Sekite naujienas

Verslas

„EMBank” skolino 1 mln. 981 tūkst. eurų viešbučio „ibis Styles” atnaujinimui Kaune

Paskelbta

-

„European Merchant Bank” („EMBank”) suteikė 1 mln. 981 tūkst. eurų investicinį kreditą buvusio viešbučio „Magnus Hotel” rekonstrukcijai Kaune. Šių metų gegužę duris atvėręs viešbutis tapo „ibis Styles” tinklo dalimi ir vadinasi „ibis Styles Kaunas Centre”.

Reklama

Naujo viešbučio koncepcija yra paremta sporto motyvais. „ibis Styles Kaunas Centre” priklauso bendrovei „Union Finance”.

„Union Finance” vadovas Ramūnas Baranauskas teigia, kad „EMBank” partnerystė buvo pasirinkta dėl kelių priežasčių. Pirma, dėl tapataus požiūrio į viešbučių verslą, Kauno, kaip miesto, turinčio didelį potencialą augančio turizmo ir tarptautinių sporto renginių srityje, matymas. Antra, dėl profesionalios banko komandos ir gebėjimo reaguoti į verslo poreikius.

Viešbučio atnaujinimas kaip ir planuota buvo įvykdytas per dviejų su puse mėnesių laikotarpį. Darbų rangovas – bendrovė „Mana ranga”. Kaip teigia „Union Finance” atstovai, jie yra patenkinti pasiektu rezultatu ir tikisi, kad miesto svečiai ir gyventojai atras naujai atgimusį ir svetingumu pasižymintį „ibis Styles Kaunas Centre”.

„EMBank” valdybos narys bei pardavimų vadovas Justinas Dedela pastebi, kad rekonstruotas viešbutis atsinaujinančiam Kauno miestui suteiks dar daugiau patrauklumo: „Sutikome finansuoti šį projektą, nes atkreipėme dėmesį į antrojo pagal dydį Lietuvos miesto potencialą. Jau dabar jame yra didžiausia arena Baltijos šalyse, naujas stadionas, keliautojams labai patogus susisiekimas su oro uostu. Manome, kad turistų skaičius šiame mieste tik augs, mūsų suteiktas finansavimas neabejotinai pasiteisins”.

Kiekvienas „ibis Styles” viešbutis turi žaismingą ir aukščiausios kokybės dizainą, įkvėptą unikalios temos, kuri pasakojama visame viešbutyje. „ibis Styles Kaunas Centre” pasirinko sporto temą, kuri labai aktuali Kauno miestui ir jo svečiams. Todėl naujojo viešbučio segmentas orientuotas į sporto federacijas, sporto aistruolius, bet tuo pačiu ir į miesto svečius, kurie bus pasitinkami unikalioje aplinkoje.

„Žengiame į rinką su didelėmis ambicijomis ir tikslais bei tikimės tapti žymiausio dizaino prekės ženklu ne tik Kaune, bet ir už jo ribų. Unikalaus dizaino 82 kambariai nustebins svečius. Juose įrengtos „Sweet Beds” lovos, plačiaekraniai, išmanieji televizoriai, atsiveria nuostabūs viso miesto vaizdai. Konferencijų erdvėje, galės susirinkti iki 100 žmonių, ji bus pritaikyta mokymams, konferencijoms ar asmeniniams banketams. Ir, žinoma, „SKY 9″ baras, kuriame bus galima ne tik pasigėrėti unikaliais Kauno vaizdais iš aukštai, bet ir puikiai praleisti laiką su šeima, draugais ar kolegomis”, – sako „ibis Styles Kaunas Centre” viešbučio vadovė Aistė Čistovienė.

Šiuo metu „Ibis Styles” sparčiai plečiasi Europoje, o iki 2024 m. planuojama įrengti 27 000 kambarių.

Reklama
Reklama

Naujienos

Verslas22 val prieš

„Vanagas Group“ viešoje emisijoje sėkmingai išplatino 8 mln. Eur vertės obligacijų

Įmonių grupės „Vanagas Group“ investicinis subholdingas UAB „Vanagas Asset Management“ trimis atkarpomis per „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržą išplatino viešą obligacijų emisiją ir pritraukė 8 mln. Eur, skaičiuojant nominalia verte. Pirmosios emisijos atkarpos pritraukta suma...

Verslas23 val prieš

Kodėl „Blockbuster“ žlugo ir kaip „Netflix“ pakeitė pramogų pasaulį?

Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...

Verslas1 d. prieš

Kodėl prieššventiniu laikotarpiu el. paštas tampa stipriausiu pardavimų kanalu?

Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...

Namams1 d. prieš

Keli tūkstančiai eurų virtuvės atnaujinimui? Gyventojai mano, kad to pakanka

Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...

Verslas2 d. prieš

Tikroji Coca-Cola gimimo istorija: kaip gimė gėrimas, kurio niekas neplanavo kurti?

Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |