Paskelbta
1 savaitė prieš-
„Luminor“ banko rinkodaros vadovės Baltijos šalims pareigas pradėjo eiti Donata Drakšė. Ji bus atsakinga už banko prekės ženklo strategijos formavimą ir kampanijų įgyvendinimą, tyrimus bei įžvalgas, taip pat skaitmeninę rinkodarą visose trijose Baltijos šalyse.
„Esu įsitikinusi, kad rinkodara yra ne tik kampanijų vykdytoja, bet ir verslo augimo partnerė. Todėl kartu su komanda sieksime transformuoti rinkodaros padalinį į strateginį augimo variklį, žengiantį koja kojon su verslo tikslais“, – sako D. Drakšė.
Pasak naujosios rinkodaros vadovės Baltijos šalims, rinkodaros, tyrimų ir įžvalgų sričių sujungimas leis „Luminor“ efektyviau panaudoti duomenis, priimti pagrįstus sprendimus ir geriau suprasti klientų poreikius. Kaip reklamuoti paslaugų verslą
D. Drakšė prie „Luminor“ komandos prisijungė 2018 metais, pradėjusi eiti rinkodaros vadovės pareigas Lietuvoje. Prieš tai ji vadovavo „Lidl Lietuva“ rinkodaros skyriui. „Wix“ pristato dirbtinio intelekto asistentą el. pašto kampanijų kūrimui
„Džiaugiamės, kad Donata perima rinkodaros veiklos koordinavimą Baltijos šalyse. Jos sukaupta patirtis ir strateginis požiūris prisidės prie mūsų pastangų teikti aiškias, klientams gerai suprantamas ir vertę kuriančias bankininkystės paslaugas“, – sako „Luminor“ banko vadovas Lietuvoje Jonas Urbonas. Lietuvos paštas pasirinko elektroninių atsiskaitymų partnerį Baltijos šalims
„Luminor“ pensijų fondai į „FlyCap“ fondą investuoja 9 mln. eurų
Kaip uždirbti iš nekilnojamojo turto neturint nė vieno kvadratinio metro?
„Pinigai ant medžių neauga“ ir kiti melai, kuriuos apie finansus girdėjome vaikystėje
Verslams – paskutiniai mėnesiai įsidiegti POS terminalus: raginama nelaukti iki švenčių
Daugiau finansavimo alternatyvų: startuoja 70 mln. Eur dydžio privačios skolos fondas
„SBA Urban“ grupės bendrovė pradeda platinti antrąją iki 5 mln. eurų obligacijų emisijos dalį verslo centro „Hermanas“ Kaune plėtrai
Atraskite Ameriką savo virtuvėje: pigios ir gardžios amerikietiškų patiekalų idėjos
Vokiečių kalbos savaitės proga „Lidl“ primena: siekiant karjeros – kelias kalbas mokėti verta
Lietuviai būstą vertina kaip ilgalaikę investiciją: daugiau nei pusė pasiruošę pirkti dabar
Kai 2006 metais kino teatruose pasirodė filmas „The Pursuit of Happyness“, daugelis žiūrovų manė, kad tai tik dar viena gražiai...
Kas bendra tarp geriausių viešbučių vestibiulių ir mūsų svetainių? Pasirodo, panašumo yra, o viešbučiuose naudojami sprendimai, pritaikyti, intensyviam naudojimui, paprastai...
„Biržų duonos“ kepykla užbaigė antrąjį nuosavo saulės elektrinių parko plėtros etapą. Įdiegus naują 550 kW galios elektrinę, bendras Biržuose įsikūrusio...
Ne tik filmas – tai veidrodis finansų pasauliui Kai 2013-aisiais pasirodė „Volstryto vilkas“, daugelis žiūrovų laukė tik gero kino seanso....
Lietuvos darbo rinka išgyvena transformaciją, kurią žymi du esminiai pokyčiai: didėjantis aukštos kvalifikacijos talentų poreikis ir dirbtinio intelekto (DI) proveržis,...
Nauji mokslo metai – ne tik pradžia, bet ir didelis iššūkis suderinti namų gyvenimą su mokyklos reikalavimais. Neretai tėvai jau...
Paskutinį spalio sekmadienį, kartu su milijonais europiečių vėl persuksime laikrodžius. Šiandien jau retas kuris žino, tačiau du kartus per metus...
Per pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvoje užfiksuota beveik 8 tūkst. finansinio sukčiavimo atvejų, rodo Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centro duomenys....
Šiandien daug diskutuojama apie mokytojo vaidmenį – ar jis yra tik žinių perteikėjas, ar bendruomenės kūrėjas? Ar mokinys turi pasyviai...
Net 65 proc. gyventojų jaučia pastaruoju metu padidėjusį nerimą ir įtampą, atskleidė naujausia bendrovės „Spinter tyrimai“ visuomenės apklausa. Įtampa ir...