Paskelbta
1 metai prieš-
Prekybos tinklas „Rimi” pristato naujovę – nuo spalio 18 d. „Rimi” Mylia (Kedrų g. 4) parduotuvės pirkėjai galės apsipirkti dar patogiau – įdiegtos kosmetikos bei sveikatingumo prekių „Ekos” salelės. Kiek vėliau tokias saleles ras Vilniaus ir Klaipėdos parduotuvių „City North“, „Domus Pro“ bei „Molas“ pirkėjai. „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Vaidas Lukoševičius sako, kad „parduotuvės parduotuvėje“ principas Lietuvoje pristatomas pirmą kartą, o pirkėjams jis užtikrins platesnį grožio prekių pasirinkimą, prisidedant ir prie aplinkai draugiškesnio vartojimo.
Asortimentą papildys 5 000 naujų prekių
„Stebėdami išaugusią grožio bei sveikatingumo prekių paklausą, pradėjome bendradarbiavimą su prekybos tinklu „Rimi“. Keturiose Vilniaus bei Klaipėdos parduotuvėse įrengsime „Ekos“ saleles, kurios „Rimi“ parduotuvių patalpose užims 120–180 kv. m. plotą, – sako vienos didžiausių kosmetikos ir parfumerijos importuotojų bei mažmenininkių Lietuvoje UAB „Kosmelita“ generalinis direktorius Arvydas Šapola. – Už prekes pirkėjai galės atsiskaityti „Ekos“ salelėse įrengtose kasose. Savo partnerių pirkėjams pristatysime išties platų asortimentą – net iki 5 000 kruopščiai atrinktų produktų, kurių iki šiol „Rimi“ parduotuvėse nebuvo.“
„Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Vaidas Lukoševičius tikisi, kad „parduotuvės parduotuvėje“ principas pasiteisins: „Klientams suteiksime galimybę patogiai, vienoje vietoje įsigyti ne tik maisto produktų, bet ir kosmetikos bei sveikatingumo prekių, kurias bus lengva rasti specialiose „Ekos“ salelėse.“

Britų mėgstamas ženklas atkeliavo ir į Lietuvą
„Ekos“ verslo vystymo vadovas Otari Leonidze pasakoja, jog be daugybės kitų prekių, salelėse bus skirtos specialios vietos dviems tarptautiniams prekių ženklams – tai „Holland & Barrett“ bei „The Body Shop“, kurie garsėja ilgamete produkcijos patirtimi bei tvarios etikos principais.
„Žinome, jog „The Body Shop“ prekės ženklas jau gerai pažįstamas lietuviams, tačiau džiaugiamės galėdami pristatyti ir „Holland & Barrett“ produkciją. Joje – išskirtinis vitaminų ir maisto papildų asortimentas, kurį itin pamėgo vakarų Europos pirkėjai. Manome, kad Europoje pirmaujanti sveikatingumo rinkos dalyvė bei Jungtinės Karalystės vitaminų ir sveikatos papildų lyderė taps mėgstama tarp „Rimi“ pirkėjų“, – apie asortimento ypatybes pasakoja verslo vystymo vadovas Otari Leonidze.
„Rimi“ pirkėjai „Ekos“ salelėse taip pat galės įsigyti funkcinio maisto, profesionalios veido, kūno priežiūros bei dekoratyvinės kosmetikos prekių.
Kvies konsultuotis ir padės išsirinkti tinkamiausius produktus

„Ekos“ salelėse pirkėjams taip pat bus teikiamos profesionalios konsultacijos grožio ir sveikatingumo klausimais. Atstovas pažymi, kad tai – išskirtinė įmonės teikiama nauda „Rimi“ pirkėjams, mat tokios konsultacijos įprastai teikiamos tik atskirose specializuotuose parduotuvėse ar vaistinėse.
„Džiaugiamės galėdami pasiūlyti ir papildomų naudų. Tikimės, kad teikiamos konsultavimo paslaugos pirkėjams bus ne tik edukacinės, bet ir pavers apsipirkimo patirtį modernesne, patogesne bei padės išsirinkti tokias prekes, kurios geriausiai atitiktų individualius lūkesčius“, – pasakoja O. Leonidze.
Atsovas akcentuoja, jog vienas pagrindinių „Ekos“ tikslų – teikti pirmenybę klientų savišvietai bei sveikatos gerinimui. Tikimasi, kad patogus ir pakankamai ilgas parduotuvių darbo laikas „Rimi“ klientams suteiks progą išsamiau pasikonsultuoti renkantis prekes bei jų įsigyti sau patogiu metu.
Suvienijo bendros tvarumo vertybės ir dėmesys klientų patirčiai
„Kosmelita“ generalinis direktorius A. Šapola pabrėžia, jog sprendimą bendradarbiauti su „Rimi“ lėmė prekybos tinklo tvarumo ambicijos bei siekis nuolat gerinti klientų apsipirkimo patirtį.
„Rimi“ dėmesys tvarumui puikiai dera su „Ekos“ atstovaujamų tarptautinių prekių ženklų vertybėmis. Darnus abipusis sutarimas lėmė, jog vos per du mėnesius nuo bendradarbiavimo pradžios planuojame atidaryti keturias prekybos tinklo parduotuves Vilniuje bei Klaipėdoje. Džiaugiamės tokia produktyvia verslo partneryste, o matydami didelę „Rimi“ klientų paklausą, šį „parduotuvės parduotuvėje“ formatą planuotume plėsti ir kitose Baltijos šalyse“, – pasakoja A. Šapola.
V. Lukoševičius taip pat pažymi, jog nuolatinis dėmesys tvarumo iniciatyvoms, aplinkai draugiškiems sprendimams bei apispirkimo patirties gerinimui leidžia užmegzti ilgalaikes partnerystes, kurios kuria vertę tiek vartotojams, tiek verslui: „Džiaugiamės, kad bendradarbiavimas su „Ekos“ padės ir toliau žengti tvarių siekių link. Tikime, kad bendros pastangos prisidės ne tik prie teigiamų aplinkos pokyčių, bet ir patogesnės bei didesnę vertę pirkėjui suteikiančios apsipirkimo patirties.“
Pokyčiai „Rimi Baltic“ vadovų komandoje: personalo direktorės pareigas perima Vaida Kaikarienė
Susipažinkite su vaisių karaliumi mangu: kaip tinkamai išsirinkti, supjaustyti ir panaudoti virtuvėje
Verslininkė L. Rimgailė įvardijo triukus, kurie padeda į sūnaus mitybą įtraukti daugiau daržovių
Britiškas sūris, užkariavęs lietuvių virtuves: 2 paprasti ir taupūs receptai su čederiu
Nuo lapkričio 3 d. keičiasi dalies „Rimi“ parduotuvių darbo laikas
Paskutinės minutės idėjos Helovino šventei: susikurkite šiurpią atmosferą ir pasilepinkite skanėstais paprastai ir taupiai
Dėmesio centre moliūgas: šie negirdėti receptai leis atrasti daržovę iš naujo
Rudens sezonas: ką verta žinoti apie grožio rutiną ir makiažo tendencijas?
Liucina Rimgailė dalijasi idėja, kaip nustebinti pedagogus per Mokytojų dieną: „Perduodu šilumą ir dėmesį“

NT plėtros bendrovė „Citus“ Žirmūnuose, Kareivių g. 5 pradėjo trečiąjį projekto „CITUS Mūnai“ etapą: ir pardavimai, ir statybos jau vyksta. Iš 73 pirmojo ir 116 antrojo etapo butų jau...
Ruošiasi Juodajam penktadieniui: tikisi pelningiausio metų laikotarpio Juodasis penktadienis Lietuvoje kasmet tampa svarbia proga augti net ir mažiesiems verslams. Šiuo laikotarpiu...
Kiekvienas, kas bent kartą jungėsi prie „Facebook“, vienaip ar kitaip pažįsta Marką Zuckerbergą. Ar bent tą jo versiją, kuri šypsosi...
Įmonės ruošiasi 2026-iesiems: projektuoja biudžetus, planuoja išlaidas, bet dažnai daro tą pačią klaidą – planuoja be revizijos. Pasak Aurimo Žlibino,...
1990-ųjų viduryje „Apple“ buvo praktiškai pati savęs parodija. Kadaise drąsi, maištinga ir inovatyvi bendrovė virto chaotišku milžinu, kuris leido pinigus...
„Mes visi turim 24 valandas, septynias dienas per savaitę. Neturim teisės sakyti, kad neturiu laiko. Mes galime sakyti tik tai,...
Per pastaruosius kelerius metus mokymasis gerokai pasikeitė – nuo tradicinių užrašų pereinama prie skaitmeninių priemonių, o žinios įtvirtinamos vis įvairesniais būdais: nuo...
Automobilio pardavimas – ne tik raktelių ir dokumentų perdavimas naujajam jo savininkui. Kartu su sandoriu vairuotojams reikia pasirūpinti ir kitais...
Nuo vagystės iš vieno garsiausių pasaulio muziejų Paryžiuje iki vis dar veikiančio telefoninio sukčiavimo – sukčių išradingumui ribų nėra. Europoje...
Atsilieptas sukčių skambutis gali baigtis dideliais finansiniais nuostoliais arba nutekintais asmens duomenimis. Startavo vieninga apgaulingų skambučių blokavimo sistema: mobiliojo ryšio...