Paskelbta
6 metai prieš-
Šiuolaikinis skaitmeninis pasaulis neabejotinai kelia iššūkių fizinėms parduotuvėms. Prognozuojama, kad artimiausiu metu internetinių pirkėjų skaičius visame pasaulyje padidės nuo 1,6 iki daugiau nei 2,1 milijardo. Taigi fizinės parduotuvės neišvengiamai turi ieškoti būdų, kaip privilioti klientą – suteikti jam geriausią patirtį. Vis daugiau verslo įmonių aukštą klientų pasitenkinimo lygį kelia kaip vieną pagrindinių veiklos prioritetų.
Įvairių tyrimų duomenimis, pirkti internetu populiariausia drabužius, avalynę, renginių ar lėktuvų bilietus, tačiau šios tendencijos neaplenkia ir namų apyvokos prekėmis prekiaujančio verslo. JYSK yra vienas tų prekės ženklų, kuris, reaguodamas į tendencijas, subūrė komandą sukurti parduotuvės koncepciją, maksimaliai pagerinančią klientų apsipirkimo patirtį. Tuo tikslu jie dirbo kartu su profesionalais ir klientais.
„Džiaugiamės galėdami atidaryti naujos koncepcijos parduotuvę savo klientams Lietuvoje. Čia, darniai pristatydami savo siūlomas prekes, suteiksime pirkėjams visiškai kitokią apsipirkimo patirtį“, – sako Edita Skrastina, „JYSK Baltic“ finansų direktorė.
JYSK parduotuvės koncepcija buvo permąstyta ir atnaujinta pagal specialiai sukurto projekto „Ateities parduotuvės koncepcija“ gaires. Viskas – nuo apšvietimo, spalvų ant sienų, iškabų ir kitos įrangos – yra pritaikyta klientams, kurie vertina paprastą ir patogų apsipirkimą. Vienas akivaizdžiausių naujos koncepcijos pakeitimų yra šviesios medinės grindys, pakeičiančios buvusį tamsiai mėlyną kilimą.
Pagrindinė naujos koncepcijos idėja yra suteikti klientams daugiau įkvėpimo bei pasiūlyti įvairių dekoracijų variantų. Čia leidžiama pirkėjams pasijusti tarsi namuose. Pavyzdžiui, daugiau erdvės baldų skyriuje kuria jaukią atmosferą, o ne buvimo tarsi sandėlyje jausmą. Čiužinių studija leidžia pasijausti lyg būtum miegamajame. Tuo tarpu specialus taškinis apšvietimas įvairias dekoracijas paverčia dar subtilesnėmis.
Šiuolaikinės technologijos tapo neatsiejamu įrankiu, palengvinančiu informacijos paiešką ir bendravimą. Tačiau naudojimasis šiais privalumais turi savo kainą. Technologijos nuolat renka...
Norint namuose užtikrinti jaukią ir komfortišką aplinką vien tik patrauklių interjero sprendimų gali nepakakti – didelę įtaką gerai savijautai turi...
Gegužės 1 dieną verslo laukia du svarbūs pokyčiai: įsigalios nauja atsiskaitymo grynaisiais tvarka ir daliai verslo teks pereiti prie išmaniųjų...
Balandžio 9 d. Šardžoje, Jungtiniuose Arabų Emyratuose (JAE), vyko dvišalės Lietuvos ir JAE verslo tarybos posėdis ir verslo forumas, skirtas...
„Lidl Lietuva“ pelnė patraukliausio darbdavio apdovanojimą prekybos ir pardavimų srityje bei pateko tarp 50-ies geriausių šalies darbdavių bendrame reitinge. Nugalėtojai...
Iki Velykų likus vos porai dienų daugelis ieško paskutinės minutės idėjų, kaip šiemet marginti kiaušinius, kad jie būtų patys tvirčiausi...
Kasmet pasaulyje pametama arba pavagiama virš 4 mln. išmaniųjų telefonų. Tai reiškia, kad kasdien, net ir švenčių dienomis, beveik 11...
Pavasaris – traumų ir nelaimingų atsitikimų metas. Pasibaigus šaltajam sezonui gyventojai, skubėdami džiaugtis pramogomis ir laisvalaikiu lauke, patiria daugiau sumušimų,...
Artėjant Velykoms, daugelis šeimų ruošiasi jaukioms akimirkoms, spalvingiems margučiams ir šventiniam šurmuliui. Tačiau šis laikotarpis ne visada yra vien džiugi...
Artėjant Velykų atostogoms, vis daugiau šeimų planuoja trumpas ar ilgesnes išvykas į šiltus kraštus. Kelionių ekspertai ir draudikai vieningai sako:...