Sekite naujienas

Verslo vikingai

Prasmės ir mėgstamos veiklos paieškos padėjo sukurti sėkmingą juvelyrikos dirbinių verslą

Paskelbta

-

Daugelis svajoja mesti nemėgstamą darbą ir sukurti sėkmingą verslą, kasdien mėgautis veikla, kuri teikia vidinį pasitenkinimą. Juvelyrikos studijos „Indivi“ įkūrėjai Darijai Morozovai visa tai pavyko su kaupu – prieš dešimt metų nėrusi į juvelyrikos pasaulį moteris sėkmingai sukūrė verslą, o šiuo metu prabangių papuošalų parduotuvės džiugina Lietuvos ir Latvijos gyventojus. Tad, apie kūrybą, verslą ir gražiausius dirbinius Iir kalbamės su „Indivi“ įkūrėja Darija Morozova.

Reklama

– Kaip atsirado „Indivi“?

– „Indivi“ atsirado, nes buvau nepatenkinta savo tuometine veikla. Norėjau pokyčių, širdžiai malonaus darbo. Todėl pradėjau ieškoti srities, kuri man patiktų, matyčiau galymybes realizacijai. Nuo to ir pradėjau. Nuo pat pradžių supratau, kad nenoriu nieko daryti su paprasta bižuterija. Savo kelią siejau su brangakmeniais, brangiaisiais metalais. Susikūriau viziją, kaip klientui pateikti geriausią prekę ir kainą, stebėjau ko trūksta rinkoje ir po truputį viską įgyvendinau.

– Reikėjo suburti komandą, tad kaip plėtėsi „Indivi“?

– Atėjau į šią verslo sritį be išsamių žinių. Bet per dešimt verslavimo metų buvo sukauptas tiek juvelyrikos, brangakmenių, gamybinių ir technloginių procesų žinių. Pačioje verslo pradžioje pardavinėjome jau pagamintus dirbinius, bet aš nemačiau toje veikloje prasmės, kūrybos. Todėl nusprendėme pradėti kurti savo dirbinius. Norėjau orginalumo. Iš pradžių turėjome vieną meistrą, vėliau komanda plėtėsi. Taip augo gamybos apimtys, užsakymai, didėjo klientų ratas. Nuolat augame ir plečiamės ne tik klientų atžvilgiu, bet ir technologiškai. Domimės, sekame ir išbandome naujoves.

– Kokie yra populiariausi gaminiai?

– Žmonės mėgsta daugelį dalykų, tačiau pastebiu, kad klasika yra visada vertinama labiausiai. Egzotika domina, bet kai tenka išsirinkti juvelyrikos dirbinį daugeliui metų – pirmasis pasirinkimas yra klasika. Nors dabar dažnai pastebime, kad klientai pageidauja prie klasikos priderinti ir įvairių modernių elementų. Žmonės mielai renkasi papuošalus praturtintus safyrais, deimantais, perlais ir panašiai.

– Kalėdiniu laikotarpiu populiaru dovanoti juvelyrikos dirbinius?

– Be galo populiaru. Ir kuo toliau – tuo labiau pastebiu, kad tie dirbiniai būna kiek kitokie. Tai dažnai būna šiek tiek mažesnės vertės, nei sužadėtuvių žiedai ar kiti jausmams išreikšti skirti papuošalai. Kalėdoms renkasi klasikinius, kasdieniniam nešiojimui skirtus papuošalus ir tai yra labai populiaru.

– Kaip išsirinkti prabangius juvelyrikos dirbinius?

– Kuo brangesnis pirkinys – tuo daugiau laiko būtina jam skirti. Būtina ne tik pasidomėti, bet ir kreiptis informacijos į specialistus. Ekspertas duos praktinių patarimų, padės sutaupyti laiko. Tai ypač svarbu perkant, pavyzdžiui, vestuvinius žiedus, kurie bus nešiojami visą gyvenimą. „Indivi“ studijoje visada stengiamės ne tik parduoti, bet ir edukuoti, paaiškinti, kaip išsirinkti būtent sau tinkamiausią prekę. Juk kas tinka vienam, gali visiškai netikti kitam.

– „Indivi“ – sėkmingas verslas. Išaugote ir apimate ne tik Lietuvos rinką?

– Taip, mes labai džiaugiamės ir savo Latvijos filialu, kuris kasmet plečiasi ir auga. Esame gerai vertinami Latvijos klientų. Ta rinka yra kiek kitokia nei Lietuvos. Tačiau nuolat stengiamės augti, gerinti kokybę, prisiderinti prie klientų poreikių.

– Pradėjote prieš dešimtmetį. O ką patartumėte šių laikų startuoliams, norintiems įgyvendinti savo svajones?

– Patarčiau nebijoti. Juk jei žmogus turi vidinę viziją ir didelį norą – niekas jo neišmuš iš kelio. Jei žmogus yra įsitikinęs, kad verslo idėja yra gera, tuomet reikia dėti visas pastangas ir nebijoti įgyvendinti savo idėjos. Reikia domėtis rinka, atlikti skaičiavimus, ar tavo kuriamas produktas bus įperkamas, ar gebėsi kurti marketingą, ar užteks tam resursų. Pradžia nebus lengva, todėl reikia įsivertinti, ar esi pasiruošęs ilgai dirbti, kiek esi apsirūpinęs finansiškai ir domėtis visomis galimybėmis, kaip pritraukti investitorius.

– Kaip sulaukti sėkmės e-prekyboje?

Užsiimti internetine prekyba yra labai geras dalykas. Tai parodė ir praėjęs pandemijos laikotarpis. Aš tikiu ir matau, kad tai yra ateitis. Pirkti internetu renkasi šiuolaikiški žmonės, jie sugeba priimti naujoves, nebijo. Bet, kad būtum sėkmingas turi suteikti klientui komforto jausmą, užtikrinti, kad prekes būtų galima grąžinti, kelti pasitikėjimą, būti patogus.

– Ačiū už pokalbį.

Naujienos

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2024 | Kopijuoti draudžiama |