Sekite naujienas

Verslo vikingai

NUMAI įkūrėjas A. Čiagus: „Mūsų misija – padėti žmonėms įsigyti pirmuosius savo namus“

Paskelbta

-

NUMAI –  pirmasis nepriklausomas „Nuomokis ir pirk“ paslaugos teikėjas Europos sąjungoje. Suteikdami žmonėms galimybę greičiau įsikelti į savo namus, per pirmuosius dvejus gyvavimo metus, įmonė tapo viena didžiausių gyvenamojo būsto pirkėjų Lietuvoje. Šiuo metu NUMAI turi beveik 200 klientų, o turimo NT vertė viršija 28 mln. Įmonė veiklą vykdo Lietuvoje ir Estijoje bei planuoja plėtrą į kitas Europos rinkas. Apie projekto įgyvendinimą, pasiekimus ir asmeninę patirtį kalbamės su įmonės įkūrėju ir vadovu Aurimu Čiagumi.

Reklama

Papasakokite, kokia NUMAI starto istorija? Kaip sugalvojote būtent tokį projektą?

Patys įkūrėjai savo aplinkoje nuolat susidurdavo su situacijomis, kuriose žmonės nesugebėdavo nusipirkti būsto dėl neatitinkančių banko reikalavimų būsto paskolai gauti. Iš tiesų, visi pasaulio gyventojai savo gyvenime susiduria su situacijomis, kai negali gauti būsto paskolos. Jų pasirinkimas – būsto nuoma. Tačiau žmonės, tokiu būdu, nieko nesutaupo, nes pats būstas, kurį nori pirkti, pabrangsta ir noras įsigyti namus vėl atitolsta. Todėl ieškojome sprendimo, galinčio šią kelionę palengvinti – suteikti būsto nuomos paslaugą su galimybe būstą išsipirkti.

Kodėl ir apie ką pavadinimas – NUMAI? 

Numas yra seniausias žinomas lietuvių antžeminis gyvenamasis namas. Tad nusprendėme, kad pavadinimas puikiai nusako mūsų misiją – padėti žmonėms įsigyti pirmuosius savo namus.

Aurimai, esate NUMAI įkūrėjas ir vadovas. Kokia Jūsų patirtis, kuriant šią įmonę ir įgyvendinant sėkmingą projektą?

Kiekviename versle yra daug bendrų dalykų, tokių kaip komandos formavimas, investicijų ir kitų resursų paieška, produkto kūrimas ir jo pristatymas savo tikslinei auditorijai. Tačiau NUMAI man yra pirma veikla, kai mano darbas iš tiesų suteikia klientui didžiulę vertę ir keičia klientų gyvenimus. Tai yra ne tik didžiulis pasitenkinimas kiekvieną dieną, bet didžiulė atsakomybė dirbti taip, kad galėtume padėti žmonėms turėti savo namus.

Kuo išskirtinės ir naudingos Jūsų teikiamos paslaugos?

Visi žmonės, kažkuriuo savo gyvenimo etapu, negali gauti būsto paskolos, nes neturi sukaupę pradinio įnašo. Todėl kaupiant pradinį įnašą, jie priversti būstą nuomotis. Kol būstą nuomojasi, NT kainos brangsta, pradinio įnašo reikia vis didesnio, o svajonė turėti savo namus – tolsta. Mes nusprendėme šią kelionę pakeisti, tiksliau ją sutrumpinti ir padaryti patogesne. Su NUMAI žmonės gali apsigyventi savo pasirinktuose namuose jau dabar, dalimis kaupti pradinį įnašą, o savininkais tapti tada, kai bus tam pasiruošę. Kainos prieaugis priklauso jiems, o būstą jie pirks už iš anksto sutartą kainą. Jau daugiau nei 40 mūsų klientų tapo oficialiais savo namų savininkais.

Reklama

Kas sunkiausia Jums, vystant verslą? Su kokiais iššūkiais susiduriate ir kaip juos sprendžiate?

Visus verslus valdo žmonės, todėl ir didžiausias iššūkis yra motyvuoti komandą ir nukreipti teisinga linkme.

Kaip Jums atrodo, kokie dalykai ar savybės svarbiausios versle? Ko palinkėtumėte jaunam verslininkui?

Manau, kad vienas svarbiausių dalykų kuriant bet kokį verslą – pažinti visus procesus pačiam, juos tikrinti, pergalvoti, keisti ir taip siekti tobulumo. Labai labai dažnai sprendimus mes padarome nes taip priimta manyti (common sense), bet iš tiesų common sense nėra jau toks common. Be to, jei kažkam iš būsimų verslininkų pradėti verslą motyvuoja pinigai, laisvas laikas ar manote, kad mėgausitės prabangiu gyvenimu – turiu nuvilti.

Reklama

Naujienos

Verslas22 val prieš

„Vanagas Group“ viešoje emisijoje sėkmingai išplatino 8 mln. Eur vertės obligacijų

Įmonių grupės „Vanagas Group“ investicinis subholdingas UAB „Vanagas Asset Management“ trimis atkarpomis per „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržą išplatino viešą obligacijų emisiją ir pritraukė 8 mln. Eur, skaičiuojant nominalia verte. Pirmosios emisijos atkarpos pritraukta suma...

Verslas23 val prieš

Kodėl „Blockbuster“ žlugo ir kaip „Netflix“ pakeitė pramogų pasaulį?

Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...

Verslas1 d. prieš

Kodėl prieššventiniu laikotarpiu el. paštas tampa stipriausiu pardavimų kanalu?

Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...

Namams1 d. prieš

Keli tūkstančiai eurų virtuvės atnaujinimui? Gyventojai mano, kad to pakanka

Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...

Verslas2 d. prieš

Tikroji Coca-Cola gimimo istorija: kaip gimė gėrimas, kurio niekas neplanavo kurti?

Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |