Sekite naujienas

Verslas

Prastai supakuotas krovinys gali sukelti eismo įvykį

L

Paskelbta

-

Pakavimo rinkos lyderė Lietuvoje, įmonė „SOMI”, šiandien pristatė novatorišką iniciatyvą, kuria siekiama parodyti, kaip kokybiškas krovinių pakavimas prisideda prie patikimo transportavimo ir eismo saugumo. Bendrovė vienai dienai iš Danijos atsiplukdė specializuotą simuliacinę laboratoriją, skirtą atkartoti realius eismo įvykius ir įvertinti poveikį siuntai.

Reklama

„Siekiame parodyti, kaip krovinio stabilumas prisideda prie saugaus eismo keliuose. Netinkamai supakuotas krovinys avarinio stabdymo metu turi savybę judėti į priekį. Pernelyg judėdama į priekį kiekviena paletė, esanti transporto priemonėje, prailgina jo stabdymo kelią, kas gali daryti tiesioginę įtaką incidentams kelyje”, – teigia „SOMI” direktorė Ingrida Slidžiauskienė.

Šiam tikslui sukurtas unikalus imitacinis sunkvežimis atkuria tikrovišką aplinką, rodančią, kaip teisingai supakuotas krovinys atlaiko įvairius scenarijus, palyginti su tais, kurie pritvirtinti netinkamai. Naudojant pažangias technologijas, pavyzdžiui pagreičio takelį, yra atkuriami įvairūs avarijų scenarijai, kurie padeda išmatuoti jėgas, veikiančias krovinį staigiai stabdant ar paslydus kelyje. Tai leidžia tiksliai patikrinti, kaip prekės ir padėklai juda pagal nurodytus parametrus, remiantis skirtingais pakavimo būdais ir priemonėmis. Renginio metu buvo testuojami maisto, gėrimų bei baldų pramonės kroviniai, supakuoti skirtingomis plėvelėmis.

„Be saugumo faktoriaus norime pademonstruoti ir tai, kad teisingai supakavus siuntą ne tik sumažinsime eismo įvykių tikimybę, bet klientams sumažės rizika patirti nuostolių. Simuliacijos parodė, kad kokybiškai supakuotos prekės net ir avarijų metu gali likti nepažeistos, o krovinio nereiks iš naujo perpakuoti”, – pasakojo I. Slidžiauskienė.

Nors iki šiol ES neegzistuoja įstatymai, įpareigojantys laikytis konkrečių krovinių saugos standartų, daugiau nei 30 metų pakavimo versle veikiančios „SOMI” vadovė teigia, kad lyderių pozicija įpareigoja žengti koja kojon su naujovėmis.

„Aktyviai įgyvendindami griežtas testavimo priemones, siekiame nustatyti naują pakavimo rinkos standartą ir užtikrinti, kad mūsų siūlomi sprendimai atitiktų visas saugumo rekomendacijas”, – sako įmonės vadovė.

carvertical VIN patikra

2022 m. bendras Europos Sąjungos krovininis kelių transportas pervežė daugiau nei 13,6 mlrd. tonų krovinių.

Skaitykite

Naujienos

Verslas3 val prieš

Itin sparčiai augantis sektorius: iki 2030 m. vertė sieks net 541 mlrd. eurų

Sparčiai tobulėjant technologijoms ir keičiantis geopolitinei situacijai, pasaulinė dronų rinka auga itin greitai. „2022 m. jos vertė siekė 28 mlrd....

Verslas4 val prieš

Daugiau nei 55 mln. eurų vertės „Vilvi Group“ sūrių gamykloje montuojama įranga, plečiama specialistų komanda

Viena didžiausių Baltijos šalyse pieno produktų gamybos bendrovių „Vilvi Group“ sparčiai įgyvendina savo didžiausią investicinį projektą – sūrių gamyklą Bauskėje...

Verslas22 val prieš

„Ignitis ON“ atnaujino elektromobilių įkrovimo parką Palangoje: visos stotelės po 200 kW

Lyderiaujantis greito elektromobilių įkrovimo tinklas Baltijos šalyse „Ignitis ON“ atnaujino elektromobilių įkrovimo parką Palangoje. Šiuo metu parke veikia 10 itin...

Verslas1 d. prieš

RRT inicijuoja elektroninių ryšių išteklių skyrimo ir naudojimo reguliavimo pertvarką: daugiau lankstumo, greičio ir aiškumo

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia viešą konsultaciją dėl naujų teisės aktų projektų, kuriais pertvarkomas elektroninių ryšių išteklių –...

Dirbtinis intelektas1 d. prieš

DI kameros jau mato net ant kelių padėtus telefonus: kaip vairuotojams išmokti atsiplėšti nuo išmaniojo?

Išvydę policijos automobilį, išmanųjį greitai nusviedėte sau ant kelių? Deja, Australijoje tokia greita reakcija jau nebeapsaugo nuo baudos. Budri dirbtinio...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |