Sekite naujienas

Verslas

Kaip paruošti patrauklų verslo pristatymą investuotojams?

L

Paskelbta

-

Dauguma verslininkų turės pritraukti kapitalą, kad jų įkvepianti idėja virstų novatorišku verslu, kuris sparčiai auga ir stiprėja.

Reklama

Tai reiškia, kad reikia parengti pristatymo paketą – trumpą prezentaciją, kuri paaiškina daugiau apie verslą ir kodėl angelų investuotojai, rizikos kapitalistai ar partneriai turėtų svarstyti investicijas.

Kadangi tai yra pirmasis jūsų verslo įspūdis ir dokumentas, kuris nulems, ar investuotojai susidomės, labai svarbu jį parengti tinkamai. Tačiau konkurencingoje startuolių aplinkoje jūsų pristatymo paketas turi būti ne tik pakankamas – jis turi išsiskirti.

Tyrinėdami internete prieinamus įsitvirtinusių įmonių pristatymo paketus, galite sužinoti, kas daro pristatymą įtikinamu. Kad jums padėtume, taip pat sudarėme geriausių patarimų sąrašą, kuris padės jums parengti laimintį pristatymą.

1. Išnaudokite istorijų galią

Žmonės lengviau prisimena istorijas nei faktus, todėl turite sukurti įtraukiančią istoriją, kuri patrauktų jūsų auditoriją.

Įsimintiniausi pristatymo paketai yra tie, kurie apima įdomų ar asmeninį anekdotą. Išmokę, kaip savo verslininko kelionę paversti įtikinama istorija, kuri sukuria emocinį ryšį su investuotojais, padeda padaryti jūsų dalijamą informaciją artimesne ir patrauklesne. Kaip pasidaryti reklama

Analogijos naudojimas yra dar vienas puikus būdas padaryti sudėtingas idėjas prieinamesnėmis. Palygindami savo idėją su kažkuo pažįstamu, padedate auditorijai greitai suprasti pagrindines koncepcijas.

2. Laikykitės paprastumo

Reklama

Investuotojai kasmet gauna tūkstančius pristatymų ir neturi laiko iššifruoti sudėtingų prezentacijų.

Jūsų pristatymas turi būti aiškus, konkretus ir įdomus. Venkite sudėtingos terminijos ar akronimų, kurių investuotojas iš karto nesuprastų, ir nepamirškite įtraukti raginimo veikti, pavyzdžiui, pasiūlymo susisiekti ar apsilankyti jūsų svetainėje.

Strategiškai ir saikingai naudokite vizualinius elementus, kad jie palaikytų jūsų istoriją – jie turi papildyti informaciją, o ne ją užgožti.

Gerai parengtas paketas turėtų būti apie 10–20 skaidrių, kad išlaikytų auditorijos susidomėjimą. Kaip sukurti efektyvų marketingo CV

3. Suburkite žvaigždžių komandą

Investuotojai investuoja į žmones tiek pat, kiek į idėjas, todėl komandos pristatymas yra geras būdas pridėti patikimumo. Pabrėžkite ekspertizę, kurią jūsų komanda atneša prie stalo, ir bet kokias strategines partnerystes, kurias užmezgėte. Taip pat galite įtraukti patarėjus ir investuotojus, kurie anksčiau sutiko finansuoti jūsų komandą.

Kai kuriais atvejais jūsų idėja gali būti panaši į tai, ką investuotojai jau matė, todėl būtina įrodyti, kad turite tinkamą komandą įgyvendinimui: komandą, kuri giliai supranta jūsų auditorijos poreikius, pageidavimus ir problemas.

4. Patobulinkite savo trumpąjį pristatymą

Jūs dažnai pristatysite savo verslą, ir kuo daugiau praktikuositės, tuo geresnis bus jūsų pristatymas. Ne tik ChatGPT. 50+ naudingų dirbtinio intelekto paslaugų, palengvinančių dizainerių, programuotojų ir tekstų autorių gyvenimą

Pristatykite tiems (pageidautina startuolių ekosistemoje), kurie gali suteikti konstruktyvią kritiką, kad galėtumėte nuolat tobulėti. Repetuokite savo pristatymą tiek kartų, kiek reikia, kad skambėtumėte aistringai ir įtikinamai. Net jei kai kurie pristatymai nepasiteisins, bent jau žinosite, kas veikia.

Taip pat nepamirškite pritaikyti savo pristatymo tikslinei auditorijai. Puikus investuotojų pristatymas yra pokalbis, todėl būkite pasiruošę galimiems klausimams ir palikite pakankamai laiko klausimų ir atsakymų sesijai.

5. Būkite realistiški ir parodykite aiškų kelią į pelningumą

Kalbant apie rinkos paklausos jūsų produktui ar paslaugai demonstravimą, skaičiai ir metrikos yra jūsų geriausi draugai. Įvaldykite finansinio modelio ir pajamų srautų pristatymo meną, kad pateiktumėte aiškų finansinį vaizdą ir suteiktumėte investuotojams pasitikėjimo dėl ankstyvos traukos ir pelningumo.

Rengdami prognozes, įsitikinkite, kad jos yra realistiškos, ir paruoškite 3–5 metų kilimo ir tūpimo taką. Tai parodys investuotojams jų trumpalaikį uždarbio potencialą kartu su platesne rinkos galimybe, kuri laukia ateityje. Kaip sukurti savo reklamą

Kalbant apie finansavimo prašymą, turėkite omenyje konkretų skaičių, bet būkite atviri diapazonui, kad išliktumėte patrauklūs kuo daugiau tikslų. Turite sugebėti paaiškinti, kaip nustatėte savo vertinimą, kaip ketinate naudoti kapitalo injekciją ir kokius rezultatus tai atneš. Be to, kad parodytumėte, jog jūsų sprendimas yra plečiamas, įtraukite detales apie lūžio tašką ir pagrindinius etapus.

Taip pat turėsite parodyti, kad atlikote išsamų konkurentų analizę, pabrėždami, kaip esate geriau pozicionuoti nei jūsų konkurentai – ir kaip ketinate juos aplenkti.

Turinys priklauso: hsbcinnovationbanking.com

Reklama

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Skaitykite

Naujienos

Nekilnojamasis turtas6 val prieš

„Piliamiestis“ švenčia 10-metį: nuo pramoninės zonos iki vieno geidžiamiausių kvartalų Kaune – pristatomas naujas plėtros etapas

Prieš dešimtmetį pradėtas „Piliamiesčio“ projektas šalia Neries Kaune šiandien jau vadinamas sėkmingiausiu konversijos pavyzdžiu mieste. Urbanistiškai atgimusi apleista teritorija virto...

Verslas1 d. prieš

Kaip įtikinti investuotojus? Į „Startup Fair“ atvyksta „Google“ ir „Netflix“ konsultavęs neverbalinės komunikacijos ekspertas

Kiekvienas startuolio įkūrėjas žino kaip svarbu gebėti prisistatyti investuotojams – „pitch‘inti“. Kūno kalba, balso valdymas, tinkamai sudėliota prezentacija ir istorijos...

Technologijos2 d. prieš

„Telia“ pristato naują kibernetinio saugumo programėlę: atsakas į didžiausias lietuvių baimes internete

Telekomunikacijų bendrovė pristato naują kibernetinio saugumo sprendimą „Telia Safe“ – visapusišką programėlę, skirtą apsaugoti vartotojus nuo vis sudėtingesnių skaitmeninių grėsmių. Šis žingsnis...

Investavimas3 d. prieš

Apklausa: lietuviai vis dar vengia investuoti

Asociacijos „Fintech Hub LT“ užsakymu bendrovės „Spinter tyrimai“ atlikta šalies gyventojų apklausa parodė, kad 67 % apklaustųjų nėra investavę savo pinigų (pvz., į...

Verslas3 d. prieš

„PRO BRO Group“ pradeda viešą 5,5 mln. eurų obligacijų platinimą

Automobilių plovimo ir patalpų valymo paslaugų įmonių grupė „PRO BRO Group“, valdanti „PRO BRO“ ir „Švaros brolių“ prekės ženklus, skelbia...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |