Paskelbta
6 d. prieš-
By
LukasŠešerius metus Lietuvoje veikiantis KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų institutas, vykdantis rinkodaros efektyvumo matavimus, tyrimus ir mokymus, atidaro dukterinę bendrovę – „KOG Institute“ – Latvijoje. Per metus planuojama ją išauginti iki 10 žmonių komandos ir užpildyti specializuotų rinkodaros tyrimų nišą.
„Esame vienintelė specializuota rinkodaros tyrimų bendrovė. Kaip ir Lietuvoje, Baltijos šalyse siekiame pirmauti rinkodaros diagnostikos, prekės ženklui svarbių KPI (pagrindinių veiklos rodiklių) kūrimo ir pažangos matavimo srityse. Latvijos rinka yra panašioje situacijoje, kokioje buvo Lietuva prieš keletą metų. Nors čia veikia kelios rinkos tyrimų įmonės, specializuotų rinkodaros produktų, įskaitant neurorinkodaros, mažmeninės prekybos plotų optimizavimo ir kitų tyrimų bei mokymų trūksta“, – komentavo KOG instituto direktorė dr. Eleonora Šeimienė.
KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų institutas Lietuvoje dirba su tokiais prekių ženklais kaip „Telia“, „Swedbank“, „If“ ir kitais.
Pasak Latvijos „KOG Institute“ vadovės Evos Kieperszo, Latvijoje institutas jau yra užmezgęs ryšius su kai kuriomis šalies pramonės lyderėmis.
„Daugelis Latvijos pramonės šakų ir įmonių ieško naujų būdų pagerinti rinkodarą. Augančiai vietos profesionalų bendruomenei reikia ir tarptautiniu mastu pripažintų metodikų, ir vietinių įžvalgų. Dabartiniams KOG instituto klientams, vykdantiems veiklą visose Baltijos šalyse, konsultacijos ir aptarnavimas Latvijoje taip pat bus vertinga paslauga“, – kalbėjo E. Kieperszo.
Instituto steigėjai tikisi, kad Latvijoje KOG institutas taps žinių mainų centru, nes ne tik vykdys įvairius vartotojų elgsenos tyrimus bei analizes, bet ir rengs mokymus, seminarus bei konferencijas. Šioje srityje institutas bendradarbiauja su Jungtinės Karalystės „Royal Charter“ įsteigtu IPA (Institute of Practitioners in Advertising – reklamos praktikų institutu), neurorinkodaros mokslo ir verslo asociacija NMSBA, nuomonės ir rinkos tyrimų asociacija ESOMAR.
„Siekiame padėti vietos įmonėms prisijungti prie pasaulinio rinkodaros praktikų tinklo, mažinti atotrūkį tarp mokslo ir verslo, puoselėti tobulėjimo ir inovacijų kultūrą. Tikimės, kad mūsų tyrimai ir žinios įkvėps naujos kartos rinkodaros lyderius Latvijoje, o verslams padės kurti efektyvius duomenimis grįstus sprendimus“, –a pabrėžė dr. E. Šeimienė.
KOG instituto partneriai Lietuvoje ir Latvijoje įgyvendinant kampanijų efektyvumo ir išsamius prekės ženklo tyrimus bei kitus analitinius projektus yra rinkos tyrimų bendrovė „Norstat“.
Iš kur gauti pinigų startuoliui – toks klausimas kyla vos tik kilus verslo idėjai. Juk pradedantis verslininkas ne visada turi...
Rugpjūčio mėnesį net kelissyk siautusi stichija negailėjo nei pastatų, nei automobilių. Pastarųjų savininkams audrų padaryta žala sudarė kone pusę visų...
SBA valdoma bendrovė „Urban hub Investments“ prekybos, sandėlių ir biurų (angl. stock-office) miestelių „Urban HUB“ Kaune ir Vilniuje plėtotoja, pradeda...
“Kenjo”, vienas iš pirmaujančių Europos žmogiškųjų išteklių technologijų startuolių, užbaigė “Hi Inov” vadovaujamą 8,8 mln. eurų vertės A serijos investicijų...
Gamybos verslo idėjoms būdingos didelės investicijos, tačiau jos turi plačias pelno ir apyvartos galimybes. Šiame straipsnyje surinkome 25 gamybos verslo...
Kriptovaliutos, akcijų prekyba rinkoje, spekuliavimas, investavimas – vieniems šios temos atrodo nepažįstamos ir sunkiai perprantamos, o kiti sukaupia tiek žinių,...
Renginių organizatoriaus darbas atrodo nesibaigianti šventė. Tad norinčių dirbti šioje srityje turėtų netrūkti. „Iš dalies taip ir yra, – sutinka...
Neseniai įsikūrusios kampanijos LAVA SALES tikslas – pritraukti naujų klientų šaltų skambučių pagalba ir taip padėti verslui augti. Telemarketingo paslaugas...
Tikrai ne vieną kartą pačiam teko patirti ar iš draugų girdėti apie sukčiavimo atvejus, kuomet perkant prekes iš fizinių asmenų...
Taupymas, investavimas, akcijų biržos – terminai, kurių daugelis dar nepažįsta, o gal laiko tolima siekiamybe. Praktinius patarimus geresniam finansų valdymui...