Paskelbta
2 metai prieš-
Prekybos tinklas „Lidl“ toliau stengiasi dėl savo pirkėjų: nauja reklamine kampanija kviečia sumaniai planuoti savo pirkinius ir išleisti dar mažiau. Norintys pigiau prisipildyti savo kasdienius pirkinių krepšius, turėtų ieškoti specialiais „1+1“ pakabukais pažymėtų įvairių prekių, kurių du vienetus galima įsigyti už vieno kainą. Tam pakanka turėti „Lidl Plus“ programėlę ir pasinaudoti šiais specialiais pasiūlymais: už žemesnes kainas pigiau įsigyti tiek šviežios mėsos, tiek pieno ar kitų produktų.
Kiekvieną savaitę programėlėje „Lidl Plus“ galima rasti įvairius, piniginei draugiškus pasiūlymus: už vieno kainą gali įsigyti net du vienetus nurodytų prekių, tačiau tik ribotą laiką – nuo pirmadienio iki trečiadienio imtinai. Tuo metu nuo ketvirtadienio iki sekmadienio pirkėjams pateikiami dar įdomesni ir tokie pat pigūs pasiūlymai.
„Dar pavasarį pirkėjams pasiūlę mažesnes pieno ir mėsos gaminių kainas, iki šiol sumažinome daugiau nei 620 reguliarių prekių kainų: nuo saldžių kepinių iki įvairių plaukų bei kitokios kosmetikos prekių. Todėl pristatydami naujuosius pasiūlymus ir toliau laikomės savo pažado pirkėjams – siūlyti geriausią kainos ir kokybės santykį. Pasinaudoję „Lidl Plus“ programėle, mūsų pirkėjai neabejotinai „išeis į pliusą“: perki vieną prekę, o antrą gauni dovanų“, – sako „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovė Kristina Mažeikytė.
Naujausia kampanija – su lengvu ironijos prieskoniu
Pirkėjus sumaniau planuoti savo pirkinius prekybos tinklas „Lidl“ kviečia pasitelkęs visą ryškiaspalvių priemonių spektrą: nuo atrinktų prekių lentynose žymėjimo specialiais „1+1“ pakabukais iki nuotaikingų reklaminių vaizdo klipų. Vieną iš šių klipų galima peržiūrėti
čia
„Tokio pobūdžio pasiūlymai nėra naujiena rinkoje, dėl ko juos patraukliai pateikti vartotojams – tikras iššūkis. Todėl nutarėme šmaikščiai pažiūrėti per verslo, kuris, kaip įsivaizduoja žmonės, siekia tik uždirbti pelno, prizmę, taip pasijuokdami ir iš savęs, kad pirkėjams nemokamai dalijame kavą ar mėsainius. Tačiau pirkėjai žino, kad „Lidl“ jau nuo pirmųjų dienų Lietuvoje imasi drąsių sprendimų, dėl ko galiausiai laimi pirkėjas, gaudamas geriausią kainos ir kokybės santykį rinkoje“, – sako „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovė K. Mažeikytė.
Reklaminės kampanijos autoriai – reklamos agentūra „New!“. Prie jos kūrimo prisidėjo prodiuserinė kompanija „Dansu“ bei dvi „Sidabrines gerves“ pelnęs režisierius Ignas Jonynas.
Remiantis šių metų vasarą atlikto prekių ženklų „Baltic Brands“ tyrimo rezultatais, drąsiausių prekių ženklų kategorijoje „Lidl“ pateko tarp penkių geriausių ir aplenkė kitus mažmeninės prekybos tinklus. Be to, jam atiteko ir specialus Lietuvos marketingo asociacijos „LiMA“ apdovanojimas.
Šių metų liepą „Lidl“ užsakymu rinkos tyrimų bendrovės „Norstat“ atliktos reprezentatyvios apklausos rezultatai parodė, kad kas antras Lietuvos gyventojas mažiausias prekių kainas randa būtent „Lidl“ parduotuvėse. Tiek pat respondentų pažymi, jog šio prekybos tinklo parduotuvėse lankosi, nes nori išleisti mažiausiai.
Apskritai, kaip nurodo apklausos rezultatai, „Lidl“ įvardijamas kaip tas, į kurį vykstama pirmiausiai norint apsipirkti pigiausiai. Tuo metu daugiau nei pusė – 54 proc. – apklaustųjų norėtų, kad ir kituose Lietuvos prekybos tinkluose būtų tokios žemos kainos kaip „Lidl“.
Mobilūs „Lidl“ darbuotojai: kviečia prisijungti prie išskirtinės pozicijos, suteiks ir papildomas naudas
Repetuojame Velykas: 3 netikėti receptai, kurie nustebins artimuosius. Išbandykite!
Grįžta ne tik paukščiai: šventiškas „Deluxe“ asortimentas – jau „Lidl“ lentynose
Kaune duris atvėrė nauja „Lidl“ parduotuvė: specialūs pasiūlymai, dovana bendruomenei ir prekė už 1 centą
Prisijunk prie „Lidl“ komandos: naujoje kampanijoje – komandiškumas, karjera ir konkurencingas atlygis
Jubiliejinė aštuoniasdešimtoji „Lidl“ parduotuvė duris atvėrė Kaune
„Linas Agro“ pokyčiai: pristato naują prekės ženklą
Naujoji „Lidl“ parduotuvės Trakų Vokėje vadovė įsitikinusi: už kiekvienos pergalės stovi stipri ir vieninga komanda
Gal ir ant Šatrijos kalno? Kaip aukštis perrašo maisto gaminimo taisykles ir kokių triukų imasi kalniečiai?
„Telia Lietuva“ – pirmasis telekomunikacijų operatorius šalyje, išdrįsęs išeiti į viešąją akcijų biržą prieš 25 metus, kai šiuolaikiškas ir skaidrus...
Didžiausia Baltijos šalyse duonos, užkandžių ir šaldytos produkcijos gamintoja „Mantinga Group“, konsoliduotais audituotais duomenimis, pernai gavo 187,3 mln. eurų pajamų...
Geriausios dirbtinio intelekto priemonės pagal kategorijas: DI asistentai (pokalbių robotai): ChatGPT, Claude, Gemini, DeepSeek, Grok Vaizdo įrašų kūrimas ir redagavimas:...
„Estoty Vilnius“ vykdomasis direktorius Arnoldas Žvinys Kas lemia įmonės sėkmę ilguoju laikotarpiu? Bene visi mini strategiją, inovacijas ar investicijas, tačiau...
Moksleivių atostogų metu daugelis dirbančių tėvų susiduria su iššūkiu, kaip mokykloje besimokantiems savo vaikams užtikrinti prasmingą laisvalaikį. Kol sprendimai viešojo...
Palyginti su kitais produktais, vynas ir spiritiniai gėrimai yra vieni iš labiausiai klastojamų produktų – dėl to ES kasmet prarandama...
Atšilus orams, Lietuvos upes kasmet užplūsta aktyvaus laisvalaikio mėgėjai – kiekvieną sezoną tūkstančiai žmonių griebia irklus ir leidžiasi į nuotykius...
Lietuva iki 2050 metų siekia tapti klimatui neutralia valstybe ir naujos kartos pramonės centru. Tai reikalauja reikšmingos transformacijos tiek energetikos,...
„Caption“ antrus metus iš eilės organizuoja iniciatyvą, skatinančią vienai dienai visiškai atsitraukti nuo socialinių tinklų. Dalyvauti kviečiami visi Lietuvos gyventojai,...
Meteorologai prognozuoja, kad šiemet birželis ir vėl bus šiltesnis už vidurkį. Nors saulės spindulių išsiilgę gyventojai galės džiaugtis vasariškomis dienomis,...