Paskelbta
2 metai prieš-
Baltijos šalių prekybos ir pramogų centrų plėtotojos ir valdytojos „Akropolis Group“ Lietuvoje ir Latvijoje valdomuose penkiuose prekybos centruose per pirmąjį 2023 metų pusmetį apsilankė beveik 21 mln. lankytojų, 13,5 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai. Augantys lankytojų srautai turėjo teigiamos įtakos prekybos centrų nuomininkų apyvartai, ji siekė 543 mln. eurų ir buvo 12,2 proc. didesnė nei prieš metus.
„Pirmąjį šių metų pusmetį augusi nuomininkų apyvarta atspindi teigiamą „Akropolių“ lankytojų reakciją į prekybos centruose nuolat atidaromas naujų prekės ženklų parduotuves bei jau pamėgtų prekės ženklų parduotuvių atnaujinimus, taip pat siūlomas pramogas ir paslaugas. Džiaugiamės, kad pateisiname tiek lankytojų lūkesčius prekes ir paslaugas rinktis iš plačiausio asortimento, tiek ir nuomininkų poreikį veiklą vykdyti moderniuose ir nuolat atsinaujinančiuose prekybos ir pramogų centruose. Augantys „Akropolių“ veiklos rezultatai turi teigiamos įtakos ir „Akropolis Group“ finansiniams rezultatams ir leidžia jiems augti“, – komentuoja „Akropolis Group“ direktorius ir valdybos pirmininkas Nerijus Maknevičius.
Konsoliduotais duomenimis, šiemet sausį-birželį „Akropolis Group“ bendros pajamos siekė 56,5 mln. eurų, o pelnas prieš mokesčius, palūkanas, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA) buvo 40 mln. eurų – atitinkamai 4,6 proc. ir 10 proc. daugiau, palyginti su pirmuoju pusmečiu pernai. Nuomos pajamos per šių metų pirmąjį pusmetį augo 14 proc. iki 40,5 mln. Prekybos ir pramogų centrų „Akropolis“ plotų užimtumas šiemet sausį-birželį išliko aukštas, juose buvo vos 2 proc. neišnuomotų erdvių.
Per šių metų pirmąjį pusmetį Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ duris klientams atvėrė daugiau nei 30 naujų ir atnaujintų parduotuvių. Vilniaus „Akropolyje“ duris lankytojams atvėrė naujos koncepcijos aprangos parduotuvė „Massimo Dutti“, atnaujinta „City“, vienintelė šalyje „Lacoste“ bei sporto ir laisvalaikio prekių parduotuvė „JD Sports“, Klaipėdoje – viena didžiausių sportinės aprangos ir prekių parduotuvė „Sports direct“, taip pat „Oysho“, „Ballzy“ bei kitos naujos ir atnaujintos parduotuvės. Šiuose prekybos centruose per pirmąjį pusmetį apsilankė beveik 11 proc. daugiau lankytojų nei tuo pačiu laikotarpiu pernai, iš viso beveik 13 mln. žmonių.
Šių metų pirmoje pusėje prekybos ir pramogų centrų Latvijoje nuomininkų gretas papildė 25 naujos arba atnaujintos parduotuvės, kurių atidarymas turėjo reikšmingos įtakos didesniam lankytojų srautų pritraukimui į „Akropole Riga“ ir „Akropole Alfa“. Pirmąjį pusmetį juose apsilankė beveik 18 proc. daugiau lankytojų nei tuo pačiu laikotarpiu pernai, iš viso kiek daugiau nei 8 mln. žmonių.
Pagal plotą didžiausios naujai atsidariusios ar atsinaujinusios parduotuvės prekybos centre „Akropole Alfa“ buvo vienintelės šalyje „Halfprice“, „Eapavi.lv“, atsinaujinusios avalynės parduotuvės „CCC“ ir „Eiropas apavi“. Prekybos ir pramogų centre „Akropole Riga“ atsidarė „Hugo“ ir „Sportland future athletes“ parduotuvės, taip pat buvo sustiprinta restoranų pasiūla, čia duris atvėrė tokios kavinės ir restoranai kaip „Cofyz“, „Vairāk Saules“ ir „Domino‘s pizza“.
Šiuo metu Klaipėdos „Akropolyje“ vyksta interjero atnaujinimo darbai, į vidinių erdvių atnaujinimą prekybos centras investuoja 7,7 mln. eurų.
Daug dėmesio skiriama ir planuojamam daugiafunkciniam projektui „Akropolis Vingis“ Vilkpėdės mikrorajone, Vilniuje. Vilniaus miesto savivaldybei šiemet pritarus susisiekimo infrastruktūros gerinimo sprendinių projektiniams pasiūlymams, šiuo metu rengiamas detalus komplekso techninis projektas ir kiti dokumentai reikalingi statybas leidžiančiam dokumentui gauti, juos savivaldybei pateikti planuojama iki šių metų pabaigos.
„Akropolis Group“ užbaigė bendrovės „Galio Group“ įsigijimo sandorį
„S&P Global Ratings“ įvertino planuojamą „Akropolis Group“ sandorį ir patvirtino suteiktą BB+ kredito reitingą su stabilia perspektyva
„Akropolis Group“ augina ir diversifikuoja nekilnojamojo turto portfelį: planuoja įsigyti „Galio Group“ bendrovę
Vilniaus „Akropolio“ vyriškų drabužių asortimentą papildė pirmoji Lietuvoje „Boggi Milano“ parduotuvė
Vilniaus „Akropolyje“ startuoja pramogų fiesta su dar daugiau nemokamų atrakcijų šeimoms
2025 m. pirmąjį pusmetį „Akropolis Group“ koncentravosi į parduotuvių atnaujinimą ir asortimento stiprinimą, nuomininkų apyvarta taip pat augo
„Kasdien kitas vaibas!“ – „Akropoliai“ skelbia naujų mokslo metų startą su nemokamais renginiais moksleiviams
Mokyklinių prekių madas šį sezoną diktuoja ir populiarusis „Labubu“
Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „Galio Group“ gavo statybų leidimą „Remarco“ projektui Markučių mikrorajone
Viena lyderiaujančių Lietuvos alternatyvaus finansavimo lizingo bendrovių „Orion Leasing“ keičia savo pavadinimą į „Own Leasing“, o įmonės steigėjas Laimonas Belickas investuoja į akcijų dalies bendrovėje...
Įperkamo elektromobilio vertė Lietuvoje per metus padidėjo beveik 14 procentų – kone septintadaliu. Augantys atlyginimai ir mažėjančios palūkanos šiemet lėmė...
Lietuvos paštas pradeda paštomatų tinklo plėtrą Baltijos regione, siekdamas užtikrinti patogų siuntimą klientams visose trijose šalyse. Nuo rugsėjo vidurio iki...
Greta Ilekytė, „Swedbank“ vyresnioji ekonomistė Išankstiniai Valstybės Duomenų Agentūros duomenys rodo, kad per metus kainų augimas kiek paspartėjo ir siekia...
Darbuotojų įsitraukimas ir gerovė šiandien tampa vienais svarbiausių veiksnių, lemiančių organizacijų sėkmę. Kiekvieno žmogaus patiriama prasmė darbe tiesiogiai veikia jo...
Vos po kelių mėnesių laukia ypač svarbus pokytis – galimybė pasitraukti iš antros pensijų pakopos ir atsiimti pensijų fonduose sukauptas...
Šiandien dauguma kasdien naudojasi išmaniaisiais telefonais, socialiniais tinklais ir kitomis skaitmeninėmis paslaugomis, o jaunesnėms kartoms tai įprasta nuo vaikystės. Tačiau...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...