Sekite naujienas

Verslo vikingai

Webstrum.com įkūrėjas Vilius Jasinskas: „Kokybė ir ilgalaikiai santykiai su klientu – pigiausia ir geriausia reklama“

Paskelbta

-

Kiek ilgiau ne dvejus metus gyvuojanti, programavimu užsiimanti įmonė Webstrum.com tikrai gerai žinoma Lietuvoje. Jų paslaugomis naudojasi ir populiarioji Karolina Meschino, ir žymūs prekių ženklai. Kaip gimė toks svetainės pavadinimas, kaip sekėsi gyvuoti karantino metu ir kokius patarimus duotų naujiems verslininkams – kalbamės su įmonės vadovu Viliumi Jasinsku.

– Webstrum.com profesionali programuotojų komanda. Įdomu, kaip pradėjote verslą, kiek laiko dirbate, kokie didžiausi ar įsimintiniausi projektai?

Reklama:

– Tiek aš, tiek įmonės bendrasavininkė Karolina, visada galvojome apie nuosavą verslą. Abu mokėmės bei dirbome IT sferoje, todėl nebuvo sudėtinga nuspręsti, kokioje veiklos srityje turėtume dirbti toliau. Ilgų svarstymų, ar steigti įmonę, tikrai nebuvo, kadangi darbuotis su dideliais klientais būtų neįmanoma „freelance“ pagrindais.

Pats įmonės vardas gimė ganėtinai įdomiai – vartėme anglų kalbos žodyną ir galvojome įvairias kombinacijas, kurios tiktų su žodžiu „web“. Užsikabinome ties žodžiu „Instrument“, žodžius sulipdėme ir gavome „Webstrum“ (Svetainė – tai įmonės instrumentas parduoti savo paslaugas ar prekes).

Įmonės oficialus gimtadienis yra 2019 metų gegužės 24 dieną. Taigi, veikla vykdoma kiek ilgiau nei du metus. Per šį laikotarpį paleidome į viešumą nemažai didelių projektų, kurie dar dabar džiugina didelius lankytojų srautus.

Reklama:

Dirbame su chazzchips.com, karolinameschino.com, nebegeda.lt,  vilniusgrandresort.com, baltictours.lt, exchange.lt, youandoil.eu, yzydrobes.lt ir daug kitų įmonių svetainių. Kiekvienas projektas savitas, unikalus ir skirtingai išpildytas.

– Su kokiomis programavimo kalbomis dirbate?

– Konkrečiai programuojame su PHP, Python, SQL ir JS programavimo kalbomis, kartu naudodami HTML, CSS, MySQL, Symfony, Laravel, Apache, NGINX, CDN, Docker, GIT technologijas bei bibliotekas. Su jomis kuriame Prestashop, WordPress, Magento ir unikalaus turinio valdymo sistemų projektus.

– Internetiniams prekybininkams karantinas buvo pakilimo laikotarpis, o jums ar karantinas buvo sunkus, o gal kaip tik padaugėjo darbo?

– Karantino pradžioje pasijautė pasimetimas iš klientų pusės – buvo nežinomybė, kaip jų verslai vystysis toliau, kaip susitvarkyti su įmone nuotoliniu būdu ir panašiai. To pasekoje, teko stabdyti kai kuriuos suplanuotus darbus. Tačiau praėjus, maždaug, mėnesiui laiko, klientai atsigavo, atėjo naujų projektų, kurie sugalvojo, jog metas vykdyti veiklą internete, tad darbo vis daugėjo.

Su kiekvienu projektu didėja žinomumas, o kadangi projektus darome „kaip sau“, susilaukiame daug teigiamų rekomendacijų.

Dėl šių priežasčių, klientų ratas stipriai didėja. Stengiamės plėsti komandą, didinti kompetencijas, kad galėtume pasiūlyti greitesnį darbų atlikimo terminą.

– Ar dirbate tik su Lietuvos projektais ar ir su užsieniu?

– Dirbame ir su užsieniu. Turime klientų įvairiose Amerikos valstijose, Šveicarijoje, Danijoje, Anglijoje, Čekijoje.

– Ką galėtumėte patarti/palinkėti naujiems verslininkams? Kada supratote, kad reikia nenuleisti rankų vykdant savo verslą? O gal su sunkumais nė nesusidūrėte? Kaip patartumėte išpopuliarinti savo verslą arba kaip tai darėte jūs?

– Pradėti kurti verslą – nėra misija neįmanoma, tačiau reikia užsispyrimo bei didelio noro. Pradžioje turi būti ne tik savo srities specialistas, bet ir suprasti buhalteriją, įdarbinimo niuansus, pasinerti į klientų paiešką, analizuoti rinką bei jos poreikius ir t.t.

Aišku, visuomet galima samdyti vienos ar kitos srities specialistus, tačiau startuojant, kuomet nėra tam didelio biudžeto, tenka daug ką daryti ir patiems.

Sunkumų mums tikrai buvo, turbūt, kaip ir kiekviename versle. Gali būti labai geras specialistas, tačiau jeigu tavo įmonės vardas nežinomas – kliento pasitikėjimą gauti bus labai sunku. Jeigu atsirasdavo bent vienas klientas iš 100 parašytų laiškų ar skambučių, būdavo didi šventė.

Planuojantiems kurti verslą palinkėsiu sunkiais momentais nenuleisti rankų, nes tik atkaklumu lemsite savo verslo sėkmę. O visų svarbiausia – neapgaudinėkite kliento, dirbkite kokybiškai, darykite taip, lyg darytumėte darbus sau ir tokiu būdu kurkite ilgalaikius santykius – tai pati pigiausia reklama ir sėkmės garantas.

Reklama
Reklama
Reklama

Naujienos

Sekite naujienas

Video naujienos

Verslo vikingai

Verslo idėjos




Visos teisės saugomos.© 2015-2020 | Kopijuoti draudžiama |