Paskelbta
2 metai prieš-
By
LukasNaujoje mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ reklamos kampanijoje uždainavo specialiai jai suburta grupė – „Teleduetas“. Charizmatiški ir nuotaikingi personažai pasirodo įprastose ir kasdieniškose situacijose kaskart, kai žmonėms kyla klausimų dėl „Tele2″ 5G namų interneto. Sudėtingus dalykus jie žada paprastai ir suprantamai paaiškinti dainuodami įvairiais muzikiniais stiliais.
Rugsėjo 15 dieną startavusios naujos „Tele2“ 5G namų interneto kampanijos klipai pretenduoja ilgam įstrigti žiūrovų galvose – ten skambantys muzikiniai kūriniai užkabina nuo pirmos minutės, o naujieji „Teledueto“ personažai žavi ne tik savo balsais, bet ir vakarėlį užkuriančia choreografija.
Pirmojoje muzikinį klipą primenančioje TV reklamos „serijoje“ jie apdainuoja greitą ir patikimą 5G namų internetą, o klipo siužetas vystosi būtent namų aplinkoje.
„Tele2″ sparčiai plečia 5G ryšio tinklą, o taip pat stengiamės užtikrinti, kad jis mūsų klientams būtų ir greitas, ir pigus. Mūsų 5G internetas yra kaip tik tai, ko reikia tiek darbui, tiek pramogoms iš namų – jis gali patenkinti kiekvieno kliento poreikius. Apie tai ir kalbame savo naujojoje kampanijoje, kurios šūkis – „Tele2 5G namų internetas. Greičiau, pigiau ir visaip labiau“, – sako Agnietė Žilinskaitė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.
Operatorius nuolat plečia naujosios kartos 5G tinklą – turi stotis jau 56 savivaldybėse, o „Tele2″ 5G ryšys dengia jau 70 proc. Lietuvos populiacijos. Naujos kartos technologija pasižymi dideliu greičiu ir galimybe perduoti dar didesnius duomenų kiekius.
Anot A. Žilinskaitės, naujiems „Tele2“ reklamos klipams muzikinis žanras pasirinktas neatsitiktinai. Jis nuosekliai papildo ir pratęsia dabartinį prekės ženklų komunikacijos toną.
„Tele2″ yra linksmas, atviras, draugiškas prekės ženklas – būtent šias savybes dainuodamas apie mūsų 5G namų internetą perteiks naujasis „Teleduetas“. Ieškoti naujų patrauklių veikėjų mus skatina ir kitų mūsų kampanijų sėkmė – žiūrovai jau pamėgo „La Familia“ personažus ar „Pildyk“ reprezentuojančius „YouTube“ kūrėjus“, – sako Agnietė Žilinskaitė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.
Atskleidžiama, kad „Tele2“ reklamoje pasirodžiusi „Teledueto“ daina – tik pirmoji, šiemet duetas žada ir daugiau premjerų. Kiekvienas kūrinys atspindės vis kitą muzikos stilių, pavyzdžiui, pirmojoje reklamoje skambantis kūrinys yra įkvėptas „electro rock“ muzikos žanro.
Reklamos idėjos autoriai – agentūra „NEW!”, gamyba rūpinosi – „Zest Production House“, režisavo – Ignas Jonynas.
„Gavę užduotis visada jas gliaudome su strategais, stengiamės suprasti ir techninius, ir žmogiškuosius aspektus. Supratome, kad tokio produkto parametrai tiek mums, tiek mūsų artimiesiems atrodo painūs. Ko ieškome? Ramybės! Beliko tai pateikti „Tele2“ balsu. O jis visada yra draugiškas, žmogiškas, tik šį kartą dar ir uždainavo. Internetas namuose dažnai reiškia pramogas, tad ir kampanijos formatas pramoginis – tarsi muzikiniai klipai“, – sako „NEW!“ agentūros kūrybos vadovas Mindaugas Juozapavičius.
Naujausią reklamą galite išvysti čia.
Naujoji „Tele2“ 5G namų interneto kampanija startuoja ne tik su nauju reklaminiu klipu, bet ir atsinaujinusiu prekės ženklo logotipu, šūkiu bei specialiu kainų pasiūlymu klientams. Daugiau informacijos apie sąlygas galima sužinoti operatoriaus internetinėje svetainėje ir prekybos vietose.
„Tele2” užbaigė senosios kartos 3G ryšio išjungimą
„Tele2“ pristato naują paslaugą: atnešk seną telefoną ir gauk naują pigiau
Grėsmė Lietuvos konkurencingumui? RRT įspėja apie stringančias investicijas į ryšių infrastruktūrą
Verslas ir 5G: kodėl pažangus ryšys neišvengiamas technologinėms inovacijoms?
„Tele2“ metų rezultatai: nuosaikus, bet stabilus augimas
Ar jaučiate nuovargį? 80 % pasaulio darbuotojų gresia skaitmeninis perdegimas
„Tele2“ reklamoje „Teleduetas“: kaip 5G sujungia lietuvišką folką ir modernumą
Paslaptys, kaip išgyventi Mėlynąjį pirmadienį: paprasti būdai atsikratyti slogios nuotaikos
Ar socialiniai tinklai sukelia nemigą? Kas penktas lietuvis kenčia nuo miego problemų
Vilniaus miestui augant, pastarąjį dešimtmetį ryškėja Bajorų potencialas. 2024 m. čia nupirkta net 136 proc. daugiau naujos statybos būstų nei...
Prenumeruojamos transliacijų platformos, tokios kaip „Spotify“ ir „Netflix“, vilioja ne tik milijonus vartotojų, bet ir kibernetinius nusikaltėlius. Sukčiai siekia perimti...
Vienos didžiausių šalies NT bendrovės „Darnu Group“ ant Neries kranto vystomu rajonu „Sakai“ aktyviai domisi ne tik potencialūs būstų pirkėjai...
Antradienį Vokietijoje įvykusiame „World of Samsung“ renginyje pristatytos pažangiausios dirbtinio intelekto (DI) technologijos. Renginys subūrė žiniasklaidos atstovus ir partnerius, suteikdamas...
Bandyti, testuoti ir mokytis iš tų, kurie jau skina pergales tarptautinėse startuolių arenose – tokią žinutę technologijų hakatono „Tech_Champ” dalyviams...
Seime svarstant pataisas, kuriomis siūloma įpareigoti elektrinių mikrojudumo priemonių – paspirtukų, dviračių ir kitų – vairuotojus dėvėti šalmus, kilo daug...
Kad ir kokį patiekalą su mėsa pasirinktumėte savo valgiaraščiui – sultingą kepsnį, sumuštinį, picą ar troškinį, jo skonį lemia ne...
Pastaraisiais metais augant vartotojų energetiniam raštingumui ir tobulėjant buities prietaisams su energijos vartojimą efektyvinti leidžiančiomis išmaniosiomis funkcijomis, didėja ir gyventojų...
Nuo šių metų pradžios mažmeninė dyzelino kaina gerokai šoktelėjo į viršų. Brangimo priežastis akivaizdi – reikšmingai padidėję akcizai. Tačiau viešoje...
Tvarumas – ne vien emisijų mažinimas, plastikinio maišelio atsisakymas ar gamtai draugiškesnių įpročių kūrimas kasdienybėje. Kartu tai dėmesys žmonėms, užtikrinant...