Sekite naujienas

Startuoliai

„Wise2Sync“: įmonės viduje augęs startuolis žengia į platesnius vandenis

L

Paskelbta

-

Viena lyderiaujančių e-komercijos ir informacinių sistemų sprendimų kūrėjų Lietuvoje – „Creation“ (UAB „Elsoft“) – paskelbė apie įmonės viduje auginto startuolio „Wise2Sync“ atsiskyrimą. Tokį sprendimą lėmė vis didėjantis e-komercijos paslaugų kaštų ir resursų optimizavimo poreikis ir augantis startuolio savarankiškumas.

Reklama

Augimą paskatino pandemija

Pasak „Creation“ vadovo Liudo Stanevičiaus, sprendimas atėjo natūraliai: „Vos pradėjęs veiklą 2018 m., startuolis susidūrė su didžiule paklausa. Poreikis optimizuoti e-komercijos procesus ir logistikos grandines dar labiau išaugo pandemijos metu. Augant klientų skaičiui ir jų pasitikėjimui supratome, kad mūsų „kūdikis“ užaugo ir jau gali veikti savarankiškai, kaip atskiras juridinis asmuo.“ Šiuo metu įrankis kasdien sinchronizuoja per 12 milijonų produktų, o jų nuotraukų banko dydis siekia 3 terabaitus. „Prekių informacijos įvedimas ir nuolatinis atnaujinimas – nesudėtingas, tačiau laikui itin imlus procesas, kurio kaštai, prisijungiant naujiems tiekėjams, auga eksponentiškai. Šio proceso automatizavimas ir kaštų optimizacija – kiekvieno e-komercijos rinkos dalyvio siekiamybė“, – tikina L. Stanevičius.


Automatizuotas prekių įvedimo procesas

Europoje analogų neturintis sprendimas sujungia tiekėjų sandėliuose esančias prekes ir e-parduotuves. Sukurta technologija įgalina automatizuotą prekės informacijos perdavimą į parduotuvės sistemą, taip pašalindama poreikį prekes įvesti rankiniu būdu. Tai suteikia įrankį naudojančioms e-parduotuvėms savo pasiūloje turėti ir tas prekes, kurių fiziniame savo sandėlyje jos neturi – užsakymas padaromas tiesiai tiekėjui. Anot „Wise2Sync“ produkto vadovo Dimitrij Kuch, naudą dėl to pajunta tiek pirkėjas, tiek pardavėjas: „Sukurtas sprendimas automatizuoja dropshipping procesą. Be to, jis panaikina galimybę žmogiškojo faktoriaus klaidai, prekių dubliavimui ar sandėlyje jau nesančių prekių pardavimui. Bendra duomenų bazė taip pat leidžia palyginti tiek konkurentų, tiek tiekėjų kainas tai pačiai prekei ir palengvina prekių ir tiekėjų atranką. Laimi visi: verslas sutaupo laiko ir kaštų, o pirkėjas turi galimybę rinktis iš platesnės pasiūlos ir už mažesnę kainą.“

Bendra sistema sėkmingai verslo plėtrai

Naujosios įmonės planuose – tolimesnis sprendimo tobulinimas. „Mūsų tikslas – visiems e-komercijos rinkos žaidėjams, nepriklausomai nuo jų dydžio, techninių žinių ir patirties suteikti galimybę augti ir plėstis. Tam, kad jį pasiektume, toliau darbuosimės dviejose srityse. Pirmiausia, toliau vystysime technines detales, kad klientai galėtų susitelkti ties strateginiais verslo sprendimais, o ne techniniais aspektais. Kita sritis, kurią ruošiamės tobulinti – savarankiška tiek tiekėjų, tiek e-parduotuvių integracija į bendrą sistemą, taip dar labiau palengvinant partnerių paiešką ir verslo startą ar plėtrą“, – pasakoja D. Kuch.

carvertical VIN patikra

Skaitykite

Naujienos

Auto5 val prieš

BYD automobilių pristatymo proga „Inchcape Lietuva“ Vilniaus širdyje surengė išskirtinį renginį

Trečiadienio vakarą automobilių prekybos grupė „Inchcape Lietuva“ surengė išskirtinę į Lietuvą žengiančio automobilių gamintojo BYD („Build Your Dreams“) premjerą. Vilniaus...

Startuoliai1 d. prieš

Revoliucinis „Doramed“ sprendimas: kaip lengvai mesti rūkyti 2025-aisiais?

Ar elektromagnetinius impulsus generuojantis prietaisas gali padėti žmonėms, ilgą laiką nesėkmingai bandžiusiems mesti rūkyti? Ar tai gali pavykti tik per...

Verslas1 d. prieš

Telekomunikacijų sektoriaus rizikos – nuo povandeninių kabelių saugumo iki talentų išlaikymo

Telekomunikacijų bendrovėse Lietuvoje ūžiančios permainos atskleidžia, kokia dinamiška ir kompleksiška yra šio sektoriaus aplinka. Įvertinę telekomunikacijų industrijoje pasauliniu mastu vykstančius...

Verslas2 d. prieš

„Camelia“ pristato naują darbdavio įvaizdžio kampaniją, kurios centre – komandos vienybė

Jau beveik tradicija tampa kovo mėnesį pasitikti su nauja vaistinių tinklo „Camelia“ darbdavio įvaizdžio kampanija. Šįkart tęsiama ankstesnių metų kampanijos...

Verslas2 d. prieš

„Urbo“ suteikė beveik 4 mln. eurų paskolą sanitarine veikla užsiimančiai įmonei

Lietuvos kapitalo „Urbo“ bankas suteikė beveik 4 mln. eurų paskolą bendrovei „Rietavo veterinarinė sanitarija“, kuri užsiima ekologišku šalutinių gyvūninės kilmės...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |