Sekite naujienas

Straipsniai

„BC Žalgiris“ ir verslo tendencijos Lietuvoje

Paskelbta

-

Bene visi Lietuvoje ir už jos ribų gyvenantys lietuviai prijaučia krepšiniui. Šis sportas išpopuliarėjo dar praeito amžiaus 30-ųjų metų pabaigoje, nes kaip tik tuomet šalies vyrų krepšinio rinktinė net du kartus tapo Europos čempionais.

Reklama

Neveltui krepšinis yra tarsi antroji religija, randanti vietą tiek mažų, tiek senų širdyse. To pasekoje nuolat populiarėja krepšinio statymai internetu, nes daugelis yra tapę išties ištikimais šio sporto sirgaliais ir gerai pažįsta krepšinio žaidėjus, išmano visas žaidimo taisykles ir perpranta jo subtilybes.

1944-aisiais metais buvo įkurtas didžiausias Lietuvos krepšinio klubas „BC Žalgiris“. Jo kolekciją nuolat pildo įvairūs laimėjimai, medaliai ir trofėjai. Šiuo metu „BC Žalgiris“ yra vienintelė Baltijos regiono krepšinio komanda, sėkmingai žaisdžianti Eurolygoje. Tarp kitko, kiekvienose jos rungtynėse apsilanko nuo 12 iki 14 tūkstančių žiūrovų. 

Neseniai Vilniuje buvo atidaryta išskirtinė šio klubo atributikos parduotuvė „Žalgirisshop“. Tiesa, Kauno mieste tokių parduotuvių jau yra net trys. Atsižvelgiant į pačių sirgalių prašymų gausą, tampa akivaizdu, kad „BC Žalgiris“ atributiką domina ne tik Lietuvos gyventojus, bet ir svečius iš užsienio. Pastarųjų metų pardavimų tendencijos atskleidžia, kad nemaža jų dalis sėkmingai persikėlė į internetinę parduotuvę.

Verta paminėti, kad „Žalgirisshop“ produkcija yra orientuota į krepšinio klubo „BC Žalgiris“ sirgalius, tačiau, tiesą sakant, vis dažniau yra sulaukiama ir tokių pirkėjų, kurie tiesiog nori pasipuošti šios komandos atributika. Be to, yra pastebima, kad būtent tokius atributus kaip komandą atspindintys marškinėliai, sportiniai kostiumai ar, tarkime, šortai, žmonės renkasi ne tik tam, kad jais pasipuoštų, tik išskirtinai eidami į krepšinio rungtynes ir norėdami palaikyti savo komandą.  Šie drabužiai puikiai tinka tiek laisvalaikiui, tiek sportui. Gana dažnai pirkėjai „BC Žalgiris“ klubo atributiką dovanoja savo draugams ar artimiesiems įvairiomis progomis. Taigi, nors žaidimo sezonas ir pasibaigia, susidomėjimas šia produkcija nenuslūgsta ištisus metus.

Krepšinio populiarumas lemia, kad vis daugiau verslo įmonių ryžtųsi remti „BC Žalgiris“ krepšinio klubą. Generaliniai jo partneriai, anot „BC Žalgiris“ tinklapio, yra Kauno miesto savivaldybė ir „Go3“, didžiausia vaizdo turinio platforma visame Baltijos regione. 

Be to, pagrindiniai šio klubo partneriai yra lietuviška lažybų bendrovė „TopSport“ ir alaus darykla „Švyturys“. Nenuostabu, kad ir kitos svarbios Lietuvos verslo įmonės nenori likti nuošalyje. Tarp didžiųjų partnerių yra randamos tokios įmonės kaip pagrindinis Kauno prekybos ir pramogų centras „Akropolis“, bene didžiausia maisto produktų gamybos bendrovė „Kauno grūdai“, UAB „Autojuta“ ar gelžbetonio konstrukcijas gaminanti AB „Aksa“. 

carvertical VIN patikra

Taigi, nors yra ir dar daug kitų čia neišvardintų partnerių, remiančių „BC Žalgiris“ krepšinio klubą, matome, kad itin didelis domėjimasis šiuo sportu savo ruožtu leidžia daugeliui verslo įmonių plėsti savo veiklą ir didinti savo pajamas.

Naujienos

Auto5 val prieš

BYD automobilių pristatymo proga „Inchcape Lietuva“ Vilniaus širdyje surengė išskirtinį renginį

Trečiadienio vakarą automobilių prekybos grupė „Inchcape Lietuva“ surengė išskirtinę į Lietuvą žengiančio automobilių gamintojo BYD („Build Your Dreams“) premjerą. Vilniaus...

Startuoliai1 d. prieš

Revoliucinis „Doramed“ sprendimas: kaip lengvai mesti rūkyti 2025-aisiais?

Ar elektromagnetinius impulsus generuojantis prietaisas gali padėti žmonėms, ilgą laiką nesėkmingai bandžiusiems mesti rūkyti? Ar tai gali pavykti tik per...

Verslas1 d. prieš

Telekomunikacijų sektoriaus rizikos – nuo povandeninių kabelių saugumo iki talentų išlaikymo

Telekomunikacijų bendrovėse Lietuvoje ūžiančios permainos atskleidžia, kokia dinamiška ir kompleksiška yra šio sektoriaus aplinka. Įvertinę telekomunikacijų industrijoje pasauliniu mastu vykstančius...

Verslas2 d. prieš

„Camelia“ pristato naują darbdavio įvaizdžio kampaniją, kurios centre – komandos vienybė

Jau beveik tradicija tampa kovo mėnesį pasitikti su nauja vaistinių tinklo „Camelia“ darbdavio įvaizdžio kampanija. Šįkart tęsiama ankstesnių metų kampanijos...

Verslas2 d. prieš

„Urbo“ suteikė beveik 4 mln. eurų paskolą sanitarine veikla užsiimančiai įmonei

Lietuvos kapitalo „Urbo“ bankas suteikė beveik 4 mln. eurų paskolą bendrovei „Rietavo veterinarinė sanitarija“, kuri užsiima ekologišku šalutinių gyvūninės kilmės...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |