Paskelbta
7 metai prieš-
By
Raminta V.
Šiais laikais, kai internetas tapo neatsiejama mūsų gyvenimo dalis, vis dažniau susimąstome prieš kiekvieną pirkinį, kur derėtų jį įsigyti, parduotuvėje ar internetu. Ne išimtis yra ir renkantis oro kondicionierių. Vienas iš didžiausių pirkimo internetu pliusų yra sutaupomas laikas, kadangi niekur nereikia vykti. Tačiau tai nėra vienintelis privalumas tokio pirkimo. Kadangi internete galima labai greitai apžiūrėti daugybės elektroninių parduotuvių siūlomą asortimentą, tad ir rinktis galima iš daug variantų, o juos palyginus pasirinkti optimaliausią, kas dažniausiai leis sutaupyti ir papildomų pinigų.
Nors dauguma tikrai žino, kokiam tikslui skirti ir naudojami oro kondicionieriai, tačiau tikrai yra žmonių, kurie, net ir girdėję apie tokį įrenginį, sunkiai galėtų paaiškinti, kam jis skirtas, todėl mes trumpai aptarsime, kas nė vienam nekiltų abejonių ir tvirtai žinotų, kas tai yra. Dažniausiai oro kondicionieriai naudojami orui vėsinti ir veikia pakankamai paprastai, paimamas oras iš lauko, jis atšaldomas ir tuomet išleidžiamas į patalpą, kurią norime atvėsinti. Tačiau kondicionierius gali būti naudojamas ir orui šildyti, tokiu atveju skiriasi tik tai, kad oras yra šildomas ir į patalpą išleidžiamas jau sušilęs oras.
Kaip ir bet kokio daikto, taip ir oro kondicionierių kaina priklauso nuo daugybės faktorių. Vienas iš pagrindinių yra pačio įrenginio specifika. Tikriausiai, nėra keista, jog naujesni ar funkcionalesni įrenginiai kainuoja brangiau ir taip yra ne tik su kondicionieriais. Dar viena svarbi kainos sudedamoji yra gamintojas. Žinomesnių gamintojų produktai dažniausiai kainuoja brangiau ir taip yra ne tik dėl gerai žinomo jų vardo. Kadangi labai dažnu atveju žinomas vardas yra tarsi savotiškas kokybės garantas, todėl ir kaina atitinkamai būna didesnė, bet tai nereiškia, kad visi mažiau žinomų gamintojų produktai bus prastesnės kokybės.Taip pat kaina priklauso ir nuo kondicionieriaus dydžio, norint atvėsinti didžiulę patalpą gali prireikti atitinkamai didesnio ir galingesnio įrenginio, kuris ir kainuos brangiau, negu mažesnis jo variantas.

Įmonių grupės „Vanagas Group“ investicinis subholdingas UAB „Vanagas Asset Management“ trimis atkarpomis per „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržą išplatino viešą obligacijų emisiją ir pritraukė 8 mln. Eur, skaičiuojant nominalia verte. Pirmosios emisijos atkarpos pritraukta suma...
Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...
Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...
Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...
Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...
Šiandien technologijos už mus ne tik tvarko namus, reguliuoja šildymą ir apšvietimą, bet net apsiperka. Inovacijomis ir dirbtiniu intelektu „pagardinami“...
Ekspertai skatina atkreipia dėmesį – sukčiai jau dabar siekia išnaudoti kitų metų sausio 1 d. įsigaliosiančią II pakopos pensijų reformą. Lietuvos...
Gavę pasiūlymą „čia ir dabar“ gauti 1000 eurų, didesnė dalis žmonių be ilgų svarstymų jį priimtų – net jei tai...
„Mes visi turim 24 valandas, septynias dienas per savaitę. Neturim teisės sakyti, kad neturiu laiko. Mes galime sakyti tik tai,...
Per pastaruosius kelerius metus mokymasis gerokai pasikeitė – nuo tradicinių užrašų pereinama prie skaitmeninių priemonių, o žinios įtvirtinamos vis įvairesniais būdais: nuo...