Sekite naujienas

Verslo vikingai

„Jaukumo prieskonių“ įkūrėja Aušrinė Steputienė: „Laikantis savo vertybių ir įsitikinimų, galite tapti išskirtiniais“

Paskelbta

-

„Jaukumo prieskoniai“ – intriguojantis ir įdomus pavadinimas, po kuriuo slypi prieš keletą metų sukurtas stilingos ir patogios mados prekinis ženklas. Apie kūrybą, išskirtinumą ir verslo kūrimą papaskojo „Jaukumo prieskonių“ įkūrėja A. Steputienė.

Reklama:

Vasarinės padangos - Pirkitpadangas.lt

Papasakokite, nuo ko prasidėjo „Jaukumo prieskonių“ kelionė? Kas paskatino imtis šios verslo idėjos? Kodėl pavadinimas – „jaukumo prieskoniai“? 

„Jaukumo prieskonių“ kelionė prasidėjo nuo 2014 metų, kai vietoje buvusio seno knygyno „išdygo“ naujas pastatas, ir jame taip pat buvo įkurta knygų parduotuvė, bendradarbiaujant su žinomu prekės ženklu Lietuvoje. 

Laikui bėgant supratome, kad knyga, žvakė, namų jaukumas yra labai artimi vienas kitam. Nedrąsiai, mažais žingsneliais į asortimentą įtraukėme smulkių namų dekoracijų. 2017 metais, vėlų pavasario vakarą su kolegėmis galvojome kaip pavadinti savo „Facebook“ puslapį. Sukosi žodis jaukumas, jaukumas, jaukumas. Gerai, žodis jaukumas tinka, bet kažkaip trūksta antro žodžio. Viena kolegė sako – gerai, o kaip pavadinti mažą elementą kuris tarsi papildo, sujungia, tarsi… ir visoms kilo asociacija su prieskoniais. Taigi, nuo tos dienos mūsų fizinė parduotuvė pasidalino į kelias dalis. „Jaukumo prieskoniai“ ir kampelis jaukaus knygyno. Su laiku vis daugėjo namų dekoracijų, nuo mažų vazų perėjome iki masyvesnių dekoracijų, tokių kaip žibintai, sieniniai laikrodžiai ir kt. Į asortimentą taip pat įtraukėme papuošalus moterims. Šiai dienai turime didžiulę sieną medicininio metalo papuošalų (auskarų, žiedų kaklo papuošalų ir kt.), namų dekoracijų, marškinėlių, džemperių ir kitų aprangos prekių vyrams ir moterims, žaidimų ir kt. prekių. Neseniai lentynas papildėme nišiniais arabiškais kvepalais, parvežtais tiesiai iš Dubajaus. 

Dažnai iš kitų miestų atvykusių klientų sulaukiame pagyrų, kad mūsų parduotuvė labai jauki, ir kad tokios parduotuvės nelabai kur surasi kitame mieste, kur būtų tiek skirtingų prekių, kurios tinka ir sau ir dovanai, vienoje vietoje!

Kiek laiko jau veikia šis verslas? Ar susidūrėte su iššūkiais verslo pradžioje? Jei taip – kaip juos išsprendėte ir įveikėte?

Prasidėjus pirmajam karantinui sugalvojome, kad norime įkurti savo internetinę svetainę. Pradžioje tikriausiai tik smalsumo tikslais vedamos domėjomės kainomis, bet vienbalsiai nutarėme, kad mus turi pamatyti ne tik mūsų miesto gyventojai. Svetainę kūrėme apie 1 metus. Internetinio verslo pradžia nebuvo lengva. Susidūrėme su daug iššūkių, su kuriais nebuvome susidūrusios anksčiau, tačiau nėra to blogo, ko negalėtų įveikti mūsų super komanda! 

„Jaukumo prieskoniai – ne tik internetinė, bet ir fizinė parduotuvė, kurioje galima įsigyti įvairiausių gėrybių – nuo namų jaukumui kurti reikalingų reikmenų, iki stalo žaidimų vaikams. Kokiuose miestuose galima apsilankyti jūsų fizinėje parduotuvėje?

Mūsų parduotuvę, tokią vienintelę ir nepakartojamą, kol kas ją galima rasti tik Tauragėje, Bažnyčių g. 20A-1. Bet artimoje ateityje planuojame plėstis ir į kitus miestus.

Kuo ypatingos jūsų siūlomos prekės? 

Prieš atidarant el. parduotuvę, visi vienbalsiai sutarėme kuo prekiausime. Kaip sakant, ką darai, daryk gerai. Savo pirkėjams siūlome tik pačių ištestuotas ir kokybiškas prekes. Pavyzdžiui, marškinėliai ir džemperiai, buvo testuoti beveik metus laiko. Kaip skalbiasi, kaip dėvisi ir t.t. 

Kodėl pasirinkote būtent tokią prekių pasiūlą jūsų parduotuvėse?

Mūsų tikslas yra pasiūlyti klientams tikrai kokybiškas prekes, už visiems prieinamą kainą. Tiek savo mieste, tiek internete neretai susiduriame su tuo, kad pardavėjas pirkėjui stengiasi tiesiog įsiūlyti prekę. Mes stengiamės, kad klientas su mūsų prekėmis turėtų malonią patirtį ir sugrįžtų dėl minėtos priežasties: kainos ir kokybės santykio. 

Sukūrėte itin išskirtinius drabužius, su tikrai originaliais piešiniais. Papasakokite apie šiuos drabužius ir piešinius plačiau. Kas paskatino vystyti būtent tokią idėją? 

Kaip ir minėjau anksčiau, mūsų siūlomi drabužiai yra mūsų pačių ištestuoti, patikrinti ir tikrai drąsiai teigiame, kad jie yra kokybiški. Pačios ne kartą susidūrėme su tokia situacija, kad nusipirkus džemperį ar marškinėlius, tenka juos išmesti po keleto skalbimų. Tokios patirtys dar labiau skatina ieškoti to, ko negali pasiūlyti kiti. Idėjos, kas nuguls ant džemperių ar marškinėlių, gimsta atsižvelgiant į šių dienų tendencijas. 

Kaip jums atrodo, kokie dalykai ar savybės svarbiausios versle?

Mes manome, kad versle yra svarbiausia nepasiduoti, o dar svarbiau yra laikytis savo įsitikinimų, bei vertybių. Tuo mes visi ir esame išskirtiniai!

Pasižvalgyti po „Jaukumo priekonių“ parduotuvę galite čia: https://jaukumoprieskoniai.lt


Populiariausi produktai:

Naujienos

Verslo Vikingai

Technologijos2 savaitės prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai3 savaitės prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas2 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |