Sekite naujienas

Verslas

Lietuvių įmonės „Nordspace“ investicija Latvijoje – 20 mln. eurų

L

Paskelbta

-

Išmaniųjų erdvių vystytojas „Nordspace“ atidarė du naujus verslo boksų parkus Latvijoje, Rygoje, į kuriuos investavo 10 mln. eurų. Komercines patalpas nuomai siūlanti lietuviška įmonė jau sulaukė vietos ir užsienio bendrovių susidomėjimo, pirmieji iš nuomininkų – elektroninės parduotuvės ir automobilių priežiūros verslai.

Reklama

Šalia Rygos atidaromi 3404 m2 ir 2113 m2 verslo parkai, suprojektuoti bei pastatyti remiantis ta pačia koncepcija, kurios patrauklumą įmonės bendrasavininkas Linas Kliukas jau spėjo pastebėti ir Lietuvoje: „Universalių verslo patalpų reikalingumu įsitikinome matydami tokių verslo boksų paklausą Skandinavijoje. Įvertinę šios koncepcijos privalumus mažam ir vidutiniam verslui, atvežėme šią idėją į Lietuvą, o paskatinti sėkmės gimtinėje, nutarėme ją eksportuoti ir į kaimynines rinkas. Bendrovė „NordSpace“ į verslo erdvių parką Vilniuje investuoja 3 mln. eurų

Matome, jog tokios patalpos įdomios ne tik verslui, bet ir žmonėms, kurių hobiui ar papildomų pajamų generavimui reikia tinkamų erdvių.“

Pasak L. Kliuko, išmanieji verslo boksai – dar neišnaudota niša nekilnojamo turto rinkoje, o ateinantiems metams pašnekovas prognozuoja „Nordspace“ augimą regione. Ne tik į šių parkų statybą, bet ir į kitus projektus Latvijoje įmonė planuoja išviso investuoti 20 mln. eurų.

„Nordspace Latvija“ atstovas Artūrs Ozolinš tikina, jog baigtuose verslo boksų parkuose patalpomis jau domisi įmonės ne tik iš Latvijos, Lietuvos, bet ir Estijos bei Švedijos: „Tokiems verslams svarbu turėti kompaktiškas, modernias ir paprastai pritaikomas patalpas lengvai pasiekiamame Rygos rajone. Taip pat vienas iš svarbių faktorių, renkantis išmaniąsias erdves darbui, yra išlaidų optimizavimas, o tai ypač lengva kontroliuoti su patalpose įdiegta mobiliąja programėle.“ NORDSPACE plečia verslo boksų koncepciją į Latviją

Verslo parkų Latvijoje nuomininkų profilis įvairus – nuo remonto dirbtuvių, įvairiems hobiams pritaikytų erdvių iki elektroninių parduotuvių, spausdinimo paslaugas teikiančių įmonių ar maisto prekėms reikalingų sandėlių. Anot L. Kliuko, šioms įmonėms labai svarbi galimybė turėti tiek sandėliavimo, tiek biuro patalpas vienoje vietoje.

„Manau, kad mūsų pasirinkta strategija investuoti į universalios paskirties komercinį nekilnojamąjį turtą, kuris atsparus ekonominėms sūpynėms ir krizėms bei atitinka šiuolaikiškas tendencijas, yra toliaregiškas ir verslo prasme saugus kursas. Atidarę Rygoje du parkus, šiuo metu taip pat esame nusižiūrėję dar 80 sklypų, kuriuose galės įsikurti nauji „Nordspace“ verslo boksai. Be to, Latvijoje pradėjome intensyvias derybas su galimais frančizės partneriais“, – teigia L. Kliukas. „Nordspace“ atidarymas Klaipėdoje – verslo boksų parkas nuo šiol ir vakarų Lietuvoje

„Nordspace“ šiuo metu valdo 34 000 m2 plotą Lietuvoje, Latvijoje bei Lenkijoje. 2025-aisias numatyta tolimesnė plėtra – nuomojamą įmonės plotą planuojama padidinti iki 60 000 m2. Dabar verslo parkai veikia Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir nuo šiol – Rygoje.

Nuo pramoninių griuvėsių iki modernaus komplekso per metus: Kaune atidarytas naujas verslo parkas

Reklama

Reklama

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Verslas6 val prieš

„Vanagas Group“ viešoje emisijoje sėkmingai išplatino 8 mln. Eur vertės obligacijų

Įmonių grupės „Vanagas Group“ investicinis subholdingas UAB „Vanagas Asset Management“ trimis atkarpomis per „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržą išplatino viešą obligacijų emisiją ir pritraukė 8 mln. Eur, skaičiuojant nominalia verte. Pirmosios emisijos atkarpos pritraukta suma...

Verslas7 val prieš

Kodėl „Blockbuster“ žlugo ir kaip „Netflix“ pakeitė pramogų pasaulį?

Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...

Verslas10 val prieš

Kodėl prieššventiniu laikotarpiu el. paštas tampa stipriausiu pardavimų kanalu?

Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...

Namams15 val prieš

Keli tūkstančiai eurų virtuvės atnaujinimui? Gyventojai mano, kad to pakanka

Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...

Verslas1 d. prieš

Tikroji Coca-Cola gimimo istorija: kaip gimė gėrimas, kurio niekas neplanavo kurti?

Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |