Paskelbta
1 metai prieš-
By
LukasViena lyderiaujančių e-komercijos ir informacinių sistemų sprendimų kūrėjų Lietuvoje – „Creation“ (UAB „Elsoft“) – paskelbė apie įmonės viduje auginto startuolio „Wise2Sync“ atsiskyrimą. Tokį sprendimą lėmė vis didėjantis e-komercijos paslaugų kaštų ir resursų optimizavimo poreikis ir augantis startuolio savarankiškumas.
Augimą paskatino pandemija
Pasak „Creation“ vadovo Liudo Stanevičiaus, sprendimas atėjo natūraliai: „Vos pradėjęs veiklą 2018 m., startuolis susidūrė su didžiule paklausa. Poreikis optimizuoti e-komercijos procesus ir logistikos grandines dar labiau išaugo pandemijos metu. Augant klientų skaičiui ir jų pasitikėjimui supratome, kad mūsų „kūdikis“ užaugo ir jau gali veikti savarankiškai, kaip atskiras juridinis asmuo.“ Šiuo metu įrankis kasdien sinchronizuoja per 12 milijonų produktų, o jų nuotraukų banko dydis siekia 3 terabaitus. „Prekių informacijos įvedimas ir nuolatinis atnaujinimas – nesudėtingas, tačiau laikui itin imlus procesas, kurio kaštai, prisijungiant naujiems tiekėjams, auga eksponentiškai. Šio proceso automatizavimas ir kaštų optimizacija – kiekvieno e-komercijos rinkos dalyvio siekiamybė“, – tikina L. Stanevičius.
Automatizuotas prekių įvedimo procesas
Europoje analogų neturintis sprendimas sujungia tiekėjų sandėliuose esančias prekes ir e-parduotuves. Sukurta technologija įgalina automatizuotą prekės informacijos perdavimą į parduotuvės sistemą, taip pašalindama poreikį prekes įvesti rankiniu būdu. Tai suteikia įrankį naudojančioms e-parduotuvėms savo pasiūloje turėti ir tas prekes, kurių fiziniame savo sandėlyje jos neturi – užsakymas padaromas tiesiai tiekėjui. Anot „Wise2Sync“ produkto vadovo Dimitrij Kuch, naudą dėl to pajunta tiek pirkėjas, tiek pardavėjas: „Sukurtas sprendimas automatizuoja dropshipping procesą. Be to, jis panaikina galimybę žmogiškojo faktoriaus klaidai, prekių dubliavimui ar sandėlyje jau nesančių prekių pardavimui. Bendra duomenų bazė taip pat leidžia palyginti tiek konkurentų, tiek tiekėjų kainas tai pačiai prekei ir palengvina prekių ir tiekėjų atranką. Laimi visi: verslas sutaupo laiko ir kaštų, o pirkėjas turi galimybę rinktis iš platesnės pasiūlos ir už mažesnę kainą.“
Bendra sistema sėkmingai verslo plėtrai
Naujosios įmonės planuose – tolimesnis sprendimo tobulinimas. „Mūsų tikslas – visiems e-komercijos rinkos žaidėjams, nepriklausomai nuo jų dydžio, techninių žinių ir patirties suteikti galimybę augti ir plėstis. Tam, kad jį pasiektume, toliau darbuosimės dviejose srityse. Pirmiausia, toliau vystysime technines detales, kad klientai galėtų susitelkti ties strateginiais verslo sprendimais, o ne techniniais aspektais. Kita sritis, kurią ruošiamės tobulinti – savarankiška tiek tiekėjų, tiek e-parduotuvių integracija į bendrą sistemą, taip dar labiau palengvinant partnerių paiešką ir verslo startą ar plėtrą“, – pasakoja D. Kuch.
Ekspertų teigimu, tradiciniai mokymo metodai nebeatitinka DI programuotojams keliamų reikalavimų – geram ekspertų paruošimui reikalinga bendruomenė. 2025, vasario 19 d....
Tarptautinė automobilių prekybos kompanija „Inchcape“ skelbia partnerystės pradžią su pirmaujančiu pasaulyje elektromobilių gamintoju BYD („Build Your Dreams“) ir šiemet pradeda...
Vasario 9-oji tapo istorine diena ne tik Baltijos šalių energetikos sistemoms, bet ir visai Europai. Baltijos šalys sėkmingai sinchronizavo savo...
Praėjusiais metais didžiausio Lietuvoje kelionių organizatoriaus „Tez Tour“ pajamos Lietuvoje siekė 119 mln. eurų, įmonė išskraidino 152 tūkst. keliautojų, daugiausiai...
Lietuvos centrinė kredito unija (LCKU), prižiūrinti didžiausią Lietuvoje –LKU kredito unijų grupę, prisijungė prie Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centro(toliau –...
Lietuvos ekonomikos augimą vis labiau skatina investicijos į inovacijas ir sparčiai besiplečiančią startuolių ekosistemą, tačiau, siekiant užtikrinti ilgalaikį šalies konkurencingumą,...
Draudikai pastebi, kad pastaraisiais metais keičiasi automobilių vagysčių tendencijos. „Lietuvos draudimo“ duomenimis, ilgapirščiai vis dažniau taikosi į didelės vertės komercinį...
Atsiskaitymo lizingu forma Lietuvoje vis labiau populiarėja, o įprastą požiūrį, kad lizingas ypač mėgstamas tarp žmonių, kurie nori įsigyti brangesnius...
Į Lietuvą sugrįžus žiemiškiems orams, vairuotojai susiduria su įvairiais iššūkiais – nuo slidžių kelių iki riboto matomumo. Tačiau yra vienas...
Laiką ir pinigus taupantys, maistingi ir skanūs patiekalai parduotuvėse – vis dažnesnis kasdienis pasirinkimas. Prekybos tinklas „Iki“, neseniai atnaujinęs pagamintų...