Sekite naujienas

Verslas

Mažiau maisto švaistymo, daugiau taupymo – pernai beveik trečdaliu išaugo vienos kategorijos populiarumas 

L

Paskelbta

-

Kasmet vis daugiau Baltijos šalių gyventojų renkasi taupesnį ir tvaresnį apsipirkimo būdą, savo maisto prekių krepšelį papildydami nukainotais produktais, kurių galiojimo laikas artėja prie pabaigos, atskleidžia naujausia „Rimi“ apklausa. Lyginant su praėjusiais metais, oranžine etikete pažymėtų prekių populiarumas tarp lietuvių išaugo beveik trečdaliu (27 proc.).  

Reklama

Pigiau įsigyja kasdienius produktus 

Prekybos tinklo „Rimi“ apklausa atskleidžia, kad net 44 proc. lietuvių prekybos vietose dažnai ieškojo nukainuotų produktų, kurių galiojimo laikas artėja prie pabaigos, ir tik 13 proc. apklaustųjų tokius pirko rečiau. Populiariausi šioje kategorijoje buvo „Rimi“ prekių linijos, šviežios mėsos, žuvies, duonos, pieno produktai, daržovės, šakniavaisiai, uogos, desertai bei jau paruošti maisto gaminiai. Perkamiausių prekių sąraše įsitvirtino bananai, atšaldytos kiaulės kojos ir marinuoti vištienos kumpeliai.


Apklausos duomenimis, daugiausia oranžine etikete pažymėtų produktų parduota „Rimi“ parduotuvėse Vilniuje, nemažai – Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje. Maksimalus derlius ir tvarumas

„Tiems, kurie parduotuvėse lankosi dažniau, į savo kasdienį meniu ypač paprasta įtraukti prekes, kurių galiojimas artėja prie pabaigos. Pirkėjai taip ne tik sutaupo, bet ir prisideda mažindami maisto švaistymą. Matydami, kad pirkėjai vertina pastangas mažinti maisto švaistymą,  stengiamės užtikrinti, kad nukainotus produktus būtų lengva rasti kiekvienoje mūsų parduotuvėje“, – sako Eglė Krasauskienė, „Rimi Lietuva“ viešųjų ryšių ir korporatyvinės atsakomybės vadovė. „Summus Capital“ pardavimo pajamos išaugo daugiau nei trečdaliu

Išsaugojo šimtus tonų

Ne tik Lietuvos, bet ir kitų Baltijos šalių vartotojai – 29 proc. latvių ir 45 proc. estų – renkasi nukainotus produktus su besibaigiančiu galiojimu. Skaičiuojama, kad praėjusiais metais toks pirkėjų pasirinkimas padėjo išsaugoti 764 tonas „Rimi“ paruoštų maisto produktų, 406 tonas šviežios mėsos, 267 tonas duonos, 176 tonas vaisių ir uogų bei 163 tonas pieno produktų. Kaip išsirinkti akinius pagal veido formą?

Siekdama mažinti maisto švaistymą ir padėti pirkėjams sutaupyti, „Rimi“ siūlo mobiliojoje programėlėje kasdien sužinoti apie kiekvienoje parduotuvėje prieinamus nukainotus produktus, kurių galiojimo laikas artėja prie pabaigos. Didžiąją dalį šių prekių – net 90 proc. – sudaro švieži produktai: mėsa, žuvis, kiaušiniai, duona, paruoštas maistas, pieno ir „Rimi“ kulinarijos gaminiai. Kiekvienoje parduotuvėje kasdien atnaujinamas trumpesnio galiojimo produktų sąrašas, o juos įsigyti galima net su iki 50 proc. siekiančia nuolaida. Šių prekių kiekis priklauso nuo kiekvienos parduotuvės dydžio ir joje esančio prekių asortimento. Kadangi pirkėjai jau atrodo šį būdą tvariau ir pigiau apsipirkti, populiariausi produktai gali būti greitai išparduoti.

Reklama

Birželį lietuviams į namus „Wolt“ kurjeriai pristatė 1,1 toną ledų

Reklama

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Verslas46 minutės prieš

„Vanagas Group“ viešoje emisijoje sėkmingai išplatino 8 mln. Eur vertės obligacijų

Įmonių grupės „Vanagas Group“ investicinis subholdingas UAB „Vanagas Asset Management“ trimis atkarpomis per „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržą išplatino viešą obligacijų emisiją ir pritraukė 8 mln. Eur, skaičiuojant nominalia verte. Pirmosios emisijos atkarpos pritraukta suma...

Verslas2 val prieš

Kodėl „Blockbuster“ žlugo ir kaip „Netflix“ pakeitė pramogų pasaulį?

Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...

Verslas5 val prieš

Kodėl prieššventiniu laikotarpiu el. paštas tampa stipriausiu pardavimų kanalu?

Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...

Namams11 val prieš

Keli tūkstančiai eurų virtuvės atnaujinimui? Gyventojai mano, kad to pakanka

Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...

Verslas1 d. prieš

Tikroji Coca-Cola gimimo istorija: kaip gimė gėrimas, kurio niekas neplanavo kurti?

Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |