Sekite naujienas

Dirbtinis intelektas

„OpenAI“ pristato kreditais pagrįstą „ChatGPT Enterprise“ kainodarą, atsisakydama fiksuotos kainos

L

Paskelbta

-

„OpenAI“ praneša, kad pakeitė „ChatGPT Enterprise“ kainodaros modelį verslams. Vietoj fiksuotos mėnesinės ar metinės prenumeratos įmonės dabar pirks kreditus, skirtus pažangioms funkcijoms ir įrankiams naudoti, praneša „Wall Street Journal“. Nauja kreditų sistema veiks kaip mokėjimo pagal naudojimą modelis.

Reklama

Paprastai tariant, pagal šį naują modelį verslo klientai nebemokės fiksuoto mokesčio. Vietoj to, jie įsigys naudojimo kreditus, kuriuos galima panaudoti premium funkcijoms pasiekti. Šis požiūris leidžia įmonėms pritaikyti savo išlaidas pagal faktinį poreikį. Pažymėtina, kad tiksli „ChatGPT Enterprise“ kainodara nėra viešai atskleidžiama.

„ChatGPT“ kūrėja mano, kad šis naujai pristatytas modelis padidins prieigą platesniam klientų ratui (nuo startuolių iki didelių korporacijų). Akivaizdu, kad šis pokytis yra „OpenAI“ plano dalis uždirbti pinigus lankstesniu būdu ir pritraukti daugiau verslo klientų. Remiantis naujausiais pranešimais, DI bendrovė šiuo metu siūlo reikšmingas nuolaidas „ChatGPT“ verslo versijai. Įmonės, pasirašančios ilgalaikes sutartis ar jungiančios kitas „OpenAI“ paslaugas (pvz., API prieigą ar kodavimo įrankius), gali gauti nuo 10 % iki 20 % nuolaidas.

Šis žingsnis yra reikšmingas, nes keli vertinimai prognozuoja, kad „OpenAI“ verslo padalinys sugeneruos apie 15 mlrd. USD pajamų, o „ChatGPT“ yra pagrindinis bendrovės produktas. Netgi neseniai DI bendrovė paskelbė pasiekusi 10 mlrd. USD metinį pasikartojantį pajamų rodiklį (beveik dvigubai daugiau nei 5,5 mlrd. USD, praneštų 2024 m. gruodį). Taip pat pranešama, kad bendrovė siekia 125 mlrd. USD pajamų iki 2029 m. Tai įvyko praėjus vos keliems mėnesiams po to, kai DI pradininkė pritraukė 40 mlrd. USD per naujausią finansavimo raundą, padidindama savo vertę iki 300 mlrd. USD. „Gurtam“ stiprina lyderystę

Šis kainodaros struktūros atnaujinimas taip pat sutampa su naujų verslo funkcijų, įskaitant „Connectors“ (leidžiančių „ChatGPT“ pasiekti privačius duomenis iš vidinių verslo sistemų) ir „Record Mode“, įrankio, prieinamo „Pro“, „Enterprise“ ir „Education“ vartotojams, kuris automatiškai įrašo, transkribuoja ir apibendrina susitikimus, pristatymu. Pertvarkyta „Gmail“ sąsaja, įskaitant „Chat“ ir „Meet“

Šis pokytis vyksta tuo metu, kai „OpenAI“ susiduria su augančia konkurencija verslo DI rinkoje iš tokių bendrovių kaip „Anthropic“, „Google“ ir kt. Tačiau, nepaisant konkurencijos, DI bendrovė taip pat atrodo įsivėlusi į įtemptą konfliktą su „Microsoft“ (didžiausiu jos investuotoju ir debesų partneriu). Netgi pranešama, kad „Microsoft“ yra nepatenkinta naujausiu „OpenAI“ žingsniu siūlyti reikšmingas nuolaidas paslaugoms, skirtoms verslo vartotojams. Yra sprendimas DI sugeneruotiems namų darbams atpažinti

Tuo pačiu metu naujausi pranešimai rodo, kad „ChatGPT“ kūrėja svarsto teisines priemones prieš „Microsoft“ (kuri iki šiol investavo apie 13 mlrd. USD į bendrovę) dėl susirūpinimo, susijusio su antikonkurenciniu elgesiu. Pranešama, kad „OpenAI“ vadovai aptarė galimybę pateikti antimonopolinį skundą ir galimai pradėti viešą kampaniją. Sam Altman vadovaujama bendrovė taip pat, kaip teigiama, derasi dėl pajamų dalijimosi sutarties su „Microsoft“ peržiūros, siekdama sumažinti programinės įrangos milžinės dalį nuo 20 % iki maždaug 10 % iki dešimtmečio pabaigos (2030 m.). „Samsung“ pristatė naujus „Knox Suite“ planus

carvertical VIN patikra

Startuolis OpenAI

Turinys priklauso: thetechportal.com

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |