Sekite naujienas

Verslas

„Neste“ tęsia transformaciją: siekia atsisakyti naftos perdirbimo Suomijoje

Paskelbta

-

Didžiausia dyzelino iš atsinaujinančių žaliavų gamintoja  „Neste“ paskelbė apie planus Suomijoje nuo ketvirto dešimtmečio vidurio atsisakyti žaliavinės naftos perdirbimo ir vietoje to susitelkti į atsinaujinančių išteklių panaudojimą. Šiam tikslui kompanija inicijavo strateginį tyrimą dėl Porve esančios naftos gamyklos pertvarkymo į atsinaujinančių išteklių perdirbimo ir žiedinės ekonomikos centrą.

Reklama

„Neste“ siekia išplėsti degalų iš atsinaujinančių išteklių gamybą ir ilgalaikėje perspektyvoje Porvo miestą paversti žiedinės ekonomikos centru. Studijoje bus analizuojama, kaip sėkmingai įgyvendinti šią pertvarką: kaip tinkamai pritaikyti esamą infrastruktūrą, kokius veiksmus įgyvendinti, siekiant tinkamai apdoroti atsinaujinančius išteklius ir kitas žaliavas, reikalingas tvaresnių degalų ir kitų produktų gamybai. Tyrime bus apžvelgiamos ir  žaliojo vandenilio apdirbimo galimybės.

„Neste“ plėtros strategija yra paremta atsinaujinančių išteklių naudojimu ir žiedine ekonomika. Keliame sau aukštus veiklos tikslus, o ši studija – tai ilgalaikės strategijos, kaip atsisakyti žaliavinės naftos Porve ir pereiti prie alternatyvių išteklių, dalis. Šiame Suomijos mieste esanti perdirbimo gamykla suteikia galimybę transformuoti ją į mūsų žiedinio verslo centrą“, – sako „Neste“ korporacijos generalinis direktorius Mattis Lehmusas.

 

Tikimasi, kad ateityje tinkamai pritaikyta infrastruktūra apdoros nuo 2 iki 4 milijonų tonų atsinaujinančių išteklių žaliavos per metus, bei, kad įgyvendinus pertvarką, apie 2035 m. Porve naftos perdirbimas bus visiškai sustabdytas.

carvertical VIN patikra

Šie pokyčiai reikšmingai prisidėtų prie „Neste“ įsipareigojimų klimato kaitos srityje bei iškastinio kuro pramonės pertvarkymo. Nepriklausomai nuo pertvarkos, bendrovė ir toliau tieks iškastinio kuro produktus savo klientams.

„Neste“ kuria sprendimus, prisidedančius prie kovos su klimato kaita ir spartinančius perėjimą prie žiedinės ekonomikos: tvarų aviacinį kurą, dyzeliną iš atsinaujinančių šaltinių bei kitus. Bendrovė ne vienerius metus iš eilės atsiduria tarp „Corporate Knights“ sudaromo tvariausių pasaulio įmonių reitingo „Global 100“ lyderių bei kasmet yra įtraukiama į „Dow Jones“ tvarumo indeksą. Tarp įmonės įsipareigojimų – iki 2030 m. Porvo naftos perdirbimo gamyklą padaryti tvariausia Europoje, o iki 2035 m. pasiekti anglies dvideginio atžvilgiu neutralią gamybą. Kompanija taip pat siekia iki 2030 m. padėti savo klientams sumažinti šiltnamio efektą sukeliančių dujų (ŠESD) emisijas bent po 20 mln. tonų kasmet.

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Startuoliai31 minutė prieš

Lietuvių startuolis „Commody“ pritraukė 0,5 milijono eurų investicijų

Kolekcinių automobilių platforma „Commody“ sulaukė sėkmės – pritraukė 500 tūkst. eurų investicijų. Praėjusiais metais veiklą pradėjusi įmonė – pirmoji automobilių...

Auto6 val prieš

BYD automobilių pristatymo proga „Inchcape Lietuva“ Vilniaus širdyje surengė išskirtinį renginį

Trečiadienio vakarą automobilių prekybos grupė „Inchcape Lietuva“ surengė išskirtinę į Lietuvą žengiančio automobilių gamintojo BYD („Build Your Dreams“) premjerą. Vilniaus...

Startuoliai1 d. prieš

Revoliucinis „Doramed“ sprendimas: kaip lengvai mesti rūkyti 2025-aisiais?

Ar elektromagnetinius impulsus generuojantis prietaisas gali padėti žmonėms, ilgą laiką nesėkmingai bandžiusiems mesti rūkyti? Ar tai gali pavykti tik per...

Verslas1 d. prieš

Telekomunikacijų sektoriaus rizikos – nuo povandeninių kabelių saugumo iki talentų išlaikymo

Telekomunikacijų bendrovėse Lietuvoje ūžiančios permainos atskleidžia, kokia dinamiška ir kompleksiška yra šio sektoriaus aplinka. Įvertinę telekomunikacijų industrijoje pasauliniu mastu vykstančius...

Verslas2 d. prieš

„Camelia“ pristato naują darbdavio įvaizdžio kampaniją, kurios centre – komandos vienybė

Jau beveik tradicija tampa kovo mėnesį pasitikti su nauja vaistinių tinklo „Camelia“ darbdavio įvaizdžio kampanija. Šįkart tęsiama ankstesnių metų kampanijos...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |