Paskelbta
2 metai prieš-
Sumanių energetikos sprendimų bendrovė „Ignitis“, teikianti energijos paslaugas beveik 30 tūkst. verslo klientų, dar pavasarį pristatė naująją mano.ignitis.lt savitarnos svetainę, kuria šiuo metu jau naudojasi daugiau kaip 15 tūkst. vartotojų. Pasak bendrovės verslo klientų ir plėtros vadovo Haroldo Nausėdos, naujoji svetainė skirta maksimaliai didinti patogumą ja besinaudojančių įmonių vadovams ar darbuotojams.
Pasak H. Nausėdos, jei anksčiau verslo klientai elektros ir dujų sutartis galėjo pasiekti jungdamiesi prie atskirų savitarnų, tai naujosios savitarnos privalumas tas, jog dabar visos įmonės sutartys yra vienoje naujoje savitarnoje ir klientui nebereikia jungtis tarp kelių sistemų.
„Didelis patogumas yra tai, kad vienoje savitarnos paskyroje asmuo gali matyti visas jam priskirtas įmones. Pavyzdžiui, jei asmuo yra kelių skirtingų įmonių vadovas, prisijungęs prie savo paskyros, jis pasieks visų jam priskirtų įmonių informaciją.
Kitas ypač svarbus naujosios savitarnos privalumas – dar daugiau dėmesio duomenų apsaugai, nes kiekvienas darbuotojas turi individualų prisijungimo vardą ir slaptažodį, o prisijungęs mato tik jam skirtą informaciją, atsižvelgiant į tai, kokios teisės jam suteiktos“, – akcentuoja verslo klientų ir plėtros vadovas.
Ateityje mano.ignitis.lt savitarną planuojama papildyti tokiais funkcionalumais, kaip galimybė sudaryti, pratęsti ir pasirašyti sutartis, apmokėti sąskaitas ir dar patogiau valdyti bei analizuoti energetikos paslaugų portfelį. Tad klientams tai bus patogus įrankis spręsti sutartinius santykius. Moderni platformos architektūra leis gerokai greičiau įvesti naujus patobulinimus ir atliepti klientų poreikius papildomais funkcionalumais ateityje.
Naujosios savitarnos naudotojai dažniausiai jungiasi pasirinkdami prisijungimą elektroniniu paštu ir slaptažodžiu, tačiau patvirtinus tapatybę, taip pat galima jungtis mobiliuoju parašu, Smart-ID, interneto bankais Swedbank, SEB, Luminor. O taip pat jungtis prie savitarnos galima naudojantis Facebook ir Google, jei verslo klientas savo paskyras yra susiejęs su asmeninėmis Facebook ar Google paskyromis.
Šiuo metu lygiagrečiai vis dar veikia senosios verslo klientams skirtos savitarnos svetainės, tačiau rugsėjo pabaigoje senosios sistemos nustos veikti, todėl bendrovė kviečia klientus jungtis ir išbandyti naująją savitarnos svetainę jau dabar.
„Ignitis ON“ atnaujino elektromobilių įkrovimo parką Palangoje: visos stotelės po 200 kW
Iš Azijos plūsta neaiškios kilmės degalai – Lietuvos verslas įspėja ir prašo valdžios dėmesio
Elektromobilių įkrovimo infrastruktūra plečiasi – ar jūsų mieste jau vyksta permainos?
Nežinai, kaip internetu sudaryti elektros sutartį už artimąjį? Štai, ką privalai žinoti!
Haroldas Nausėda. Stabilios elektros kainos verslui ateityje: mitas ar neišnaudota galimybė?
„Planas Chuliganas” tapo „Ignitis” klientų aptarnavimo partneriais
„Ignitis ON“ elektromobilių įkrovimo tinklo plėtra: pirmosios įkrovimo stotelės prie „Maxima“ parduotuvių
„Ignitis“ investuos iki 115 mln. eurų į elektromobilių tinklo plėtrą Baltijos šalyse
Rekordiškai auga SMS siuntimas, bet ne tarp žmonių
Nuo 2025 m. gegužės 1 d. visi verslai, kurie savo veikloje privalo naudoti kasos aparatus, turi teikti kvitų duomenis į...
Svarstant apie naujo būsto įsigijimą, gyventojai dažnai daug dėmesio skiria būsto plotui, kainai ar vaizdui pro langą, tačiau pamiršta vieną...
Automobilių sporto mėgėjams ir lenktynininkams atėjęs pavasaris žymi naujo sezono pradžią. Norinčių varžytis populiarumo viršūnėje Lietuvoje karaliaujančiame „drifte“ netrūksta, tačiau,...
„Citadele“ banko inicijuota Baltijos šalių gyventojų apklausa atskleidžia, kad Lietuvoje gyventojai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos (56 proc.) ir augančių...
Telefoniniai sukčiai, prisidengdami institucijomis ar paslaugų tiekėjais, ir toliau vilioja pinigus iš gyventojų. Ekspertas atskleidžia, koks pagrindinis signalas, kad skambina...
Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...