Paskelbta
5 mėnesiai prieš-
By
LukasTechnologijų, taip pat ir kituose sektoriuose veikiančios organizacijos ieško naujų būdų, kaip didinti savo darbuotojų produktyvumą ir įsitraukimą, nepaaukojant jų emocinės gerovės. Jau tradiciškai, būtent Jungtinėse Amerikos Valstijose veikiančios pirmaujančios bendrovės diktuoja personalo valdymo tendencijas, pristatydamos unikalias darbo organizavimo idėjas. Viena tokių – „Pauzės diena“ (angl. „Pause day“), kurią į savo darbotvarkes įtraukia ir vis daugiau įmonių Lietuvoje, rašoma „Omnisend“ pranešime žiniasklaidai.
„Dirbame sparčiai besikeičiančioje verslo aplinkoje, todėl norisi kartais tiesiog sustoti, pailsėti ir smagiai praleisti laiką su kolegomis. „Pauzės diena“ – puiki proga artimiau susipažinti su kolegomis iš kitų padalinių ir su jais pabendrauti: tai – itin aktualu augančioms organizacijoms, priimančioms daug naujų darbuotojų. Įdomu tai, kad įmonės dažniausiai beveik atsiriboja nuo tokių dienų darbotvarkės formavimo – dauguma veiklų patikimos patiems kolektyvo nariams. Tokiu būdu prisidedama prie didesnio darbuotojų įgalinimo, o atsižvelgiant į jų pomėgius bei interesų sritis, geriau atliepiami kiekvieno poreikiai“, – sako „Omnisend“ žmogiškųjų išteklių skyriaus vadovė Justina Raškauskienė.
„Pauzės dienos“ koncepciją sukūrė populiarios internetinės prekybos platformos „Shopify“ generalinis direktorius Tobi Lütke. Šią iniciatyvą 2020 m. „Shopify“ pristatė siekiant paskatinti čia dirbančias komandas atsitraukti nuo įprasto darbo ir sutelkti dėmesį į strategiją, inovacijas bei ilgalaikį mąstymą.
Per „Pauzės dieną“ darbuotojų buvo paprašyta atsitraukti nuo kasdienių užduočių, tokių kaip susitikimai, el. laiškai ir terminų sekimas, taip suteikiant erdvės ir laiko apmąstymams bei darbui su naujomis idėjomis ar projektais, kurie galėtų paskatinti įmonės augimą ateityje. Ši koncepcija gimė iš noro paskatinti kūrybiškumą ir emocinį gerbūvį.
Didina produktyvumą, stiprina tarpusavio ryšius
J. Raškauskienė pabrėžia, kad dalis įmonių įsivaizduoja jau seniai taikančios tokią praktiką – dienai ar kelioms valandoms atitraukdamos darbuotojus nuo įprastų darbų. Vis dėlto, ne visada tokius veiksmus galima laikyti „pauzės diena“.
„Kai kada įprastus ataskaitinius ar kitus susirinkimus, taip pat kitas veiklas bandoma „pakišti“ po neformaliomis veiklomis. Tačiau tikroji „pauzės dienos“ koncepcija siejasi su atitraukimu nuo įprastų darbinių klausimų, skatinant kūrybiškumą ir stiprinant emocinius ryšius. Metinių rezultatų, kitų klausimų pristatymai ir aptarimai tam, deja, nėra skirti“, – teigia žmogiškųjų išteklių ekspertė.
Nors daliai verslų gali atrodyti, kad net ir atsitraukimas vienai dienai nuo įprastos veiklos gali būti brangus, pašnekovės teigimu, „pauzės dienos“ gali reikšmingai prisidėti prie darbuotojų emocinės gerovės.
„Kartais el. laiškai, intranetas ir kita standartinė komunikacija nepasiekia visų darbuotojų. Todėl „pauzės dienos“ tampa puikia ir patrauklia priemone pristatyti organizacijai svarbias naujoves. Be to, tokios iniciatyvos prisideda ir prie sklandesnio bei atviresnio bendradarbiavimo tarp skirtingų komandų. Galiausiai, vienos dienos stabtelėjimas negalvojant apie darbo problemas leidžia darbuotojams tiek atsipūsti nuo intensyvaus tempo, tiek ir pagerinti savo emocinę būklę“, – sako „Omnisend“ žmogiškųjų išteklių skyriaus vadovė J. Raškauskienė.
„Omnisend“ yra vienas nedaugelio startuolių Lietuvoje, sėkmingai veikiančių be išorinių investicijų. Šiemet tarptautinis verslo leidinys „Financial Times“ tarp sparčiausiai augančių Europos įmonių įtraukė ir „Omnisend“. Startuoliui tai – jau trečias kartas, kai sulaukiama tarptautinio pripažinimo reitinge, vertinančiame finansinius duomenis.
Tarptautinę el. pašto ir SMS rinkodaros platformą verslams vykstančioje Lietuvos įmonėje iš viso dirba daugiau nei 220 žmonių. „Omnisend“ biurai įsikūrę Vilniuje ir Kaune, taip pat Čarlstone (JAV, Pietų Karolina).
Steigiama organizacija „Švietimas numeris vienas“: tikslas – Lietuva švietimo lyderė Europoje
Pavasaris žadina ne tik gamtą, bet ir pinigines: kovo 8-ąją pirkėjai šluoja el. parduotuves
Daugiakanalės rinkodaros sprendimai automobilių dalims – ne tik parduoda, bet ir saugo aplinką
Užtenka vos dienos: technologijų bendrovės atranda netikėtų būdų vartotojų patirčiai pagerinti
B2B marketingo ateitis 2025 m.: kokie pokyčiai laukia ir kaip jiems pasiruošti?
Valentino diena – auksinė verslo galimybė, kurią daugelis vis dar praleidžia
Rytis Laurinavičius. Norite uždirbti daugiau? Investuokime į švietimą!
Tyrimas atskleidžia: pernai iš el. prekybos Lietuvos prekių ženklai uždirbo 110 mln. eurų
Kokios skaitmeninio marketingo tendencijos dominuos 2025 metais?
Vilniaus miestui augant, pastarąjį dešimtmetį ryškėja Bajorų potencialas. 2024 m. čia nupirkta net 136 proc. daugiau naujos statybos būstų nei...
Prenumeruojamos transliacijų platformos, tokios kaip „Spotify“ ir „Netflix“, vilioja ne tik milijonus vartotojų, bet ir kibernetinius nusikaltėlius. Sukčiai siekia perimti...
Vienos didžiausių šalies NT bendrovės „Darnu Group“ ant Neries kranto vystomu rajonu „Sakai“ aktyviai domisi ne tik potencialūs būstų pirkėjai...
Antradienį Vokietijoje įvykusiame „World of Samsung“ renginyje pristatytos pažangiausios dirbtinio intelekto (DI) technologijos. Renginys subūrė žiniasklaidos atstovus ir partnerius, suteikdamas...
Bandyti, testuoti ir mokytis iš tų, kurie jau skina pergales tarptautinėse startuolių arenose – tokią žinutę technologijų hakatono „Tech_Champ” dalyviams...
Seime svarstant pataisas, kuriomis siūloma įpareigoti elektrinių mikrojudumo priemonių – paspirtukų, dviračių ir kitų – vairuotojus dėvėti šalmus, kilo daug...
Kad ir kokį patiekalą su mėsa pasirinktumėte savo valgiaraščiui – sultingą kepsnį, sumuštinį, picą ar troškinį, jo skonį lemia ne...
Pastaraisiais metais augant vartotojų energetiniam raštingumui ir tobulėjant buities prietaisams su energijos vartojimą efektyvinti leidžiančiomis išmaniosiomis funkcijomis, didėja ir gyventojų...
Nuo šių metų pradžios mažmeninė dyzelino kaina gerokai šoktelėjo į viršų. Brangimo priežastis akivaizdi – reikšmingai padidėję akcizai. Tačiau viešoje...
Tvarumas – ne vien emisijų mažinimas, plastikinio maišelio atsisakymas ar gamtai draugiškesnių įpročių kūrimas kasdienybėje. Kartu tai dėmesys žmonėms, užtikrinant...