su seneliu, ir dovana tampa tarsi palikimu, įamžinančiu laiką praleistą kartu.
„Šiais metais per Kalėdas kvietėme atsigręžti į pamatines žmonių vertybes: buvimą kartu, prisiminimų kūrimą. Dovanos – tik dalis šventinės patirties. Nes iš tikrųjų jos brangios ir vertingos tik tada, kai jas dovanoja ypatingas žmogus”, – pasakoja Agnė Gintautaitė, skaitmeninių paslaugų bendrovės „Bitė Lietuva“ prekės ženklo vadovė.
Šią žinutę puikiai suprato ir palaikė Lietuvos gyventojai. „Rinkodaros ir komunikacijų mokslų instituto KOG” duomenimis, 73 % mačiusiųjų reklamą įvardino, kad reklama priminė buvimo kartu su artimaisiais svarbą ir atkreipė dėmesį ne į materialių, o emocinių dovanų vertę. Reklama taip pat sukėlė ypač platų teigiamų emocijų spektrą net 74 % apklaustųjų. Reklamą pažiūrėjusiems asmenims dažniausiai buvo užfiksuotos laimės (31 %) ir pasitenkinimo (42 %) būsenos.
„Sukelti šiltas emocijas žmonėms buvo vienas iš pagrindinių reklamos tikslų. Tai pasiekti žiemos švenčių periodu nėra lengva, nes konkurencija reklamos rinkoje – milžiniška. Tad labai džiugu, kad tą mums padaryti pavyko”, – džiaugiasi A. Gintautaitė.
Be to, vienas didžiausių iššūkių, kuriant kalėdinę kampaniją – suderinti Lietuvos ir Latvijos rinkų auditorijų poreikius. Nors kalėdinis klipas ir buvo kurtas Lietuvoje, jis yra skirtas abiem šalims.
Pasiteisino: muzika, siužetas, nuotaika ir medijos pasirinkimai
Labiausiai patikęs elementas kalėdinėje reklamoje – net 46 % mačiusiųjų reklamą – muzikinis takelis. 200 metų senumo dainą „Auld Lang Syne” specialiai „Bitė Lietuva“ kalėdinei reklamai atkūrė dainininkė Gabrielė Vilkickytė ir kompozitorius Aurimo Vilkišius. Antroje ir trečioje vietoje, atitinkamai po 40 % ir 38 %, rikiuojasi reklamos nuotaika bei siužetas, istorija.
„Kiekvienai kampanijai, taip pat ir kalėdinei, yra keliami trys svarbiausi kriterijai – matomumas, prekės ženklo identifikavimas ir reklamos, žinutės patrauklumas. Visuose šiuose kriterijuose ne tik reikšmingai viršijome pernai metų rezultatą, bet ir visų Lietuvos reklamų vidurkį”, – sako „Bitė Lietuva“ prekės ženklo vadovė.
A. Gintautaitė pasakoja, kad siekiant pasiekti kuo didesnę auditoriją, kampanijos komunikacijai buvo pasirinkti penki skirtingi kanalai: televizija, salonai, internetas, kino reklama, radijas. O G. Vilkickytė dainą „Auld Lang Syne” atliko ir kaip sveikinimą „Bitė Lietuva“ klientams.
„Apie šią dainą ir bendrai kalėdinio klipo paveikumą – gavome daug atsiliepimų iš partnerių, visuomenės. Žmonės su mumis dalinosi, kad pažiūrėję klipą, išgirdę dainą, liko labai sujaudinti. Dainą klausė ne kartą ir ne du”, – sako „Bitė Lietuva“ prekės ženklo vadovė.
Visi medija kanalai, tyrimų bendrovės vertinimu, buvo puikiai panaudoti. Geriausiai reklama pastebėta televizijoje.
„Tokiais intensyviais laikotarpiais, kaip Kalėdos, televizijos eteris yra perpildytas ir gauti tiek laiko, dėmesio reklamai, kiek norėtųsi ar net planuoji – labai sudėtinga. Džiugina tai, kad pavyko televizijos mediją išnaudoti sėkmingai”, – dalinasi A. Gintautaitė.
Po to rikiuojasi internetas, radijas, kino teatras ir prekybos vietos. Vien „YouTube“ platformoje kalėdinė reklama peržiūrėta 1,5 mln. kartų. O, pavyzdžiui, kine, kaip teigiama tyrimų bendrovės ataskaitoje, išvis vienas geriausių reklamos pastebėjimo rezultatų Lietuvos reklamos rinkoje – net 3,5 karto didesnis nei vidurkis.
Įdomu ir tai, kad reklamą reikšmingai daugiau pastebėjo moterys (73%) bei 18-34 m. asmenys (4 iš 5 šios amžiaus grupės asmenų matė reklamą bent viename iš kanalų).
Reprezentatyvią Lietuvos gyventojų apklausą sausio pradžioje atliko „Rinkodaros ir komunikacijų mokslų institutas KOG“. Tyrime dalyvavo 401 Lietuvos gyventojas, 18-64 m. amžiaus.
Su „Bitė Lietuva“ kalėdine reklama galite susipažinti čia: https://www.youtube.com/watch?v=m7FSyYSJrTU
Su „Bitė Lietuva“ kalėdiniu sveikinimu klientams – čia: https://www.youtube.com/watch?v=nWEE_llBLlA
Šios ryšių bendrovės klientai gali būti ramesni: vienas sukčiavimo būdas Lietuvoje bus praktiškai eliminuotas
Lietuvos laukia pokyčiai: netrukus galėsite sužinoti, kiek uždirba kolega
Aktualu tūkstančiams: ko nedaryti darbo telefonu, jei norite išvengti nemalonumų
„Bitė Lietuva“ pradeda teikti dirbtinio intelekto sprendimams pritaikytas virtualios debesijos paslaugas
Telefonas – darbo, bet skambučiai – mamai? Paaiškino darbuotojų teises
Šią nuobodžią verslo tradiciją pavertė išskirtine naujove: rezultatas nustebino ir idėjos autorius
Atsakė, kokiais atvejais darbuotojas gali paprašyti dirbti iš namų
„Bitė“ atnaujino dalį biuro Naujamiestyje: buvusio baseino vietoje įrengtas įspūdingas teatras
Kaune sudarytas vienas didžiausių NT nuomos sandorių šiais metais
Mantas Katinas, „Wargaming Vilnius“ vadovas, „Unicorns Lithuania“ valdybos narys Švietimo sistema nuolat turi tobulėti, kad atlieptų besikeičiančius visuomenės poreikius bei...
Technologijų, taip pat ir kituose sektoriuose veikiančios organizacijos ieško naujų būdų, kaip didinti savo darbuotojų produktyvumą ir įsitraukimą, nepaaukojant jų...
Advokatų profesinė bendrija „CEE Attorneys” atnaujino prekės ženklo atvaizdavimą, kuris bus pastebimas visoje centrinėje ir vakarų Europoje. Nauju vizualiniu identitetu...
Rugsėjį kriptovaliutų rinką teigiamai paveikė du svarbūs įvykiai. Visų pirma, JAV Federalinė rezervų sistema (FED) 50 bazinių punktų sumažino palūkanų...
Baltijos šalių turizmo rinkos lyderė „Novaturo“ grupė šį rugsėjį gavo 22,6 mln. eurų pajamų – tuo pačiu metu pernai jos...
Drąsi, charizmatiška ir aktyvi – taip galėtume apibūdinti soc. tinkluose daugumai gerai žinomą mokytoją Veroniką. Pradėjusi savo darbo kasdienybe, ugdymo...
Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas Dmitrijus Borisenka...
Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...
Įvairūs dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...
Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...