Paskelbta
1 mėnuo prieš-
„Town Projects“ – nekilnojamojo turto (NT) projektų valdymo ir įgyvendinimo paslaugas teikianti įmonė, sėkmingai atstovaujanti klientų interesus, bendraujant su tiekėjais, NT vystytojais, statybininkais, baldininkais, dizaineriais, teisininkais ir kitais įvairių sričių profesionalais.
Apie verslo pradžią, konkurencinę aplinką, vertės kūrimą klientams ir lyderystę kalbamės su Vilma Bružienė, bendrovės „Town projects“ įkūrėja ir bendraturte.
Papasakokite, kokia buvo „Town Projects“ pradžia? Kas paskatino imtis šios įmonės įkūrimo?
Per 30 karjeros metų teko dirbti įvairiose pozicijose skirtingų sektorių įmonėse. Jau kurį laiką brandinau mintį, kad norėčiau kurti verslą ir dirbti sau. Sakyčiau, kad pandemija, kai visų gyvenimai pasikeitė iš esmės, buvo tas katalizatorius, paskatinęs įkurti įmonę. Mat esu sukaupusi tiek vadovavimo, tiek projektų valdymo, tiek pardavimų patirties, todėl, pagalvojau, kad nėra geresnio laiko nei dabar. Įdomi detalė – įmonę užregistravau savo gimtadienio dieną. Sakoma, kad per gimtadienius žmonės pergalvoja savo gyvenimus, nusprendžia imtis naujų veiklų. Aš ne išimtis – per savo jubiliejinį gimtadienį nusprendžiau pradėti nuosavą verslą ir įkūriau įmonę.
Kokia veikla užsiimate? Kuo ypatingos jūsų siūlomos paslaugos?
Bendrovė „Town projects“ teikia nekilnojamojo turto (NT) projektų valdymo ir įgyvendinimo paslaugas. Kai dirbau vadove paskutinėje darbovietėje, susitikimuose su kitų įmonių vadovais ar savininkais, kuriuose svarstydavome, kokius baldų sprendimus klientui vertėtų rinktis, pastebėjau, jog užsakovas savo įmonėje neturi specialisto, kuris išmanytų, iš ko baldas pagamintas, kokią ergonominę funkciją jis turėtų atlikti, koks dizainas geriausiai tiktų prie bendros biuro atmosferos ir pan. Taip kilo mintis rinkai pasiūlyti naują paslaugą, kai klientui, projekto vykdymo laikotarpiui, deleguojame projektų vadovą, visokeriopai atsakingą už konkretaus projekto vykdymą. Esame kaip kompetencijų centras, kuris klientui gali pasiūlyti architektų, baldininkų, statybos ekspertų, dizainerių ir kitų ekspertų paslaugas. Taip mūsų klientas ne tik sklandžiau ir greičiau įgyvendina projektą, bet ir sutaupo pinigų bei išvengia klaidų, nes iš karto gauna geriausių specialistų paslaugas.
Vilma Bružienė kartu su verslo partnere ir bendražyge Monika Drigotiene
Kiek laiko jau veikia „Town Projects“? Ar susidūriate su iššūkiais? Kaip juos įveikiate?
Įmonę įkūriau pernai birželį, per savo gimtadienį. Mūsų prioritetas – teikti klientams kokybiškiausias paslaugas, todėl aukščiausius kokybės standartus keliame ir tiekėjams. Pradėję dirbti, pastebėjome, kad ne visi gaminių ar paslaugų tiekėjai laikosi susitarimų, terminų, kokybės standartų. Taigi mums, kaip kompetencijų centrui, reikia nuolat spręsti tokius iššūkius, o kartu ir ugdyti tiekėjus, kad jie laikytųsi nustatytų darbo organizavimo principų bei kokybės standartų.
Kokiomis sėkmėmis džiaugiatės?
„Town projects“ siūloma paslauga – naujovė rinkoje. Taigi labiausiai džiugina, kad ši paslauga jau sulaukė susidomėjimo bei pozityvaus vertinimo. Tą patvirtina įvairūs mūsų vystomi projektai bei teigiami klientų atsiliepimai.
Šiuolaikiniame pasaulyje labai daug konkurencijos, kuri verslininkams neretai būna neįveikiama. Kas sunkiausia Jums, vystant šį verslą?
Konkurencija – verslo dalis, tačiau atradome savo veiklos nišą, nes šiuo metu rinkoje tokios apimtiems paslaugų niekas negali pasiūlyti. Be abejo, yra verslų, kurie atlieka dalį mūsų siūlomų paslaugų, bet pilno profesionalių paslaugų paketo nesiūlo niekas. Kita vertus, konkurencija skatina tobulėti, ieškoti naujų veiklos formų.
Konkurenciją versle palyginčiau su konkurencija sporte. Nuo vienuolikos metų žaidžiu tinklinį, todėl esu įpratusi, kad dėl geresnio rezultato reikia nuolat treniruotis ir stengtis, kovoti, nenuleisti rankų. Sportas tik patvirtina taisyklę, kuri galioja ir versle – jei dedi daug pastangų, pasieksi pergalę.
Kaip jūs save pateikiate klientams? Turite kokią nors reklamavimosi strategiją?
Klientas susidomi įmonės teikiama paslauga tada, kai paaiškiname, kaip galėtume išspręsti jo problemą. Pavyzdžiui, įmonė nori įsirengti biurą, tačiau neturi profesionalo, kuris gebėtų vadovauti tokiam projektui, tuomet „Town projects“ siūloma projektų valdymo paslauga yra itin reikalinga. Mat mes ne tik rūpinsimės projekto eiga bei bendradarbiavimu su architektais, statybininkais, baldininkais bei dizaineriais, bet ir taupysime kliento lėšas, nes ieškosime geriausių rinkos pasiūlymų. Vidutiniškai skaičiuojame, kad klientui sutaupome apie 30% biuro įrengimui skirtų lėšų.
Kokie jūsų įmonės ateities planai?
„Town projects“ klientų ir vystomų projektų skaičius didėja, todėl plečiame komandą ir ieškome profesionalių projektų vadovų. Planuojame nuoseklių verslo augimą.
Kaip jums atrodo, kokie dalykai ar savybės svarbiausios versle? Ko galėtumėte palinkėti jauniems verslininkams, galbūt nedrįstantiems pradėti veiklos?
Manyčiau, kad drąsia – viena svarbiausių sėkmingo verslininko savybių. Reikia išdrįsti kurti verslą, drąsiai kalbėti apie savo verslą ir tikėti savo idėja. Versle būna pakilimų ir nuosmukių, todėl tikėjimas savo idėja, padeda nepasiduoti ir suteikia jėgų eiti pirmyn.
Dar vienas sėkmės ingredientas – bendraminčiai, nes juk vienas lauke – ne karys. Jeigu pavyksta rasti verslo partnerį, kuris mąsto vienodai, vadovaujasi panašiomis vertybėmis, naudinga dirbti kartu. Šią mintį galiu patvirtinti ir savo pavyzdžiu, nes praėjus pusmečiui nuo įmonės įkūrimo, prie manęs prisijungė mano verslo partnerė Monika Drigotienė. Dar kartą įsitikinau, kad priiminėti verslo sprendimus yra lengviau, kai galima pasitarti, o ir džiaugtis sėkme smagiau, kai turi komandą.
NUMAI įkūrėjas A. Čiagus: „Mūsų misija – padėti žmonėms įsigyti pirmuosius savo namus“
„GloberTop“ vadovas Aivaras Milašauskas: „Esu kaip tiltas, kuris padeda sujungti pardavėjus, partnerius ir pačią eBay organizaciją“
„Įmonės „carVertical“ įkūrėjai: Pagrindinis mūsų veiklos tikslas – padėti pirkėjams sužinoti tikrąją automobilių istoriją“
Analitikai: naujų butų Vilniuje parduota daugiau, bet rinkos atsigavimo dar teks palaukti
Prasmės ir mėgstamos veiklos paieškos padėjo sukurti sėkmingą juvelyrikos dirbinių verslą
Mažėjantis būsto įperkamumas Vilniuje daugiausia iššūkių kelia vidutines pajamas gaunančioms jaunoms šeimoms
Didžiausia Baltijos šalyse mėsos perdirbimo įmonių grupė „BIOVELA Group“ praėjusiais metais ir toliau augino pardavimo pajamas, kurios didėjo 36 proc....
Vis daugiau vartotojų už prekes ar paslaugas atsiskaito naudodamiesi skaitmeninėmis piniginėmis, tokiomis, kaip „Google Pay“ ar „Apple Pay“. Mantas Užupis,...
Vienos didžiausių Lietuvos nekilnojamojo turto (NT) plėtros bendrovių „Realco“ duomenimis, šių metų gegužės mėnesį Vilniaus pirminėje NT rinkoje parduoti 204...
Baltijos šalyse surengtas pirmasis teisines technologijas (angl. legal tech) kuriančių startuolių akceleratorius „Baltic legal tech sandbox“, kuriame dalyvavo 8 startuoliai...
Pirmąjį šių metų ketvirtį Lietuvoje veikiantys startuoliai sumokėjo 82 mln. eurų mokesčių – 40 proc. daugiau nei prieš metus ir...
Lietuvos RegTech startuolis AMLYZE, kuriantis FinTech, neobankams ir kriptovaliutų įmonėms skirtus pinigų plovimo prevencijos sprendimus, sėkmingai užbaigė 1 mln. eurų...
NUMAI – pirmasis nepriklausomas „Nuomokis ir pirk“ paslaugos teikėjas Europos sąjungoje. Suteikdami žmonėms galimybę greičiau įsikelti į savo namus, per...
“Youtube” platformoje benaršantiems, Aivaro Milašausko pavardė tikrai girdėta. „Mano gyvenimas sukasi aplink įvairias naujas patirtis. O tas patirtis susirinkti ir...
„Leafood“ – nauja, įdomu ir dar nepatirta. Įmonės vizija – aprūpinti vartotojus maistingiausiais ir sveikiausiais lapiniais žalumynais, kad būtų užtikrinta...
„Town Projects“ – nekilnojamojo turto (NT) projektų valdymo ir įgyvendinimo paslaugas teikianti įmonė, sėkmingai atstovaujanti klientų interesus, bendraujant su tiekėjais,...
Suprasdami visą “OpenAI” kalbos modelio “ChatGPT” potencialą, daugelis naudotojų jau pradėjo plėsti savo klientų aptarnavimo paslaugas arba kurti naujus verslus...
Prieš pandemiją buvo prognozuojama, kad mobiliųjų programėlių kūrimas iki 2023 m. atneš 935 mlrd. dolerių pajamų. Pandemija pagreitina šį procesą...
Prekyba vaikiškais drabužiais yra viena iš paklausiausių mažmeninės prekybos sričių. Norint prekiauti šiuo asortimentu, nereikia licencijos, o sandėliavimui nereikia jokių...
Plaukų šalinimas lazeriu – vis labiau populiarėjanti grožio verslo sritis. Šiuo metu tai viena patikimiausių ir pelningiausių sričių. Štai kodėl:...
Norėdami atidaryti batų ar drabužių parduotuvę, daugelis žmonių klaidingai mano, kad jiems reikia išsinuomoti prekybos vietą, samdyti darbuotojus ir nusipirkti...