Sekite naujienas

Verslas

Apie tai, kokia buvo vasara, atskleidė šaltųjų gėrimų pardavimai degalinėse

L

Paskelbta

-

Pasibaigus vasarai viešojoje erdvėje vis pasigirsta diskusijos apie tai, kaip ji vertinama. „Circle K“ degalinių tinklas taip pat apžvelgė ką tik pasibaigusios vasaros rezultatus – nors lyginant su praėjusiais metais, vidutinė oro temperatūra birželio ir liepos mėnesiais buvo šiltesnė, tai neturėjo įtakos anksčiau susiformavusiems vartotojų įpročiams – nepaisant rekordinių karščių, žmonės ir toliau mėgavosi karšta kava, o šaltųjų gėrimų paklausa išliko beveik tokia pati, kaip ir pernai.

Reklama

Meteo.lt duomenimis, šių metų birželio ir liepos mėnesiai pasižymėjo aukštesne temperatūra negu praėjusiais metais – 2023 metais pirmieji vasaros mėnesiai lepino vidutine 17,35 C temperatūra, kai 2022-aisiais vidutinė temperatūra siekė 17,1 C. „Circle K“ Rinkos vystymo direktoriaus Baltijos šalims Renato Aleknos teigimu, susidaręs įspūdis, kad ypač šiltomis dienomis žmonės atsisako karštųjų gėrimų, nėra teisingas – kavos ir kitų karštųjų gėrimų paklausa vasarą yra beveik tokia pati kaip šaltaisiais metų mėnesiais.

„Kiekvieną vasarą pastebime padidėjusius šaltos kavos, naminio limonado arba šerbeto „K-Freeze“ pardavimus. Nors klientai šią vasarą ir toliau lepinosi šaltaisiais gėrimais, karšta kava vis tiek išliko populiariausiu pasirinkimu. Dažnai girdime, kad sukaitus derėtų atsivėsinti šaltais gėrimais, tačiau iš tikrųjų kūno temperatūrą reguliuoti padeda ir karštieji gėrimai – jie skatina prakaitavimą, o tai – natūralus būdas atsivėsinti“, – sako R. Alekna.

Jis tikina, kad lankytojai, karštą vasaros dieną rinkęsi šaltus gėrimus, dažniausiai norėdavo, kad pirkinys ne tik atgaivintų, bet ir būtų saldesnis, negu įprasta kava.

„Kadangi visų gėrimų pardavimai nuo pernai metų augo, o šaltųjų gėrimų poreikis išliko panašus, galime teigti, jog vasara buvo gera. Populiariausiu gėrimu jau trečius metus iš eilės išlieka šerbetas „K-freeze“, kuris yra pats šalčiausias degalinėse siūlomas gėrimas. Šie šerbetai sulaukė didelio susidomėjimo, ypač jaunimo tarpe, nes yra saldesni negu kava, o lankytojai juos gali maišyti savo nuožiūra – naudoti populiariausių gaiviųjų gėrimų „Coca-Cola“ ir „Fanta“ skonius, juos sujungti į vieną, daryti šerbeto kokteilius ir panašiai. Tiesa, šiais metais žmonėms labiausiai patiko mėlynųjų aviečių „Fantos“ skonis“, – pasakoja R. Alekna.

Pastebi pasikeitusius vartotojų įpročius

„Circle K“ atstovas pastebi, kad pastaruoju metu keičiasi vartotojų įpročiai, pavyzdžiui, vis daugiau lankytojų balindami kavą įprastą pieną iškeičia į avižų gėrimą.
„Avižų gėrimo stiklinėje yra iki 20 gramų angliavandenių, o stiklinėje karvės pieno jų yra tik iki 8 gramų. Žinoma, pieno variacijų yra labai daug, todėl angliavandenių skaičius skirtinguose produktuose gali skirtis, bet avižų gėrimo sudėtyje nėra nei riešutų, nei sojos, jis puikiai tinka veganams ir žmonėms, kurie turi alergijų arba netoleruoja laktozės“, – dalinasi R. Alekna.

carvertical VIN patikra

Jis aiškina, kad žmonių požiūris į stabtelėjimus degalinėse keliaujant išlieka nepasikeitęs. Anksčiau lankytojai ilgai rinkdavosi norimas prekes, o maisto produktus suvalgydavo prisėdę prie staliukų degalinės viduje, tačiau paskutiniu metu pastebima, kad gyvename itin skubančioje visuomenėje.

„Jau kurį laiką žmonės labiau linkę viską daryti kaip įmanoma greičiau. Pavyzdžiui, jeigu sustojama automagistralėje, vairuotojas ir jo keleiviai nori sugaišti kuo mažiau laiko, greitai apsipirkti ir kuo greičiau tęsti kelionę savo tikslo link. Iš tiesų tai yra suprantama, nes pirkėjai skuba greičiau pradėti mėgautis atostogomis ar savaitgaliu“, – sako R. Alekna.


Jis teigia, kad prie pastarojo įpročio degalinė bando prisitaikyti įrengdama gėrimų išstatymus ne tik degalinės viduje, bet ir šalia jos – taip siekiama tapti pirkėjų troškulio stotele jų kelionėse.

„Populiariausias prekes, gaiviuosius gėrimus, automobilių reikmenis ir užkandžius, kurių nereikia laikyti šaldytuve, išrikiuojame taip, kad iš automobilio į degalinę eidamas lankytojas galėtų eiti tiesiai prie kasos, o sau reikalingus produktus susirinktų net nesustodamas – norime vairuotojams padėti negaišti laiko ir kelionės tikslą pasiekti kuo greičiau“, – pasakoja R. Alekna.

Naujienos

Verslas3 val prieš

Itin sparčiai augantis sektorius: iki 2030 m. vertė sieks net 541 mlrd. eurų

Sparčiai tobulėjant technologijoms ir keičiantis geopolitinei situacijai, pasaulinė dronų rinka auga itin greitai. „2022 m. jos vertė siekė 28 mlrd....

Verslas4 val prieš

Daugiau nei 55 mln. eurų vertės „Vilvi Group“ sūrių gamykloje montuojama įranga, plečiama specialistų komanda

Viena didžiausių Baltijos šalyse pieno produktų gamybos bendrovių „Vilvi Group“ sparčiai įgyvendina savo didžiausią investicinį projektą – sūrių gamyklą Bauskėje...

Verslas22 val prieš

„Ignitis ON“ atnaujino elektromobilių įkrovimo parką Palangoje: visos stotelės po 200 kW

Lyderiaujantis greito elektromobilių įkrovimo tinklas Baltijos šalyse „Ignitis ON“ atnaujino elektromobilių įkrovimo parką Palangoje. Šiuo metu parke veikia 10 itin...

Verslas1 d. prieš

RRT inicijuoja elektroninių ryšių išteklių skyrimo ir naudojimo reguliavimo pertvarką: daugiau lankstumo, greičio ir aiškumo

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia viešą konsultaciją dėl naujų teisės aktų projektų, kuriais pertvarkomas elektroninių ryšių išteklių –...

Dirbtinis intelektas1 d. prieš

DI kameros jau mato net ant kelių padėtus telefonus: kaip vairuotojams išmokti atsiplėšti nuo išmaniojo?

Išvydę policijos automobilį, išmanųjį greitai nusviedėte sau ant kelių? Deja, Australijoje tokia greita reakcija jau nebeapsaugo nuo baudos. Budri dirbtinio...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |