Sekite naujienas

Reklama ir marketingas

Dviguba nauda: nauja „Lidl“ reklama kviečia pirkti ir dar sutaupyti

Paskelbta

-

Prekybos tinklas „Lidl“ toliau stengiasi dėl savo pirkėjų: nauja reklamine kampanija kviečia sumaniai planuoti savo pirkinius ir išleisti dar mažiau. Norintys pigiau prisipildyti savo kasdienius pirkinių krepšius, turėtų ieškoti specialiais „1+1“ pakabukais pažymėtų įvairių prekių, kurių du vienetus galima įsigyti už vieno kainą. Tam pakanka turėti „Lidl Plus“ programėlę ir pasinaudoti šiais specialiais pasiūlymais: už žemesnes kainas pigiau įsigyti tiek šviežios mėsos, tiek pieno ar kitų produktų.

Kiekvieną savaitę programėlėje „Lidl Plus“ galima rasti įvairius, piniginei draugiškus pasiūlymus: už vieno kainą gali įsigyti net du vienetus nurodytų prekių, tačiau tik ribotą laiką – nuo pirmadienio iki trečiadienio imtinai. Tuo metu nuo ketvirtadienio iki sekmadienio pirkėjams pateikiami dar įdomesni ir tokie pat pigūs pasiūlymai.

Reklama:

Vasarinės padangos - Pirkitpadangas.lt

„Dar pavasarį pirkėjams pasiūlę mažesnes pieno ir mėsos gaminių kainas, iki šiol sumažinome daugiau nei 620 reguliarių prekių kainų: nuo saldžių kepinių iki įvairių plaukų bei kitokios kosmetikos prekių. Todėl pristatydami naujuosius pasiūlymus ir toliau laikomės savo pažado pirkėjams – siūlyti geriausią kainos ir kokybės santykį. Pasinaudoję „Lidl Plus“ programėle, mūsų pirkėjai neabejotinai „išeis į pliusą“: perki vieną prekę, o antrą gauni dovanų“, – sako „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovė Kristina Mažeikytė.

Naujausia kampanija – su lengvu ironijos prieskoniu

Pirkėjus sumaniau planuoti savo pirkinius prekybos tinklas „Lidl“ kviečia pasitelkęs visą ryškiaspalvių priemonių spektrą: nuo atrinktų prekių lentynose žymėjimo specialiais „1+1“ pakabukais iki nuotaikingų reklaminių vaizdo klipų. Vieną iš šių klipų galima peržiūrėti
čia

„Tokio pobūdžio pasiūlymai nėra naujiena rinkoje, dėl ko juos patraukliai pateikti vartotojams – tikras iššūkis. Todėl nutarėme šmaikščiai pažiūrėti per verslo, kuris, kaip įsivaizduoja žmonės, siekia tik uždirbti pelno, prizmę, taip pasijuokdami ir iš savęs, kad pirkėjams nemokamai dalijame kavą ar mėsainius. Tačiau pirkėjai žino, kad „Lidl“ jau nuo pirmųjų dienų Lietuvoje imasi drąsių sprendimų, dėl ko galiausiai laimi pirkėjas, gaudamas geriausią kainos ir kokybės santykį rinkoje“, – sako „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovė K. Mažeikytė.

Reklaminės kampanijos autoriai – reklamos agentūra „New!“. Prie jos kūrimo prisidėjo prodiuserinė kompanija „Dansu“ bei dvi „Sidabrines gerves“ pelnęs režisierius Ignas Jonynas.

Remiantis šių metų vasarą atlikto prekių ženklų „Baltic Brands“ tyrimo rezultatais, drąsiausių prekių ženklų kategorijoje „Lidl“ pateko tarp penkių geriausių ir aplenkė kitus mažmeninės prekybos tinklus. Be to, jam atiteko ir specialus Lietuvos marketingo asociacijos „LiMA“ apdovanojimas.

Šių metų liepą „Lidl“ užsakymu rinkos tyrimų bendrovės „Norstat“ atliktos reprezentatyvios apklausos rezultatai parodė, kad kas antras Lietuvos gyventojas mažiausias prekių kainas randa būtent „Lidl“ parduotuvėse. Tiek pat respondentų pažymi, jog šio prekybos tinklo parduotuvėse lankosi, nes nori išleisti mažiausiai.

Apskritai, kaip nurodo apklausos rezultatai, „Lidl“ įvardijamas kaip tas, į kurį vykstama pirmiausiai norint apsipirkti pigiausiai. Tuo metu daugiau nei pusė – 54 proc. – apklaustųjų norėtų, kad ir kituose Lietuvos prekybos tinkluose būtų tokios žemos kainos kaip „Lidl“.

Naujienos

Startuoliai1 d. prieš

IT egzaminas prasidėjo: startuoliai kviečia nemokamai atnaujinti technologijų žinias

Penktadienį, gegužės 17 dieną, startuoja visuotinis IT egzaminas – išskirtinis dėmesys šiemet skiriamas dirbtiniam intelektui ir kibernetiniam saugumui. IT egzaminą...

Verslas2 d. prieš

Lietuvos oro uostai ruošiasi naujo terminalo startui ir esamų erdvių pertvarkoms: skirtingiems keleivių poreikiams ieškomi maitinimo paslaugų teikėjai

Lietuvos oro uostai skelbia tarptautinį nuomos konkursą, jo tikslas – pritraukti profesionalų skirtingų formatų maitinimo paslaugų veiklą vykdantį operatorių, kuris...

Verslas2 d. prieš

Aurelijus Šveikauskas. Naujoji pramonės revoliucija. Kaip paspartinti inovacijų diegimą įmonėse

Skaitmeniniai bankai stumia iš rinkos institucinius bankus, sutelktinio finansavimo platformos rimtai konkuruoja su patyrusiais investuotojais ir skolintojais, o dirbtinis intelektas...

Nekilnojamas turtas2 d. prieš

Ieškote būsto Ispanijoje? NT specialistė įvardijo 12 priežasčių, kodėl verta rinktis Esteponos miestą

Lietuviams šluojant nekilnojamąjį turtą Ispanijoje, dažnai susiduriama su esminiu klausimu – kurį šios šalies regioną pasirinkti? Ispanijoje nekilnojamojo turto eksperte...

Verslas3 d. prieš

„Avia Solutions Group“ obligacijomis pasiskolino 300 mln. USD

„Avia Solutions Group“ aviacijos įmonių grupė išplatino 300 mln. USD vertės obligacijų emisiją. Įmonė skolinasi 5 metams už 9,75 %...

Verslo Vikingai

Technologijos2 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai2 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas3 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai4 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai4 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |