Sekite naujienas

Reklama ir marketingas

Lietuvos ekspertai KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų institutą įsteigė ir Latvijoje

Paskelbta

-

Šešerius metus Lietuvoje veikiantis KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų institutas, vykdantis rinkodaros efektyvumo matavimus, tyrimus ir mokymus, atidaro dukterinę bendrovę – „KOG Institute“ – Latvijoje. Per metus planuojama ją išauginti iki 10 žmonių komandos ir užpildyti specializuotų rinkodaros tyrimų nišą.

„Esame vienintelė specializuota rinkodaros tyrimų bendrovė. Kaip ir Lietuvoje, Baltijos šalyse siekiame pirmauti rinkodaros diagnostikos, prekės ženklui svarbių KPI (pagrindinių veiklos rodiklių) kūrimo ir pažangos matavimo srityse. Latvijos rinka yra panašioje situacijoje, kokioje buvo Lietuva prieš keletą metų. Nors čia veikia kelios rinkos tyrimų įmonės, specializuotų rinkodaros produktų, įskaitant neurorinkodaros, mažmeninės prekybos plotų optimizavimo ir kitų tyrimų bei mokymų trūksta“, – komentavo KOG instituto direktorė dr. Eleonora Šeimienė.


KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų institutas Lietuvoje dirba su tokiais prekių ženklais kaip „Telia“, „Swedbank“, „If“ ir kitais.

Pasak Latvijos „KOG Institute“ vadovės Evos Kieperszo, Latvijoje institutas jau yra užmezgęs ryšius su kai kuriomis šalies pramonės lyderėmis.

„Daugelis Latvijos pramonės šakų ir įmonių ieško naujų būdų pagerinti rinkodarą. Augančiai vietos profesionalų bendruomenei reikia ir tarptautiniu mastu pripažintų metodikų, ir vietinių įžvalgų. Dabartiniams KOG instituto klientams, vykdantiems veiklą visose Baltijos šalyse, konsultacijos ir aptarnavimas Latvijoje taip pat bus vertinga paslauga“, – kalbėjo E. Kieperszo.


Instituto steigėjai tikisi, kad Latvijoje KOG institutas taps žinių mainų centru, nes ne tik vykdys įvairius vartotojų elgsenos tyrimus bei analizes, bet ir rengs mokymus, seminarus bei konferencijas. Šioje srityje institutas bendradarbiauja su Jungtinės Karalystės „Royal Charter“ įsteigtu IPA (Institute of Practitioners in Advertising – reklamos praktikų institutu), neurorinkodaros mokslo ir verslo asociacija NMSBA, nuomonės ir rinkos tyrimų asociacija ESOMAR.

„Siekiame padėti vietos įmonėms prisijungti prie pasaulinio rinkodaros praktikų tinklo, mažinti atotrūkį tarp mokslo ir verslo, puoselėti tobulėjimo ir inovacijų kultūrą. Tikimės, kad mūsų tyrimai ir žinios įkvėps naujos kartos rinkodaros lyderius Latvijoje, o verslams padės kurti efektyvius duomenimis grįstus sprendimus“, –a pabrėžė dr. E. Šeimienė.

KOG instituto partneriai Lietuvoje ir Latvijoje įgyvendinant kampanijų efektyvumo ir išsamius prekės ženklo tyrimus bei kitus analitinius projektus yra rinkos tyrimų bendrovė „Norstat“.

Naujienos

Verslo Vikingai

Technologijos3 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas4 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai5 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai5 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |