Sekite naujienas

Verslas

Prisijunk prie „Lidl“ komandos: naujoje kampanijoje – komandiškumas, karjera ir konkurencingas atlygis

L

Paskelbta

-

„Lidl“ pristato naują darbdavio įvaizdžio kampaniją, kurioje akcentuojama palaikanti komanda, plačios karjeros galimybės ir konkurencingas atlyginimas. Kampanijoje darbo „Lidl“ privalumai atskleidžiami per sporto prizmę – čia svarbu ne tik individualus meistriškumas, bet ir galinga komanda, siekianti geriausio rezultato. Kampanijos veidais tapo „Lidl“ parduotuvių darbuotojai, kurie atskleidžia kasdienio darbo dinamiškumą ir naujas galimybes augti bei tobulėti.

Reklama

Reklaminiame klipe dinamiškai susipina sporto ir darbo aplinka – energingose scenose „Lidl“ darbuotojai vaizduojami kaip sportininkai, įveikiantys kasdienius iššūkius su komandiniu užsidegimu. Vaizduojamos sporto šakos simbolizuoja greitą tempą, strateginį mąstymą ir bendrą siekį pasiekti geriausią rezultatą. Klipe patys „Lidl“ darbuotojai demonstruoja, kaip darbas čia tampa ne tik augimo, bet ir pergalių aikštele.

Palaikanti ir galinga komanda

„Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos vadovo Antano Bubnelio teigimu, naujoje darbdavio įvaizdžio kampanijoje išryškinama įmonės puoselėjama vidinė kultūra, kurios viena svarbiausių dalių – komandiškumas. Tai pabrėžia ir vienas iš trijų kampanijos šūkių – „LIDL nereikia sėdėti ant atsarginių suolelio“.

„Kaip ir sporte, taip ir darbe komanda yra raktas į sėkmę. Tik dirbant kartu, atvirai bendraujant bei komunikuojant mes galime pasiekti reikšmingo rezultato. Mūsų parduotuvėse visi darbuotojai dirba rotacijos principu, todėl geba atlikti įvairias užduotis ir, esant poreikiui, padeda vieni kitiems – net ir parduotuvės vadovai prisideda prie kasdienių darbų. Toks tarpusavio palaikymas stiprina komandą, kuria draugišką darbo atmosferą, didina darbuotojų motyvaciją, įsitraukimą ir suteikia daugiau pasitenkinimo darbu“, – sako A. Bubnelis.

Jis priduria, kad darbuotojo įsiliejimu į komandą įmonėje pasirūpinama nuo pat pirmosios darbo dienos – skiriamas dėmesys adaptacijai, susipažinimui bei struktūrizuotiems mokymams.

Stabilus ir konkurencingas atlyginimas

carvertical VIN patikra

Kaip ir sporte, pastangos ir atsidavimas darbui turi būti tinkamai įvertinti. Tai pabrėžia kitas kampanijos šūkis – „LIDL pergalės grįžta vis didesniu atlygiu“. „Lidl Lietuva“ ne tik skatina komandiškumą, bet ir užtikrina konkurencingą, reguliariai augantį atlyginimą parduotuvės darbuotojams.

Remiantis portalo „Rekvizitai.lt“ duomenimis, „Lidl Lietuva“ metus pradėjo išlaikydama lyderės poziciją pagal mokamus atlyginimus tarp maisto produktais prekiaujančių penkių didžiųjų prekybos tinklų – sausio mėnesį įmonėje dirbančių atlyginimas vidutiniškai siekė 2010,19 eurų. Užtikrinti konkurencingą ir aiškų darbo užmokestį padeda pakopinė atlyginimo kėlimo sistema.

Ji leidžia darbuotojams jaustis saugiai ir žinoti, kaip keisis jų atlyginimas kelerius metus į priekį. Komandos nariams tai suteikia daugiau motyvacijos bei skatina lojalumą. „Lidl Lietuva“ nuolat analizuoja rinką ir reguliariai didina darbo užmokesčio biudžetą – šiemet įmonė atlyginimams skirs 7 mln. daugiau nei pernai. Dėl šios priežasties darbo užmokestis parduotuvių, logistikos centrų ir administracijos darbuotojams vidutiniškai augs nuo 5 iki 10 procentų.

Galimybės augti ir tobulėti

„Lidl Lietuva“ savo darbuotojams suteikia plačias karjeros galimybes – tai taip pat akcentuojama ir naujojoje darbdavio įvaizdžio kampanijoje šūkiu „LIDL kapitonu gali tapti kiekvienas“.

Pavyzdžiui, pardavėjo pozicijoje pradėję dirbti komandos nariai, „Lidl“ gali nuosekliai kilti karjeros laiptais – tapti parduotuvės vadovo pavaduotojais, o vėliau – ir parduotuvės vadovais. Vadovaujančios patirties neturintiems darbuotojams organizacija suteikia išsamius teorinius ir praktinius mokymus, padedančius įgyti reikiamas kompetencijas.

Be to, šiam tikslui įmonė yra sukūrusi platų ugdymo priemonių paketą: individualius augimo planus, e. mokymus, dalykinius seminarus, talentų ugdymo programas bei mentorystės iniciatyvas. Skatina vadovus taikyti koučingo metodus, o parduotuvių vadovams suteikiamos papildomos mokymosi galimybės specialioje akademijoje.

Reklamą bus galima išvysti įvairiais kanalais: televizijoje, radijuje, socialinėje medijoje bei viešajame transporte.

Vaizdo klipą, pristatantį naują „Lidl“ darbdavio įvaizdžio kampaniją, rasite čia.

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Auto6 val prieš

BYD automobilių pristatymo proga „Inchcape Lietuva“ Vilniaus širdyje surengė išskirtinį renginį

Trečiadienio vakarą automobilių prekybos grupė „Inchcape Lietuva“ surengė išskirtinę į Lietuvą žengiančio automobilių gamintojo BYD („Build Your Dreams“) premjerą. Vilniaus...

Startuoliai1 d. prieš

Revoliucinis „Doramed“ sprendimas: kaip lengvai mesti rūkyti 2025-aisiais?

Ar elektromagnetinius impulsus generuojantis prietaisas gali padėti žmonėms, ilgą laiką nesėkmingai bandžiusiems mesti rūkyti? Ar tai gali pavykti tik per...

Verslas1 d. prieš

Telekomunikacijų sektoriaus rizikos – nuo povandeninių kabelių saugumo iki talentų išlaikymo

Telekomunikacijų bendrovėse Lietuvoje ūžiančios permainos atskleidžia, kokia dinamiška ir kompleksiška yra šio sektoriaus aplinka. Įvertinę telekomunikacijų industrijoje pasauliniu mastu vykstančius...

Verslas2 d. prieš

„Camelia“ pristato naują darbdavio įvaizdžio kampaniją, kurios centre – komandos vienybė

Jau beveik tradicija tampa kovo mėnesį pasitikti su nauja vaistinių tinklo „Camelia“ darbdavio įvaizdžio kampanija. Šįkart tęsiama ankstesnių metų kampanijos...

Verslas2 d. prieš

„Urbo“ suteikė beveik 4 mln. eurų paskolą sanitarine veikla užsiimančiai įmonei

Lietuvos kapitalo „Urbo“ bankas suteikė beveik 4 mln. eurų paskolą bendrovei „Rietavo veterinarinė sanitarija“, kuri užsiima ekologišku šalutinių gyvūninės kilmės...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |