Paskelbta
7 mėnesiai prieš-
Remiantis dešimtą kartą pristatyto Lietuvos įmonių reputacijos indekso duomenimis, prekybos tinklas „Lidl“ pasižymi geriausia reputacija iš didžiųjų Lietuvos maisto prekybos tinklų. Įmonė ne tik išliko lydere sektoriuje – išsiskyrė ir taikliausia komunikacija darbdavio tema, taip pat bendrame geriausią online reputaciją turinčių įmonių dešimtuke užėmė trečią vietą.
„Reputacija nėra trumpalaikio įdirbio rezultatas – tai nuoseklaus darbo, vertybėmis ir pasitikėjimų grįstų sprendimų ir santykių atspindys. Šis įvertinimas mums svarbus ne tik kaip pripažinimas, bet ir atsakomybė, motyvuojanti kartelę kelti dar aukščiau – ir toliau sieksime būti prekybos tinklu, kuriuo žmonės gali pasitikėti ne tik dėl kainos bei kokybės santykio, bet ir dėl požiūrio į žmones, aplinką bei skaidrumą“, – sako „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos vadovas Antanas Bubnelis.
Kaip rodo Lietuvos įmonių reputacijos indekso tyrimas, „Lidl“ taip pat išsiskyrė nuoseklia ir stipria komunikacija darbdavio temoje – efektyviai pristatė įmonės kultūrą ir vertybes, stiprindama savo, kaip patrauklaus darbdavio, įvaizdį.
Metų pradžioje „Lidl Lietuva“ jau septintą kartą buvo įvertinta prestižiniais „Top Employer 2025 Lietuva“ ir „Top Employer 2025 Europe“ sertifikatais. Toks įvertinimas organizacijai skirtas už išskirtinį dėmesį savo darbuotojams.
Taip pat „Lidl Lietuva“ įvertinimo sulaukė ir „CV Market“ organizuojamuose įmonių apdovanojimuose – buvo pripažintas kaip vienas patraukliausių darbdavių Lietuvoje. Įmonė užėmė aukštą vietą tarp geriausių šalies darbdavių ir buvo įvertinta pirmąja vieta prekybos ir pardavimų kategorijoje. Viešųjų ryšių tendencijos 2025 metais
Be to, įmonių socialinės atsakomybės „Oskarais“ vadinamuose „Nacionaliniuose atsakingo verslo apdovanojimuose 2024“ „Lidl Lietuva“ pripažinta aplinkai draugiškiausia įmone didelių įmonių kategorijoje. Šis įvertinimas skirtas už nuosekliai įgyvendinamą tvarumo strategiją, atsakingą požiūrį į žaliavų vartojimą ir kryptingas pastangas mažinant poveikį klimatui.
Reputacijos tyrime dalyvavo daugiau nei tūkstantis respondentų. Jie buvo suskirstyti į tris grupes: plačiosios visuomenės atstovus (18-74 metų amžiaus šalies gyventojai), nuomonės lyderius (ekspertai, tinklaraštininkai, žurnalistai, nevyriausybinių organizacijų atstovai ir t.t.) ir sprendimų priėmėjus (didžiausių Lietuvos įmonių vadovai, verslo organizacijų arba asociacijų vadovai, politikai, žiniasklaidos priemonių savininkai, ambasadoriai ir t. t.). SEO dalys
Tyrime vertinamas visuomenės požiūris į įmones, institucijas ar organizacijas – ar jos laikomos turinčiomis gerą reputaciją, ar yra palankiai vertinamos ir ar jomis pasitikima. Be to, analizuojami pagrindiniai reputaciją lemiantys veiksniai: siūlomi produktai ir paslaugos, veiklos rezultatai, valdymo kokybė, inovatyvumas, lyderystė, organizacinė kultūra ir socialinis atsakingumas.
Lietuvos įmonių reputacijos tyrimą atliko konsultacijų bendrovė „Civitta“ kartu su Investuotojų forumu, komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula Rud Pedersen Group“, Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), duomenų analizės įmone „Repsense“ ir Lietuvos startuolių asociacija „Unicorns Lithuania“. Ar asmuo dėl prieš jį pradėto baudžiamojo persekiojimo praranda teisę įsigyti ir turėti ginklus?
Donata Drakšė tapo „Luminor” rinkodaros vadove Baltijos šalims
Atraskite Ameriką savo virtuvėje: pigios ir gardžios amerikietiškų patiekalų idėjos
Vokiečių kalbos savaitės proga „Lidl“ primena: siekiant karjeros – kelias kalbas mokėti verta
Gyventi sveikiau gali padėti ir darbdavys: kaip „Lidl“ rūpinasi savo komandos narių fizine ir emocine sveikata?
Uoga, kuri nustebins: trys socialinių tinklų įkvėpti receptai su vynuogėmis
„Lidl“ tęsia plėtrą: kviečia prisijungti prie naujos parduotuvės komandos Vilniuje
Rugsėjo 1-osios proga „Lidl Lietuva“ darbuotojų vaikams – dovanų rinkiniai naujiems mokslo metams
Naujoje darbdavio įvaizdžio kampanijoje – realūs rezultatai: per metus pareigose pakilo beveik 40 proc. „Lidl“ parduotuvės darbuotojų
Mokslo metams artėjant: sveikatai palankesnės priešpiečių dėžutės paslaptys – nuo greitų užkandžių iki subalansuotų pietų

1990-ųjų viduryje „Apple“ buvo praktiškai pati savęs parodija. Kadaise drąsi, maištinga ir inovatyvi bendrovė virto chaotišku milžinu, kuris leido pinigus...
Būsto kreditavimo apimtys Lietuvoje šiemet išaugo – vien SEB banke per tris šių metų ketvirčius išduotų būsto paskolų suma buvo...
Kai kalbame apie Warreną Buffettą, pasaulis dažnai kartoja tą pačią frazę: „Omahos orakulas“. Ji skamba beveik mitologiškai. Bet jeigu nuimame...
Sveikatingumo technologijų kūrėjas ir investuotojas „Kilo Health“ plečia savo veiklą už sveikatingumo ribų ir tampa „Kilo“. Šis pokytis taip pat...
Artėja istorinė diena – netrukus visi elektros skaitikliai Lietuvoje bus išmanūs. „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) kartu su bendrovėmis „Bitė Lietuva“,...
Per pastaruosius kelerius metus mokymasis gerokai pasikeitė – nuo tradicinių užrašų pereinama prie skaitmeninių priemonių, o žinios įtvirtinamos vis įvairesniais būdais: nuo...
Automobilio pardavimas – ne tik raktelių ir dokumentų perdavimas naujajam jo savininkui. Kartu su sandoriu vairuotojams reikia pasirūpinti ir kitais...
Nuo vagystės iš vieno garsiausių pasaulio muziejų Paryžiuje iki vis dar veikiančio telefoninio sukčiavimo – sukčių išradingumui ribų nėra. Europoje...
Atsilieptas sukčių skambutis gali baigtis dideliais finansiniais nuostoliais arba nutekintais asmens duomenimis. Startavo vieninga apgaulingų skambučių blokavimo sistema: mobiliojo ryšio...
Gyvenimas kupinas netikėtumų – nuo ligų ar kelionių incidentų iki gaisrų namuose ar gamtos stichijų padarinių. Tokie įvykiai dažnai tampa...