Paskelbta
12 mėnesių prieš-
„Jaukumo prieskoniai“ – intriguojantis ir įdomus pavadinimas, po kuriuo slypi prieš keletą metų sukurtas stilingos ir patogios mados prekinis ženklas. Apie kūrybą, išskirtinumą ir verslo kūrimą papaskojo „Jaukumo prieskonių“ įkūrėja A. Steputienė.
„Jaukumo prieskonių“ kelionė prasidėjo nuo 2014 metų, kai vietoje buvusio seno knygyno „išdygo“ naujas pastatas, ir jame taip pat buvo įkurta knygų parduotuvė, bendradarbiaujant su žinomu prekės ženklu Lietuvoje.
Laikui bėgant supratome, kad knyga, žvakė, namų jaukumas yra labai artimi vienas kitam. Nedrąsiai, mažais žingsneliais į asortimentą įtraukėme smulkių namų dekoracijų. 2017 metais, vėlų pavasario vakarą su kolegėmis galvojome kaip pavadinti savo „Facebook“ puslapį. Sukosi žodis jaukumas, jaukumas, jaukumas. Gerai, žodis jaukumas tinka, bet kažkaip trūksta antro žodžio. Viena kolegė sako – gerai, o kaip pavadinti mažą elementą kuris tarsi papildo, sujungia, tarsi… ir visoms kilo asociacija su prieskoniais. Taigi, nuo tos dienos mūsų fizinė parduotuvė pasidalino į kelias dalis. „Jaukumo prieskoniai“ ir kampelis jaukaus knygyno. Su laiku vis daugėjo namų dekoracijų, nuo mažų vazų perėjome iki masyvesnių dekoracijų, tokių kaip žibintai, sieniniai laikrodžiai ir kt. Į asortimentą taip pat įtraukėme papuošalus moterims. Šiai dienai turime didžiulę sieną medicininio metalo papuošalų (auskarų, žiedų kaklo papuošalų ir kt.), namų dekoracijų, marškinėlių, džemperių ir kitų aprangos prekių vyrams ir moterims, žaidimų ir kt. prekių. Neseniai lentynas papildėme nišiniais arabiškais kvepalais, parvežtais tiesiai iš Dubajaus.
Dažnai iš kitų miestų atvykusių klientų sulaukiame pagyrų, kad mūsų parduotuvė labai jauki, ir kad tokios parduotuvės nelabai kur surasi kitame mieste, kur būtų tiek skirtingų prekių, kurios tinka ir sau ir dovanai, vienoje vietoje!
Prasidėjus pirmajam karantinui sugalvojome, kad norime įkurti savo internetinę svetainę. Pradžioje tikriausiai tik smalsumo tikslais vedamos domėjomės kainomis, bet vienbalsiai nutarėme, kad mus turi pamatyti ne tik mūsų miesto gyventojai. Svetainę kūrėme apie 1 metus. Internetinio verslo pradžia nebuvo lengva. Susidūrėme su daug iššūkių, su kuriais nebuvome susidūrusios anksčiau, tačiau nėra to blogo, ko negalėtų įveikti mūsų super komanda!
Mūsų parduotuvę, tokią vienintelę ir nepakartojamą, kol kas ją galima rasti tik Tauragėje, Bažnyčių g. 20A-1. Bet artimoje ateityje planuojame plėstis ir į kitus miestus.
Prieš atidarant el. parduotuvę, visi vienbalsiai sutarėme kuo prekiausime. Kaip sakant, ką darai, daryk gerai. Savo pirkėjams siūlome tik pačių ištestuotas ir kokybiškas prekes. Pavyzdžiui, marškinėliai ir džemperiai, buvo testuoti beveik metus laiko. Kaip skalbiasi, kaip dėvisi ir t.t.
Mūsų tikslas yra pasiūlyti klientams tikrai kokybiškas prekes, už visiems prieinamą kainą. Tiek savo mieste, tiek internete neretai susiduriame su tuo, kad pardavėjas pirkėjui stengiasi tiesiog įsiūlyti prekę. Mes stengiamės, kad klientas su mūsų prekėmis turėtų malonią patirtį ir sugrįžtų dėl minėtos priežasties: kainos ir kokybės santykio.
Kaip ir minėjau anksčiau, mūsų siūlomi drabužiai yra mūsų pačių ištestuoti, patikrinti ir tikrai drąsiai teigiame, kad jie yra kokybiški. Pačios ne kartą susidūrėme su tokia situacija, kad nusipirkus džemperį ar marškinėlius, tenka juos išmesti po keleto skalbimų. Tokios patirtys dar labiau skatina ieškoti to, ko negali pasiūlyti kiti. Idėjos, kas nuguls ant džemperių ar marškinėlių, gimsta atsižvelgiant į šių dienų tendencijas.
Mes manome, kad versle yra svarbiausia nepasiduoti, o dar svarbiau yra laikytis savo įsitikinimų, bei vertybių. Tuo mes visi ir esame išskirtiniai!
Pasižvalgyti po „Jaukumo priekonių“ parduotuvę galite čia: https://jaukumoprieskoniai.lt
Populiariausi produktai:
„GloberTop“ vadovas Aivaras Milašauskas: „Esu kaip tiltas, kuris padeda sujungti pardavėjus, partnerius ir pačią eBay organizaciją“
UAB „Town projects“ įkūrėja Vilma Bružienė: „Per savo jubiliejinį gimtadienį nusprendžiau pradėti nuosavą verslą ir įkūriau įmonę“
„Įmonės „carVertical“ įkūrėjai: Pagrindinis mūsų veiklos tikslas – padėti pirkėjams sužinoti tikrąją automobilių istoriją“
Prasmės ir mėgstamos veiklos paieškos padėjo sukurti sėkmingą juvelyrikos dirbinių verslą
7 kūrybiškos idėjos, kaip už nedidelį biudžetą pakeisti namų interjerą
„LastMile“ skelbia šventinio laikotarpio darbo laiką: klientams prekes pristatys per porą valandų
Rekomendacijos šildytis gamtai draugiškesniu būdu nesuveikė, todėl nuo birželio pradžios Vilniuje įsigalios draudimas būstuose kūrenti anglį ir durpes. Tiems miesto...
„European Merchant Bank” („EMBank”) suteikė 1 mln. 981 tūkst. eurų investicinį kreditą buvusio viešbučio „Magnus Hotel” rekonstrukcijai Kaune. Šių metų...
Remiantis Pasaulio sveikatos organizacijos (PSO) duomenimis, iki 2050 m. apie 2,5 mlrd. žmonių visame pasaulyje susidurs su tam tikro lygmens...
Pirmąjį šių metų ketvirtį Lietuvoje veikiantys startuoliai sumokėjo 82 mln. eurų mokesčių – 40 proc. daugiau nei prieš metus ir...
Lietuvos RegTech startuolis AMLYZE, kuriantis FinTech, neobankams ir kriptovaliutų įmonėms skirtus pinigų plovimo prevencijos sprendimus, sėkmingai užbaigė 1 mln. eurų...
„Leafood“ – nauja, įdomu ir dar nepatirta. Įmonės vizija – aprūpinti vartotojus maistingiausiais ir sveikiausiais lapiniais žalumynais, kad būtų užtikrinta...
“Youtube” platformoje benaršantiems, Aivaro Milašausko pavardė tikrai girdėta. „Mano gyvenimas sukasi aplink įvairias naujas patirtis. O tas patirtis susirinkti ir...
„Town Projects“ – nekilnojamojo turto (NT) projektų valdymo ir įgyvendinimo paslaugas teikianti įmonė, sėkmingai atstovaujanti klientų interesus, bendraujant su tiekėjais,...
„Daugelyje šalių vis dar galima sutikti nemažai nesąžiningų naudotų automobilių pardavėjų, vadinamųjų „perekupų“. Pagrindinis mūsų veiklos tikslas – padėti pirkėjams...
Daugelis svajoja mesti nemėgstamą darbą ir sukurti sėkmingą verslą, kasdien mėgautis veikla, kuri teikia vidinį pasitenkinimą. Juvelyrikos studijos „Indivi“ įkūrėjai...
Suprasdami visą “OpenAI” kalbos modelio “ChatGPT” potencialą, daugelis naudotojų jau pradėjo plėsti savo klientų aptarnavimo paslaugas arba kurti naujus verslus...
Prieš pandemiją buvo prognozuojama, kad mobiliųjų programėlių kūrimas iki 2023 m. atneš 935 mlrd. dolerių pajamų. Pandemija pagreitina šį procesą...
Prekyba vaikiškais drabužiais yra viena iš paklausiausių mažmeninės prekybos sričių. Norint prekiauti šiuo asortimentu, nereikia licencijos, o sandėliavimui nereikia jokių...
Plaukų šalinimas lazeriu – vis labiau populiarėjanti grožio verslo sritis. Šiuo metu tai viena patikimiausių ir pelningiausių sričių. Štai kodėl:...
Norėdami atidaryti batų ar drabužių parduotuvę, daugelis žmonių klaidingai mano, kad jiems reikia išsinuomoti prekybos vietą, samdyti darbuotojus ir nusipirkti...